en echt BNers
tja buiten concerten alleen aukje van ginneke, en silvie meisin d'r huis
( ja ik gluur door het ram naar binnen) en een meisje van topstars werkte hie in de deen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

( ja ik gluur door het ram naar binnen) en een meisje van topstars werkte hie in de deen. Annet_ schreef:Hakim van Sesamstraat in Haarlem.En in Duinrell Marly van der Velden. En twee meiden van X6 (X-factor) ook in Haarlem.
En op een verjaardag van mijn tante was Annemieke Verdoorn (Joyce Couwenberg in ONM) er ook.

. En ben dr ook nog nooit 1 tegengekomen!
.
. (mét handtekening) maarja ik zie hun best vaak, stal Eurocommerce staat hier in Lochem
en het grappige was ik liep op de weg en hoorde die stem ik wist direct dat het lorena was, hoorde ik aan de stem
eknein schreef:Ik denk dat BN'ers niet zoveel in Groningen te zoeken hebben. En ben dr ook nog nooit 1 tegengekomen!
Verder was ik bij de manueel de volgende patient na die Rus die bij FC Groningen speelt (vriendje van Victoria Koblenko, ik zit echt totaal niet in de voetballerij), dus die zag ik in de wachtkamer... Tja, en verder komen er veel bands optreden in Groningen, dus BN'ers genoeg! Heb al eens op hetzelfde terras gezeten als de jongens van Van Dik Hout bijvoorbeeld, waar ik in een ver verleden ook mee op de foto ben geweest. Toen ik een tijdje op Vlieland woonde kwam ik ook veel BN'ers tegen, veel gaan daarheen op vakantie.

Carry Goossens, Staf Coppens, die kerel van Allez Allez Zimbabwe die met dat blond meisje samen is (kan ff niet op de naam komen
), Els De Schepper, Els uit familie, Leentje uit Lili en Marleen.... En zo nog veel meer!
Leuk om daar een praatje mee te slaan 
Wel 1malig gedacht Solange van voetbalvrouwen gezien te hebben maar ben er nog steeds niet zeker van...
BN'ers herkennen is ook niet bepaald de beste eigenschap van mijn mams... me_yentl schreef:Toen ik 3 of 4 jaar geleden naar Disneyland Parijs ging, stapte ineens Marco Borsato achter mij in het karretje van de achtbaan. Het was niet eerlijk, hij mocht via de nooduitgang naar binnen en buiten, terwijl wij moesten wachten![]()
Maar ben niet naar hem toe gegaan, hij had ook vakantie dan ga ik hem niet lastig vallen hoor. Kon die ook even zijn rust pakken, jammer dat er dan nog hordes nederlanders zijn die hem de hele dag in zijn nek hebben lopen hijgen.
Verder heb ik trouwens nog een keer Sylvie Meis gezien, een week later stonden wij met z'n alle in de privé omschreven als 'de opdringerige fans van Sylvie Meis'.
Harm Edens kwam ik een keer tegen in Zutphen toen ik aan het winkelen was, wist ik veel dat hij het was. Ik zat hem zo aan te kijken en kon maar er maar niet opkomen waar ik hem van kende, uiteindelijk knipoogde die naar me en liep die weer door![]()
Mark van Eeuwen, die gast uit GTST die was hier in de stad.
En Gerco en Wim Schröder en Tom Brinkman. (mét handtekening) maarja ik zie hun best vaak, stal Eurocommerce staat hier in Lochem
klamp ik ze binnenkort ook maar eens aan voor een handtekening

Vervolgens ging hij even drinken halen komt er een meisje naar me toe, weet je wel met wie je net gezoend hebt?! Ik hu? uhm ja een australische gast...zij ja dat is een vet bekende surfer, over hem en de surfclan waar hij toe behoord is een film gemaakt door Russel Crowe...Ik aha..ik vond hem gewoon wel leuk