BN'er tegenkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Re: BN'er tegenkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 12:33

Tommie visser heb ik echt heel vaak gezien. ( ik ging standaard naar als zijn clinics en wedstrijden)

en echt BNers
tja buiten concerten alleen aukje van ginneke, en silvie meisin d'r huis Clown ( ja ik gluur door het ram naar binnen) en een meisje van topstars werkte hie in de deen.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 12:33

Annet_ schreef:
Hakim van Sesamstraat in Haarlem. Vork En in Duinrell Marly van der Velden. En twee meiden van X6 (X-factor) ook in Haarlem.
En op een verjaardag van mijn tante was Annemieke Verdoorn (Joyce Couwenberg in ONM) er ook. Clown

dat is de ex van de moeder van een vriendin van mij Clown
ik heb een keer jan peter balkenende gezien, me oma wou perse een hand tekening voor mij scoren, dus heb ook nog een asjeblieft van m gehad :p
uhm, laatst zag ik sita door volendam lopen met nog iemand, en met koningen dag damian van tmf, sta ik nog mee op de foto ook, en verder kan ik zo 123 niet verzinnen wie ik nog meer zag

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 13:12

Ik heb bij een optreden in een stad hier vlakbij Jan Smit, Nick&Simon, de 3J's en Yolanthe Cabau van Kasbergen gezien. Verder alleen maar van die 'vage' BN'ers; Hans Kazán ooit bij een optreden, Mariska Hulscher ben ik tegengekomen in Disneyland Parijs, en Nico Swinkels (van Eigen Huis&Tuin) woont hier vlakbij en die zie ik regelmatig. Oja, en Peter Lusse kwam ik vroeger wel eens tegen bij de slager Vork

Edit; en Ruud van Nistelrooy, zijn fysiotherapeut woonde vroeger bij ons in de straat.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 13:13

Ik denk dat BN'ers niet zoveel in Groningen te zoeken hebben Clown . En ben dr ook nog nooit 1 tegengekomen!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:45

Toen ik 3 of 4 jaar geleden naar Disneyland Parijs ging, stapte ineens Marco Borsato achter mij in het karretje van de achtbaan. Het was niet eerlijk, hij mocht via de nooduitgang naar binnen en buiten, terwijl wij moesten wachten Clown
Maar ben niet naar hem toe gegaan, hij had ook vakantie dan ga ik hem niet lastig vallen hoor. Kon die ook even zijn rust pakken, jammer dat er dan nog hordes nederlanders zijn die hem de hele dag in zijn nek hebben lopen hijgen.

Verder heb ik trouwens nog een keer Sylvie Meis gezien, een week later stonden wij met z'n alle in de privé omschreven als 'de opdringerige fans van Sylvie Meis' Duivel .
Harm Edens kwam ik een keer tegen in Zutphen toen ik aan het winkelen was, wist ik veel dat hij het was. Ik zat hem zo aan te kijken en kon maar er maar niet opkomen waar ik hem van kende, uiteindelijk knipoogde die naar me en liep die weer door Clown
Mark van Eeuwen, die gast uit GTST die was hier in de stad.

En Gerco en Wim Schröder en Tom Brinkman Knipoog. (mét handtekening) maarja ik zie hun best vaak, stal Eurocommerce staat hier in Lochem Vork
Laatst bijgewerkt door N0a op 07-06-08 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:46

ik was vandaag naar amsterdam winkelen en toen stond daar lorena van gtst een modeshow te presenteren Tong uitsteken en het grappige was ik liep op de weg en hoorde die stem ik wist direct dat het lorena was, hoorde ik aan de stem Tong uitsteken

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:07

eknein schreef:
Ik denk dat BN'ers niet zoveel in Groningen te zoeken hebben Clown . En ben dr ook nog nooit 1 tegengekomen!

Joh, dat valt best mee! Ik heb Raoul Heertje eens aan de kassa gehad toen ik bij de Bruna werkte, zie Jacques d'Ancona regelmatig, en ben op het station een keer bijna tegen Ruben Nicolai (Lama's) aangelopen. Nagelbijten / Gniffelen Verder was ik bij de manueel de volgende patient na die Rus die bij FC Groningen speelt (vriendje van Victoria Koblenko, ik zit echt totaal niet in de voetballerij), dus die zag ik in de wachtkamer... Tja, en verder komen er veel bands optreden in Groningen, dus BN'ers genoeg! Heb al eens op hetzelfde terras gezeten als de jongens van Van Dik Hout bijvoorbeeld, waar ik in een ver verleden ook mee op de foto ben geweest. Toen ik een tijdje op Vlieland woonde kwam ik ook veel BN'ers tegen, veel gaan daarheen op vakantie.

Een bekende Nederlander of buitenlander ontmoeten doet me niet zo vreselijk veel. Ik heb er al een hoop gezien en gesproken, ook omdat ik nog wel eens bands interview voor mijn website. Wel leuk om jullie verhalen te lezen! Lachen

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:58

Ehh..
Jules Deelder bij het benzinestation
v. Persie in het zwembad
Sebastiaan Labrie op de pchoofdstraat

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 20:16

Dennis uit gtst kwam ik tegen in de mac donalds.
En Jurgen Colin voetballer van ajax is mijn ex zwager.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:19

Bekende vlamingen kom ik genoeg tegen Haha! Carry Goossens, Staf Coppens, die kerel van Allez Allez Zimbabwe die met dat blond meisje samen is (kan ff niet op de naam komen Haha! ), Els De Schepper, Els uit familie, Leentje uit Lili en Marleen.... En zo nog veel meer!

Carry Goossens is trouwens fervent paardenliefhebber Tong uitsteken Leuk om daar een praatje mee te slaan Haha!

Van BN'ers heb ik er nog geen tegengekomen Haha! Wel 1malig gedacht Solange van voetbalvrouwen gezien te hebben maar ben er nog steeds niet zeker van...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:24

ik ken anne-wil blankers(maar ik weet niet of jullie die kennen...ze is actrice)en ik heb rik felderhof een keer ontmoet,met z'n camera ploeg.....die zegt haast niets...
en ik ken uffie(dat meisje is hier erg bekend in frankrijk,ze heet anna hartley)
haar vader woont vlak bij mij en ik kom daar weleens...

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:24

Ik ben een keertje Valerio van TMF tegengekomen.. alleen ik had pas te laat in de gaten dat hij het was.. dus ik zat echt van heh was hij dat nou echt?? Best een grappig moment.
Ooh ja ik ben ooit eens Jef van GTST tegenkomen.. geen idee hoe hij in het echt heet haha.
En waar ik helemaal perplex van stond was toen ik in Dodewaard bij het tankstation iets te eten ging halen, stond Anky van Grunsven voor m'n neus.. nou ik kon niet eens iets uitbrengen haha. Best wel bijzonder aangezien Dodewaard een ini mini dorpje is in de Betuwe (GLD).
Dit was het zo'n beetje wel volgens mij.

Loutjelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:35

Mijn moeder heeft ooit een keer Annette Barlo in de winkel gehad mijn moeder ook maar kijken en vragen "ken ik jou niet ergens van?" Annette kon niet echt reageren want meteen daarna: "Heb je niet bij mijn dochter op school gezeten ofzo?" en als klap op de vuurpijl: "Ken je míj misschien?". Was natuurlijk behoorlijk genant toen ze zei dat ze van tv was...

Vorig jaar hadden we Myrna Goossen in de winkel, ik en mijn zus hielpen haar, zij een shirtje gekocht "nou, tot ziens, daaaaag" en wij helemaal over haar kletsen, zegt m'n moeder ineens: "waar hebben jullie het over?" En wij: "over Myrna Goossen" zegt m'n moeder: "Hoezo???" "Nou, omdat ze net 3 kwartier in de winkel is geweest.... Haha! BN'ers herkennen is ook niet bepaald de beste eigenschap van mijn mams...

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:03

me_yentl schreef:
Toen ik 3 of 4 jaar geleden naar Disneyland Parijs ging, stapte ineens Marco Borsato achter mij in het karretje van de achtbaan. Het was niet eerlijk, hij mocht via de nooduitgang naar binnen en buiten, terwijl wij moesten wachten Clown
Maar ben niet naar hem toe gegaan, hij had ook vakantie dan ga ik hem niet lastig vallen hoor. Kon die ook even zijn rust pakken, jammer dat er dan nog hordes nederlanders zijn die hem de hele dag in zijn nek hebben lopen hijgen.

Verder heb ik trouwens nog een keer Sylvie Meis gezien, een week later stonden wij met z'n alle in de privé omschreven als 'de opdringerige fans van Sylvie Meis' Duivel .
Harm Edens kwam ik een keer tegen in Zutphen toen ik aan het winkelen was, wist ik veel dat hij het was. Ik zat hem zo aan te kijken en kon maar er maar niet opkomen waar ik hem van kende, uiteindelijk knipoogde die naar me en liep die weer door Clown
Mark van Eeuwen, die gast uit GTST die was hier in de stad.

En Gerco en Wim Schröder en Tom Brinkman Knipoog. (mét handtekening) maarja ik zie hun best vaak, stal Eurocommerce staat hier in Lochem Vork

Haha Gerco, Wim en Tom worden ook al gezien als bn'ers ja Huilen van het lachen klamp ik ze binnenkort ook maar eens aan voor een handtekening ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:06

Kom best vaak PSV-ers tegen hier in Eindhoven met uitgaan e.d. Ook 2 keer de partysquad op vakantie, Damian van TMF ook op vakantie, Valerio van TMF op een festival hier in de buurt waar hij ook 'gewoon' heen was. Anky van Grunsven, meerder springruiters. Lachen

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:11

Ik ben op Texel Willibrord Frequin tegen gekomen met cameraploeg

In alkmaar stad Jim Bakkum, die ik pardoes omver liep, samen met zn X Gaby Blaaser

In A'dam Marc Marie Huijbregts met zn vriend

Op mn vorige werk, Marco v Basten, Luis Suarez, Wilfred Bouma, Irene Moors met gezin, Peter R. de Vries, een aantal NBA spelers, Gordon, John de Wolf, Michael Boogerd, Snoop Dogg, The Game... En nog wel een paar. Werkte op Schiphol.. Daar kom je genoeg tegen. Knipoog

Edit: Mental Theo en Ali B. in Salou.

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:16

Ik herken dus echt nooit mensen he, vorig jaar geholpen op Jumping, toen heb ik vrolijk om het bandje van Tineke Bartels gevraagd toen ze naar de stallen wilde.. Clown
Bij mij bijbaantje als toiletjuf lopen er ook heel veel en dan zeggen mensen ook altijd zag je wie dat was blabla, en ik herken er nooit een!

En gisteren nog, was naar een strandfeestje, ik dacht he leuke jongen, van het een kwam het ander... Knipoog Vervolgens ging hij even drinken halen komt er een meisje naar me toe, weet je wel met wie je net gezoend hebt?! Ik hu? uhm ja een australische gast...zij ja dat is een vet bekende surfer, over hem en de surfclan waar hij toe behoord is een film gemaakt door Russel Crowe...Ik aha..ik vond hem gewoon wel leuk Lachen
Vandaag even op internet gezocht, en die film is ook nog echt bekend en heeft prijzen enzo gewonnen...

Tja wat zal ik zeggen ben wat dat betreft een beetje een gans Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:24

Wesley Sneijder tijdens uitgaan. Dat vond ik heeel leuk. Lovers

Verder heb ik een keer bij Boris zitten ouwehoeren in zijn tourwagen. Met de jongens van Intwine & Di-rect (zooo die zijn verwáánd!) gepraat.

En op Lowlands Tijl Beckand. Dat was best genant.
Hij liep heel grof tegen me aan dus ik begon een hele grote bek te geven.
"HALLO KIJK IS UIT MA- heeeeee jij bent van de lama's!"
Hij fronste naar me en liep door. Huilen van het lachen

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:28

In Hotel New York heb ik Guus Meeuwis een keer gezien. Ik was een een keer een weekendje weg in Centerparcs en daar zag ik Arie (van Arie en Silvester en de Lama's zitten in het restaurant, en dat vond ik wel heel leuk! Ik lachte een keer en hij zwaaide terug, heel grappig Lachen

Winston Gerstenogwat heb ik een keer gezien in Amsterdam. En verder heb ik het niet onthouden, ik houd me niet echt bezig met dat soort dingen, al vond ik Arie wel heel leuk, ben fan Lachen

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 12:00

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 12:20

Ik kom heeeel vaak Erica Terpstra tegen, niet zomaar op straat maar altijd bij evenementen enz. Hihi!

Lisannaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 12:36

Ik woon in de buurt van eindhoven en kom dus ook best vaak psv-ers tegen,, er wonen er zelfs 2 in son.. ik weet alleen niet hoe ze heette Tong uitsteken
Maandje geleden kwam ik Gomes nog tegen in de parkeergarage in de heuvelgalerie
en op de verjaardag van een vriendin van mij kwam xander van 'volumia' op visitie.. is zijn bijna-buurmeisje bij de ouders van hem en hij had vroeger wel eens op haar gepast Tong uitsteken

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:19

Ik ben Marianne Timmer, Ireen Wüst en Sven Kramer een keer tegengekomen toen wij naar een schaatswedstrijd gingen.
Verder heb ik een gesprekje met Milow gevoerd en Matthijs van Nieuwkerk is een keer bij mij langsgelopen. En verder Pauw en Witteman tegengekomen op een terrasje.

En hoe reageer ik erop? Naja niet overdreven ofzo. Zij zijn toch ook gewoon maar mensen?

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:24

ik een keerte k3 en topstars Clown
Maar dat kwam omdat ik bij de opnames was van de wereld van k3 Vork

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:28

Ik heb een keer in de efteling naast Emiel Ratelband gezeten in het eftelingtheater. Hij zei zo:"Goedemiddag" ik keek een beetje verbaasd en m'n vriend zo:"Goedemiddag meneer Ratelband". Toen herkende ik hem pas, hele lieve kindjes had hij bij toen Haha!