Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 21:38

Ik denk niet dat hij de schuld naar mij zal gaan verleggen. (tenminste zoals hoe ik hem hoorde aan de telefoon vandaag)

Opzich is het bij mij wel zo tot nu toe dat over ook echt over was.. alleen bij mij duurd het momet tot over meestal veelste lang. Maar dat punt heb ik al bereikt met ergin (alweer veelste laat)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:38

inderdaad. zo lang op je inpraten. dan ga jij je schuldig voelen en zij gaan zo naar huis. zonder ergenis..

(gelukkig geen ervaringsdeskundige hier.. dus kanhet ook zo mis hebben)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 21:43

Haha KiWiKo, Mannen pffft.. Maar dat is inderdaad echt zo'n bericht van: Nou, bedankt voor de mededeling he DAaaaaaaaaagg.. Knipoog

Jolentinus. Ik denk dat Ergin dat niet zal gaan doen. En eigenlijk kan hij dat ook niet doen, wantik heb niks maar dan ook niks fout gedaan....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:45

goed dat je dat inziet!!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:45

nee... je hebt het nou in de gaten indd.. je bent nou goed bezig..

maar je ziet het vaak anders lopen.. (om maar ff iets heeeeeeeeeel anders erbij te pakken. maar zoiets als loverboy's.. die zijn gewoon beroepsmatig bezig... maar dat is iets heeeeeeeeeeeeel anders.. sorry depri buitje hier)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:47

Dit is de man die mijn chichu verzopen heeft en aan mijn voordeur opgehangen heeft......... zodat ik hem als eerste zag....... dezelde man die mij een pistool op mijn kop zette omdat hij zijn naam op mijn lichaam wilde hebben...... de man die mijn neus gebroken heeft......

De man die bij me wegging voor het volgende slachtoffer mij achterlatend met 20.000 gulden schuld!

en ik maar geloven in die man...................
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 02-06-08 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 21:49

Ja inderdaad.. Heb jij met loverboys temaken gehad?
Lynn Ik weet ook dat ik niks had kunnen doen, want er was geen aanleiding en al helemaal geen bewijzen om dingen te vermoeden en te weten. Als ik wist dat hij nog een vriendin of vrouw had dan had ik nooit wat met hem gedaan en al helemaal geen relatie met hem begonnen. ik heb daaar namelijk echt een hekel aan...

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:50

indd.. valt jou ook niets te verwijten voor zover ik gelezen heb.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:51

KiWiKo schreef:
Dit is de man die mijn chichu verzopen heeft en aan mijn voordeur opgehangen heeft......... zodat ik hem als eerste zag....... dezelde man die mij een pistool op mijn kop zette omdat hij zijn naam op mijn lichaam wilde hebben...... de man die mijn neus gebroken heeft......

De man die bij me wegging voor het volgende slachtoffer mij achterlatend met 20.000 gulden schuld!

Tjemig!!!! Bloos!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 21:51

Jeetje KiWiKo, die was dan echt gek.. Ik heb 2 jaar met een alcoholist die agressief was samen gewoond.. ( Ik begin steeds meer te denken aan mijn aankomende 20 levensjaren Knipoog ) Maar ik hoop dat ik wat wijzer en voorzichtiger wordt na jouw/jullie verhalen...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:53

Nikka schreef:
KiWiKo schreef:

Tjemig!!!! Bloos!

ja dom he Lachen Lachen

maarja toen bestond internet nog niet Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:54

met coke verslaafde samenwonen ook erg leuk,....

wat wel leuk is, is dat ik nu eigen huisje heb, paardjes nog steeds heb, en hij nu vastzit voor beroven van omaatjes( laagste van laagste om dat te doen)... en dat was iemand die mij lang heeft laten denken dat IK fout zat en alle problemen veroorzaakte, zeiden zijn ouders ook, hun zoon was heilig

pas later zie je die dingen anders en denk je van... hoe heb ik ooit kunnen denken????

nou ja, 2e keer woonde ik samen met iemand die overval gepleegd heeft, jaar vast zat, ik bijbleef en half jaar na zijn vrijkomen ook ff vreemdging
dna blijven geloven dat eenmalig is, en dat geneurd dan nog een keer of 6,....

maar daar leer je echt van hoor..... ( blijf eeuwig vrijgezel)
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 02-06-08 21:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:55

haha.. toen was bokt er nog niet..
jij behoed velen van ons kiwiko.... onthoud dat wel..

daar zijn we je dankbaar voor

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:56

je moet van elkaars fouten leren Lachen Lachen je leven is namelijk te kort om alle fouten zelf te maken Lachen

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:57

inderdaad..maar wel vervelend dat het niet altijd eerlijk verdeeld wordt.

sommige mensen krijgen alle sores

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 21:58

Met die alcoholist had ik vooral medelijden en wilde hem zo graag helpen en veranderen,.. oeh wat was ik naief toen der tijd.. Ik begin gelukkig steeds meer aan me zelf te denken en durf ook steeds makkelijker emoties te tonen...Maar toch blijft alles je/ mij achtervolgen in het dagelijks leven...
Lynn nou gelukkig zit hij nu vast en weet jij nu beter Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:00

jolentinus schreef:
inderdaad..maar wel vervelend dat het niet altijd eerlijk verdeeld wordt.

sommige mensen krijgen alle sores

ach, je krijgt wat je aankunt Lachen Lachen

TS komt goed uit de strijd hier, dat geloof ik wel......... ik verwacht wel een terugval, waar ze nog een week of wat met meneer een relatie heeft.......... en daarna is het echt, echt over Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:01

nu wel ja, in die tijd dacht ik ook dat ik hun kon veranderen en dat liefde alles overwon
liedje van sony en cher " I`ve got you babe" was mijn liedje

haha als ik nu naar terugkijk.... had ik al van hun relatie moeten leren

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 22:04

haha Nou KiWiKo die les heb ik ook al geleerd.. Ik heb het 1x daarna nog met iemand geprobeerd (het was die alcoholist), maar hij verviel al gauw weer terug in zijn oude patroon..
Ik denk niet dat ik een terug val zal krijgen.Wel denk ik dat er tijdens het gesprek veel gehuild gaat worden (heb nu al medelijden met me mezelf Clown), maar dat ik al mijn moed bij elkaar kan houden en hem bijna een schop achterna geef Knipoog

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:04

ja ik zeg ook altijd.. je krijgt alleen maar levenservaring van de tegenslagen..

(ben ik nog vrij levenservaringloos.. gelukkig)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:05

en je hebt gelijk ook meis Haha! Haha! ZO ONTZETTEND veel leuke mannen in de wereld Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 22:09

KiWiKo schreef:
en je hebt gelijk ook meis Haha! Haha! ZO ONTZETTEND veel leuke mannen in de wereld Lachen

Met nog meer problemen Clown * denkt aan jouw onderschift* Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:11

Zo ladies, jullie zijn lekker opgeschoten Lachen. Kiwiko heeft behoorlijk wat wijsheid gedeeld in dit topic Ja. Toedels en knoedels zeg ik tegenwoordig altijd maar Haha!. We kunnen onderhand wel een clubje beginnen voor vrouwen met slechte mannen en hoe wij toch altijd het beste willen denken. Vreemd toch eigenlijk, dat je aan een kant niemand vertrouwt en alles in het verstandelijke toetst, maar tegelijkertijd toch altijd maar de goede (en soms verkeerde) kant op denken. Het moet een beetje van allebei zijn, denk ik.

Nic, je gaat helemaal niet huilen, want je hebt niks verloren. Je hebt er wijsheid en ervaring aan gewonnen en die ga je goed benutten. Huilen om verlies doe je als je iets kwijt bent, maar dat is dus niet nu.
Hij verlegt trouwens wel de schuld naar jou: (1) jij mag niet meer bellen, (2) hij wil niks meer met je te maken hebben, (3) je moet weg uit het huis; dat klinkt allemaal als een soort van straf, een consequentie van je daden. Maar het waren niet jouw daden, het waren die van hem. En als hij het zo'n goed idee vond dat je in dat huis ging wonen, waarom kan dat dan nu niet meer?????? Vraag hem dat maar bij je exitgesprek Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:12

KiWiKo schreef:

Waaaaaaaaaaaaaar??????????????????

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 22:17

Hey Lovely. Ik ga inderdaad maar eens leren van jullie wijze lessen/woorden.Maar ik ga wel dat gesprek aan donderdag..
En dat waren dus Ayer zijn woorden want ik heb ergin gesproken (staat volgens mij op pagina'6) ik zal het even opzoeken. Want ik heb ergin vandaag gesproken en van hem hoef ik dus niet het huis uit en hij probeerd juist te regelen dat ik hier langer kan blijven. Wat het bellen betreft vroeg hij dit aan mij i.v.m. dat zijn ouders en vrouw een uitdraai willen hebben van de gebelde nummers en de nummers die hem gebeld hebben. Hij wil donderdag met me praten. Tenminste ik wil dat en hij stemde daar meteen in en begon over donderdag....