Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

KiWiKo schreef:Dit is de man die mijn chichu verzopen heeft en aan mijn voordeur opgehangen heeft......... zodat ik hem als eerste zag....... dezelde man die mij een pistool op mijn kop zette omdat hij zijn naam op mijn lichaam wilde hebben...... de man die mijn neus gebroken heeft......
De man die bij me wegging voor het volgende slachtoffer mij achterlatend met 20.000 gulden schuld!
en ik maar geloven in die man...................
) Maar ik hoop dat ik wat wijzer en voorzichtiger wordt na jouw/jullie verhalen... Nikka schreef:KiWiKo schreef:Dit is de man die mijn chichu verzopen heeft en aan mijn voordeur opgehangen heeft......... zodat ik hem als eerste zag....... dezelde man die mij een pistool op mijn kop zette omdat hij zijn naam op mijn lichaam wilde hebben...... de man die mijn neus gebroken heeft......
De man die bij me wegging voor het volgende slachtoffer mij achterlatend met 20.000 gulden schuld!
en ik maar geloven in die man...................
Tjemig!!!!
je leven is namelijk te kort om alle fouten zelf te maken
jolentinus schreef:inderdaad..maar wel vervelend dat het niet altijd eerlijk verdeeld wordt.
sommige mensen krijgen alle sores

), maar dat ik al mijn moed bij elkaar kan houden en hem bijna een schop achterna geef
ZO ONTZETTEND veel leuke mannen in de wereld
KiWiKo schreef:en je hebt gelijk ook meis![]()
* denkt aan jouw onderschift*
. Kiwiko heeft behoorlijk wat wijsheid gedeeld in dit topic
. Toedels en knoedels zeg ik tegenwoordig altijd maar
. We kunnen onderhand wel een clubje beginnen voor vrouwen met slechte mannen en hoe wij toch altijd het beste willen denken. Vreemd toch eigenlijk, dat je aan een kant niemand vertrouwt en alles in het verstandelijke toetst, maar tegelijkertijd toch altijd maar de goede (en soms verkeerde) kant op denken. Het moet een beetje van allebei zijn, denk ik.
. KiWiKo schreef:en je hebt gelijk ook meis![]()