Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:59

Helaas kan je niet kiezen of je A krijgt of F..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 15:37

SONY schreef:
Toen na Marlies Dekkers gegaan paar maanden geleden daar een setje gekocht van de prijs kreeg ik bijna een hartaanval! En wat denk je? Binnen 4 weken! De beugels aan BEIDE kanten eruit! Ik terug nee hoor werd niet vergoed want had maar 2 weken garantie. Nou wat een poedersuiker kwaliteit zeg en dat voor een prijs waar je bij de H&M wel 10 setjes koopt..

Dus dat gelul dat de duurdere merken kwalitatief gezien nou zo gigantisch veel beter zijn valt dus ook wel mee.

Is geen gelul, dat is een feit.

Ben je bij een Marlies Dekkers winkel geweest of een gewone lingeriezaak? En was jij je BHs in ee zakje?

Ik ben FAN van mooi ondergoed. H&M vind ik rommel. Is leuk als je niks hebt. Lachen Pasvorm is ronduit slecht. Dit geldt in mindere mate voor Hunkemöller.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:08

Ik meld me ook even aan. Helaas heb ik wat overgewicht en een grote cupmaat nodig het lukt me dan ook niet om een goed merk te vinden die ook betaalbaar zijn.
Hebben jullie tips?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:53

[quote="sokje87"]

H&M vind ik rommel. Is leuk als je niks hebt. Lachen Pasvorm is ronduit slecht. quote]

H&M zit bij mij echt wel goed!! Zelfs de kenners zeggen dat het goed zit, ze zagen alleen aan de kwaliteit dat het geen dure bh was maar niet aan de pasvorm..

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:53

Als ik bergen geld verdiende dan wist ik het wel! Dan kocht ik alleen nog maar lingerie van LeJaby, Aubade, Marie-Jo etc. Pling

De pasvorm is gewoon beter, zeker bij grotere maten. Deze BH's doe je aan het het zit meteen goed. Je hoeft dus niet te hijsen en te proppen! Ben laatst op zoek geweest naar een goeie bikini nou... wat heb ik een winkels gezien. Uiteindelijk kwam ik toch weer met een hele dure thuis gewoon omdat je daar ook veilig het zwembad mee ik kunt springen Tong uitsteken

Toch koop ik wel af en toe wat bij de Hunkemöller omdat het anders niet te betalen is. Maar ik kom toch altijd met dezelfde soort bh's thuis omdat de meeste BH's niet gemaakt zijn voor borsten groter dan C.

Ik vind Marlies Dekkers prachtig om te zien, maar ook die modelen (de meeste) zijn er niet geschikt voor borsten die groter dan cup D.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 17:16

@ Romyv: Ze zijn ook leuk als je niks hebt Knipoog

Ik vind de pasvorm van H&M bh's misschien nog wel één van de beste. Van bijna alle modellen kan ik zonder te passen mijn maat mee nemen en het zit altijd goed. En omdat ze zo goedkoop zijn, kan ik er veel kopen, draag ik ze weinig en gaan ze nog best lang mee ook. Ik heb bij de H&M ook echt nog nooit gehad dat er een beugel uitschoot (nu ik heel diep nadenk, een keertje met een bh van 2-3 jaar oud, helemaal verwasssen en oud model, maar die had hele zachte stof, ideaal voor grieperige en brakke bankhangdagen). Ik was ze ook vaak met de hand overigens, misschien dat dat scheelt.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 20:19

ik wil er niet aan toe geven dat ik niet sheb hoor Boos! heb D70/C75

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 20:20

Romyv schreef:
ik wil er niet aan toe geven dat ik niet sheb hoor Boos! heb D70/C75

Heb je wel eens wat bh's aangehad van duurdere merken? Ik dacht, voordat ik er aan begon, ook dat mijn bh's goed en lekker zaten Clown .

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 20:51

ja heb ik ook liggen Lachen vind ze juist lekker zitten omdat ze zo weinig steun geven Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 11:53

ik heb ook 70D,en koop nooit dure lingerie.
Heb liever mijn mandje vol met verschillende setjes,die ik gemakkelijk kan verwisselen als ze niet meer fijn zitten.
Koop regelmatig een nieuw setje,meestal Hunkemöller of soms zelfs Hema,daar hebben ze tegenwoordig best leuke setjes en het kost geen drol.
Dure echte mooie lingerie vind ik best mooi,en het zal in sommige gevallen best beter zitten,maar het is mij te duur.
Dan jank ik de ogen uit mijn kop als ik er één weg moet doen.
En daarbij,ik koop alleen beha's die echt lekker zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 17:46

Hünkemoller vind ik wel goede & mooie lingerie hebben hoor. Ik koop er zo ongeveer al m'n bh's, en ze zitten perfect. Lachen

http://www.hunkemoller.nl/productconten ... /89251.jpg

Die heb ik er bijvoorbeeld ook een hele tijd geleden gekocht. Vind hem 10 keer mooier dan bv. de Marlies Dekkers bh's, dat is gewoon mijn smaak niet. Lachen

nikkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:00

Ik heb meestal bh's van passionata. Deze passen goed, en zijn ook nog eens mooi.
Maar even voor de mensen die wel eens bh's bij de h&m, HEMA enz. kopen, hebben die wel alle maten?
Want ik heb 70D, en heb, hoe goed ik ook zoek, nog nooit een bh in die maat daar gevonden.(of mss heb ik niet goed genoeg gezocht Schijnheilig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:13

Ik heb de meeste van Chantelle en Mary Jo.
Laatste tijd ben ik helemaal weg van MD (marlies dekkers)..Ik vind ze zo geweldig, en ze zitten ook heerlijk en daar gaat het wel om!
Soms probeer ik wel wat goedkopere bh's maar die zitten gewoon niet goed, en vaak is de maat er niet!
En nu overal de uitverkoop begint kan ik me uitleven!..Vandaag weer MD gekocht, helemaal leuk! Haha!

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:07

Kennen jullie het merk Anita?
is dat goed?

zijn er ook webshops voor grote maten?
(heb maat 85/90 E/F)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:42

Heeft Wehkamp dat niet dan?

Ik vind het altijd wel fijner om het gelijk te kunnen passen, want 9 vd 10 keer past hetgeen via internet toch niet, bij mij dan!

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:17

Ik vind het een beetje onzin, die dure merken lingerie.

De setjes van Marlies Dekkers vind ik niet mooi, richting 'ordinair'.

Ik vind de setjes van Hunkemöller wel mooi, gaan bij mij niet snel kapot (wassen in een speciaal zakje), en zitten ook erg lekker.
H&M setjes heb ik niet, ben van plan om die ook een keer uit te proberen, kost haast niets en ze zijn wel erg mooi. Knipoog

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:30

Heb zelf maar een B'tje, dus val er hier een beetje uit, maar waarin ik wel hetzelfde ben is dat ik ook wel verzot ben op lingeriesetjes... Favo merk heb ik niet echt, want 't is ook niet altijd simpel om iets te vinden dat je echt mooit vindt en nog eens in je maat hebben!
Momenteel stort ik me dus maar op Victoria Secret en Women Secrets. Is betaalbaar en toch ook wel mooi... Best wel grappig ook...
Heb wel een vriendin die een F heeft (dacht ik) en heb van haar al genoeg aangehoord dat het moeilijk is om dan een "goedkope" of normaal geprijsde bh te vinden... Dat je dan inderdaad vaak naar de duurdere merken moet stappen.
Kunnen we zelf geen lingerielijn starten? Bokt-lingerie? Clown

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:31

Ach, ik heb ook een C-cup, maar die vinden het ook leuk om mooi verpakt te worden hoor!

Komt als het goed is deze week nog een pakketje binnen van Agent Provocateur... Vingers aflikken

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:03

L_ola schreef:
Ik vind het een beetje onzin, die dure merken lingerie.

De setjes van Marlies Dekkers vind ik niet mooi, richting 'ordinair'.

Ik vind de setjes van Hunkemöller wel mooi, gaan bij mij niet snel kapot (wassen in een speciaal zakje), en zitten ook erg lekker.
H&M setjes heb ik niet, ben van plan om die ook een keer uit te proberen, kost haast niets en ze zijn wel erg mooi. Knipoog

Ik vind marlies idd ook meer richting ordi gaan dan mooi, geloof ook niet dat mijn vriend marlies echt kan waarderen.. Hunkemoller vind ik ook mooi, maar past mij vaak niet goed, H&M draag ik sinds ik tot de concusie ben gekomen dat dat nog beter zit dan de Hema wat ik eigelijk al jaren droeg Haha!

Heb vanmiddag wel een mooi setje gekocht van Vive Maria, die hebben ook onwijs mooi spul, was alleen geen bh, maar een nacht setje topje met broekje Lachen Helaas is dat nogal prijzig spul hahaha

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:29

Hai mensen Haha!

Ik dacht: hier kan ik vast wel terecht met mijn vraagje.

Kennen jullie een winkel die cup 60F heeft/kan bestellen, voor een redelijke prijs?

Haha!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:47

MMMaaike schreef:
Ik vind Marlies Dekkers prachtig om te zien, maar ook die modelen (de meeste) zijn er niet geschikt voor borsten die groter dan cup D.

dat is niet helemaal waar ik heb zelf 80E en marlies dekkers zit me perfect... Sterker nog ik vind het alleen maar fijner zitten... En koop dus ook alleen maar Marlies Dekkers. Vriend is er niet zo blij mee gezien de prijs maar dat maakt me weinig uit het is niet zo dat ik iedere maand een nieuwe set koop maar vind het zo af en toe leuk om een nieuwe te kopen.

En waarom zou het ordinair zijn? het is maar net hoe je het draagt je mag het bij mij wel zien een bh met een mooie rug draag ik onder een shirt met een open rug Betaal er genoeg voor en mensen mogen het dan ook wel zien maar meestal lijkt het net alsof het bij mijn shirt hoort

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:49

Lucy_1 schreef:
Toch liever te kleine borsten dan te grote.... Ik vind het zo lelijk als ik sommige meiden zie paardrijden en ze hebben niet eens een fatsoelijke (sport)BH aan en al die t*eten zwabberen alle kanten op.... Bloos En je ziet het nog al eens hoor valt me op...

het is ook moeilijk hoor om een goede sport bh te vinden als je een grotere maat hebt.
ik heb er nog niet eentje gevonden die mijn E perfect stil houd....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 11:01

Ik koop gewoon wat ik mooi vind en lekker vind, of dat nu 150 euro kost of 1,50...

Ik heb denk ik zo'n 30 bh's in alle kleuren en motieven! Zie ik niet zo snel gebeuren als je een BH van 150 euro koopt.. draag je hem tot hij op is.. heeft je vriend ook zoiets van "heb je haar weer met die BH' Clown

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 11:06

Ik draag spul van Victoria's Secret, vooral de bh's zijn super Haha!

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 11:13

Nog steeds die eeuwig durende iscussie over Hunkemoller en Lingerie. Deze topic is nogmaals bedoeld voor merklingerie.