Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SONY schreef:Toen na Marlies Dekkers gegaan paar maanden geleden daar een setje gekocht van de prijs kreeg ik bijna een hartaanval! En wat denk je? Binnen 4 weken! De beugels aan BEIDE kanten eruit! Ik terug nee hoor werd niet vergoed want had maar 2 weken garantie. Nou wat een poedersuiker kwaliteit zeg en dat voor een prijs waar je bij de H&M wel 10 setjes koopt..
Dus dat gelul dat de duurdere merken kwalitatief gezien nou zo gigantisch veel beter zijn valt dus ook wel mee.
Romyv schreef:ik wil er niet aan toe geven dat ik niet sheb hoorheb D70/C75
L_ola schreef:Ik vind het een beetje onzin, die dure merken lingerie.
De setjes van Marlies Dekkers vind ik niet mooi, richting 'ordinair'.
Ik vind de setjes van Hunkemöller wel mooi, gaan bij mij niet snel kapot (wassen in een speciaal zakje), en zitten ook erg lekker.
H&M setjes heb ik niet, ben van plan om die ook een keer uit te proberen, kost haast niets en ze zijn wel erg mooi.
MMMaaike schreef:Ik vind Marlies Dekkers prachtig om te zien, maar ook die modelen (de meeste) zijn er niet geschikt voor borsten die groter dan cup D.
Lucy_1 schreef:Toch liever te kleine borsten dan te grote.... Ik vind het zo lelijk als ik sommige meiden zie paardrijden en ze hebben niet eens een fatsoelijke (sport)BH aan en al die t*eten zwabberen alle kanten op....En je ziet het nog al eens hoor valt me op...