Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Hmmm ik bedenk me ook net dat het wat mij betreft hier wel ff droog mag blijven eigenlijk (of in ieder geval niet helemaal los moet gaan). Balkon en een stuk dak moeten worden aangepakt, risico van lekkage is me iets te groot momenteel
Unwritten schreef:Mariz, hoe erg is het daar nu?![]()
Want dan moet ik morgen even de buren daar bellen, of de caravan het wel overleefd heeft
Annn schreef:Het was net echt zowat recht boven mijn huis
Echt FLITSBOEM, maar ik leef nog
Eindelijk, ik hou van onweer(zolang ik maar veilig in mijn huis zit
)
mariz schreef:Unwritten schreef:Mariz, hoe erg is het daar nu?![]()
Want dan moet ik morgen even de buren daar bellen, of de caravan het wel overleefd heeft
het is nu weer minder... idd me ouders zitten ook in de caravan hopelijk is het goed gegaan. als het zulke knallen zijn vertrouw ik het niets.. maar gelukkig is het nu weer wat minder.
Unwritten schreef:Annn schreef:Het was net echt zowat recht boven mijn huis
Echt FLITSBOEM, maar ik leef nog
Eindelijk, ik hou van onweer(zolang ik maar veilig in mijn huis zit
)
HEE ANNEMIEK
Dreamy schreef:Hier in Maarssen hoorde ik behoorlijk wat knallen, de ramen trilden en zelfs mensen gilden.
En nu hoor ik een ambulance
mariz schreef:het is nu weer minder... idd me ouders zitten ook in de caravan hopelijk is het goed gegaan. als het zulke knallen zijn vertrouw ik het niets.. maar gelukkig is het nu weer wat minder.
Annn schreef:Dreamy schreef:Hier in Maarssen hoorde ik behoorlijk wat knallen, de ramen trilden en zelfs mensen gilden.
En nu hoor ik een ambulance
Was hier in de buurt ook een keer, was er een of andere bal in een huis geslagen
Essssss schreef:l.
Had het niet vaak meegemaakt, alsmaar achter elkaar die knallen. Alleen in Spanje kon 't zulk weer zijn.
_rosita_ schreef:pfff... hier is het nu echt takkeweer.... regent keihard, rommelt en donderd de hele tijd al... waait.. bah!