Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
we hebben er nu 6
(op shooter en fiets? worden ze dan niet gejat ? Ik weet nog wel dat er vorig jaar zelfs autoruiten ingeslagen werden voor die wuppies
) K_im schreef:Jaja, mijn ma heeft speciaal voor die welpies kraten bier gehaald bij de appiewe hebben er nu 6
(op shooter en fiets? worden ze dan niet gejat ? Ik weet nog wel dat er vorig jaar zelfs autoruiten ingeslagen werden voor die wuppies
)

Romytjuuh schreef:Ik werk bij de AH als Cassiere en ik moet zeggen het lijkt net of de klanten alleen voor de welpies komen

Was echt niet leuk. 

. Lous schreef:Ik zou ze daar idd niet laten zitten. In een auto is okee, maarre op de fiets of scooter worden ze er wel zo af gejat.
Liever dat ze hem van m'n scooter of fiets jatten dan dat ze m'n autoruit ervoor inslaan.
Ik vind ze grappig, maar dat is dan ook dat. Het is het meeste gewoon een overschot aan vuilnis. 
Lous schreef:K_im schreef:Jaja, mijn ma heeft speciaal voor die welpies kraten bier gehaald bij de appiewe hebben er nu 6
)
Ik zou ze daar idd niet laten zitten. In een auto is okee, maarre op de fiets of scooter worden ze er wel zo af gejat.
Heb nu 1 oranje, wil er nog 1, staat leuk naast mijn rood-wit-blauwe wuppies op mijn computer