Want je leeft in twee compleet verschillende werelden.
De ene wil al settlen en de ander moet nog de middelbare school afmaken. Maar ja, voor sommige kan t goed uitpakken.
Ik had vroeger n vriendin die was 16 toen ze wat met dr 28 jarige vriend kreeg. Ik vond t niets, maar hij was ook tamelijk kinderlijk.

En n vriendin van mij had op 16 jarige leeftijd eens met n 38 jarige man met kinderen gezoend. Dat eenmalige vind ik misschien nog wel erger dan n relatie.

Dus tja, dan kan je nog zo achter je eiegen keuzes staan op die leeftijd, ik denk dat ik redelijk vast kan stellen dat dat wat je dan denkt, maar zelden de realiteit is. En nee, ik ben en was toen ook echt geen dom of naief persoon, en ja, ik wist dat ik fout bezig was. Van begin tot einde. Van het grootste gedeelte van die tijd heb ik ook absoluut geen spijt, maar vraag me of het fout en ik reageer met een absoluut JA. 
Ik ken "winsel" en ik vind het naar om te lezen dat er zo negatief over haar geoordeeld wordt... Ik word sowieso naar van mensen die zo snel oordelen. Daar heeft mijn eigen relatie weinig mee te maken, te meer omdat mijn vriend en ik beiden boven de "wettelijke grens" zitten.