Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Udella schreef:crossmonster schreef:Altijd gezellig zo'n relaccount.
Ze doet me denken aan clara_ van laatst, ook al zo'n zielig kind.
TS wil haar steigerfoto laten zien , woepiee
Ik zoek haar net even snel op, maar ik vind niets opmerkelijks?
http://www.bokt.nl/forums/search.php?author_id=105161&sr=posts
superXmacho schreef:maar hebben somigen veder nog iets te vragen of te zeuren??
Kimonoo schreef:jij bent de enige die zeurt en jij bent niet intresant genoeg om vragen aan te stellen dus ga maar snel weer weg
Kimonoo schreef:jij bent de enige die zeurt en jij bent niet intresant genoeg om vragen aan te stellen dus ga maar snel weer weg
swoeky schreef:Kimonoo schreef:jij bent de enige die zeurt en jij bent niet intresant genoeg om vragen aan te stellen dus ga maar snel weer weg
ai, ik stel dan net een vraag aan haar
Wildgirl schreef:nou ik moet stofzuigen, afwassen en de vuilnis buiten zetten
superXmacho schreef:ja jullie lopen gewoon dom te doen en gewoon dom te praten over mij.
en dat is gewoon niet normaal.
en dacht geef ze wat aandacht maar ja ga veder met me andere topic daar zijn WEL NORMALE mensen
superXmacho schreef:maar hebben somigen veder nog iets te vragen of te zeuren??
superXmacho schreef:ja jullie lopen gewoon dom te doen en gewoon dom te praten over mij.
en dacht geef ze wat aandacht maar ja ga veder met me andere topic daar zijn WEL NORMALE mensen
karin84 schreef:Ben ook wel benieuwd naar foto's van die steigerende friese hengst!
Kimonoo schreef:superXmacho schreef:ja jullie lopen gewoon dom te doen en gewoon dom te praten over mij.
o welk topic? dan kunnen wij daa rook gezellig mee praten
Strawberry_ schreef:karin84 schreef:Ben ook wel benieuwd naar foto's van die steigerende friese hengst!
Geen zwarte stijgerende arabier die nog getemd moet worden door de TS zelf?