Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordowner18 schreef:ow ik heb ook nog een heleboel dingen.
b.v. een keer mijn pony vastgemaakt aan een schuurdeur die je open moest schuiven en hem gaan poetsen, vervolgens doe ik de pony een stalje om het halstertouw trekt strak en schuurdeur ging stukje open, waardoor de pony zo hard schrok dat ze achteruitvloog en een kant van de deur uit de rails trok![]()
en een mini shetlander in gaan rijden met een zadel voor een grote shetlander, resultaat pony stijgert en ik zak met zadel en al naar beneden.
wij gingen inderdaad ook parfum maken van allerlei bloemen en dat gave we dan als moederdag cadeau![]()
de haren van de barbies knippen![]()
owja veulentje spelen bij de paarden en dan met handen en knieen langs en onder de paarden door kruipen en net doen of je drinkt bijde tepels
en een keer gehad met een nichtje van mij ik had toen een "vriend" en mijn nichtje was nogal gek op hem, ze toen 4 jaar, ze roept hem en trekt zo der broek naar beneden![]()
en zo nog wel meer rare dingen
Vjestagirl schreef:fjordowner18 schreef:ow ik heb ook nog een heleboel dingen.
b.v. een keer mijn pony vastgemaakt aan een schuurdeur die je open moest schuiven en hem gaan poetsen, vervolgens doe ik de pony een stalje om het halstertouw trekt strak en schuurdeur ging stukje open, waardoor de pony zo hard schrok dat ze achteruitvloog en een kant van de deur uit de rails trok![]()
en een mini shetlander in gaan rijden met een zadel voor een grote shetlander, resultaat pony stijgert en ik zak met zadel en al naar beneden.
wij gingen inderdaad ook parfum maken van allerlei bloemen en dat gave we dan als moederdag cadeau![]()
de haren van de barbies knippen![]()
owja veulentje spelen bij de paarden en dan met handen en knieen langs en onder de paarden door kruipen en net doen of je drinkt bijde tepels
en een keer gehad met een nichtje van mij ik had toen een "vriend" en mijn nichtje was nogal gek op hem, ze toen 4 jaar, ze roept hem en trekt zo der broek naar beneden![]()
en zo nog wel meer rare dingen
Nog geluk gehad dat je geen rotschop hebt gehad van een merrie die dat niet zag zitten :p
latnahc2 schreef:ik at vroeger alle asbakken leeg die ik te pakken kon krijgen.
en dan met een zwart bekkie als ik betrapt werd roepen hebbe niet gedaan![]()
mijn zoontje is nu 2 en echt een grappe maker.
hij kan al heel goed praten maar flapt er ook van alles uit.
in de bus zei hij gewoon tegen een vreemde man jij stinkt..
nou was het wel waar maar jah![]()
ook zijn vaak zijn auto's stout die hij dan voor straf op de trap zet waardoor ik dus regelmatig een autoafdruk in me voet heb staan.
als ik dan auw roep zegt hij ja uitkijken he![]()
en het leukste vind ik nog dat hij in de supermarkt natuurlijk overal af moet blijven maar hij dus ook vind dat andere nergens aan mogen komen.
dus roept hij tegen iedereen die hij iets ziet pakken in de supermarkt:
hey mag niet leg terug