rare kinderacties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeniseES

Re: rare kinderacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:19

Hahaha ik was ook een keer met het zusje van een vriendin aan het spelen (vriendin zat nog op school) en we waren doktertje aan het spelen (ja, toen gewoon doktertje Knipoog) maar bij alles wat ze mankeerde kreeg ze een pil (kraal), die ze op at... dit vond ik nogal saai worden, en op een gegeven moment had ik het dus voor elkaar dat ze met een kraal in haar neus zat Tong uitsteken die ze er dus niet meer uit kreeg Nagelbijten / Gniffelen

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 00:21

ik was met een vriendin en haar kindje in de speeltuin en dat kleine meidje was de hele tijd koprollen aan het maken....

dus ik vroeg na enige tijd, kun je ook op je handen staan?
meidje knikt blij ja Ja

bukt voorover en gaat met haar voetjes op haar handen staan Haha! ROFL

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:18

haha _Robyn_ die is echt goed haha

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:42

Heerlijk topic!
Haha!

Ik las op eerste pagina over een schrikdraad avontuur: Ja kan ik over meepraten, ik stond bij mijn paard en mijn broer kwam even bij mij kijken en vroeg of de draad aanstond. Ik antwoord naar waarheid "nee". Hij vraagt nog even na en krijgt weer naar waarheid een "nee" te horen. Vervolgens pakt hij de draad met twee handen stevig vast en begint ala jurassic parc te spelen dat hij geelectrocuteerd wordt. Thja. Toen kon ik het niet laten om even op mijn dooie gemakje naar binnen te wandelen en de draad aan te zetten.(broertje was destijds een jaar of 20 itt tot de dreumes van p1)

Voor de rest heb ik mijn broer met een hamer op zijn hoofd geslagen (ik was 5 en hij 8 ofzo).

Ik ben ooit eens op een 90km-weg onderaan een brug uit de handen van mijn oma ontsnapt en de straat over gerend en was toen heel verdrietig dat mijn ouders kwaad waren. Dat de mens met een dure BMW waarschijnlijk nieuwe banden nodig had (rubber lag nogal dik op straat) en een paar jaar van zijn leven kwijt en ik er bijna niet meer geweest was, stond ik niet bij stil.

Voor de rest ben ik met 3 jaar bloemetjes wezen plukken aan de rand van het verboden bos/parkje (liep een pedo rond) en was kwaad dat mijn ouders dat niet leuk vonden, ik was toch, zoals beloofd, niet in het bos geweest?

Voor de rest was ik ooit met mijn broer in het bos aan het fietsen en hij had "wolven" gezien en maakte het steeds griezeliger en enger, tot ik echt doodsbang kei hard aan het racen was en daarna dolblij vertellen dat ik zo leuk meegespeelt had. Clown

Paar jaar terug nog een kleine kleuter, die op zo'n rolvrachtwagentje zat aan een touwtje. Op een gegeven moment zag hij mij met mijn 1.73m groot, redelijk lomp beesie. Wat was zijn reactie? Juist ja! Afstappen(want hij zat toch vast aan dat touw) en tussen mijn paard zijn benen lopen en zich daaraan vastklemmen. Knipoog Gelukkig is mijn beest dol op mini-mensjes en daar reuze voorzichtig mee. Al zag je de ouders en grootouders wel volledig wit wegtrekken. Hoe zou dat nu toch komen?

edit: samen met broer en ouders in een wegrestaurant zitten, een van ons werd ziek en gaf over op zijn bordje, waardoor nummer twee ook begonnen. *ouders waren blij met de extra servetten die ze erover konden draperen, hebben extra fooi gegeven en zijn snel weggegaan.

Snel een snoepje uit opa's zak willen pikken, maar de verkeerde zak pakken en een hondenkokje in je mond steken.

Groene zeep in een jampotje is ook vragen om problemen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 12:04

hahahaha heerlijk om te lezen dat ik niet de enige was die rare dingen deed Tong uitsteken

Ik was 2 jaar oud (of iets in die richting) en ik was met mijn ouders op vakantie. En ik ging, als peutertje, in het zwembad alle kinderen staan vertellen wat ze moesten doen, terwijl ik toezicht hield op de vorderingen van bovenop de glijbaan. En het schijnt dat kinderen tot een jaar of 6 7 echt keurig naar mij geluisterd hebben...

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:42

Ik ben ook ooit zonder reden de weg op gerend om over te steken, waardoor ik bijna onder een auto lag, nu is dat niet zo erg, maar de mensen in de auto waren mijn opa en oma Tong uitsteken goh, wat heb ik toen een uitbrander gehad Nagelbijten / Gniffelen

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:42

1.5 jaar geleden viel ik eens van het paard, mijn vriendin en haar dochterjte waren erbij. Ik kwam om van de pijn toen ik op de grond lag, dus mijn vriendin wou naar me toe komen zegt haar dochtertje dood leuk, mama, wat ga je nou doen? Mama zegt: ik ga naar Aline toe want die heeft zich pijn gedaan. Maar mama dat wil ik niet ik wil eerst dat je mijn haar mooi uit gaat kamen Clown
Haar dochter is nog al een tuttebel, moet overal haar make-up en borstel mee naar toe, achteraf kon ik er wel op lachen Huilen van het lachen

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:47

ow ik heb ook nog een heleboel dingen.

b.v. een keer mijn pony vastgemaakt aan een schuurdeur die je open moest schuiven en hem gaan poetsen, vervolgens doe ik de pony een stalje om het halstertouw trekt strak en schuurdeur ging stukje open, waardoor de pony zo hard schrok dat ze achteruitvloog en een kant van de deur uit de rails trok Clown

en een mini shetlander in gaan rijden met een zadel voor een grote shetlander, resultaat pony stijgert en ik zak met zadel en al naar beneden.

wij gingen inderdaad ook parfum maken van allerlei bloemen en dat gave we dan als moederdag cadeau Tong uitsteken

de haren van de barbies knippen Clown

owja veulentje spelen bij de paarden en dan met handen en knieen langs en onder de paarden door kruipen en net doen of je drinkt bijde tepels Clown

en een keer gehad met een nichtje van mij ik had toen een "vriend" en mijn nichtje was nogal gek op hem, ze toen 4 jaar, ze roept hem en trekt zo der broek naar beneden Tong uitsteken

en zo nog wel meer rare dingen Clown

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:49

fjordowner18 schreef:

b.v. een keer mijn pony vastgemaakt aan een schuurdeur die je open moest schuiven en hem gaan poetsen, vervolgens doe ik de pony een stalje om het halstertouw trekt strak en schuurdeur ging stukje open, waardoor de pony zo hard schrok dat ze achteruitvloog en een kant van de deur uit de rails trok Clown

en een mini shetlander in gaan rijden met een zadel voor een grote shetlander, resultaat pony stijgert en ik zak met zadel en al naar beneden.

wij gingen inderdaad ook parfum maken van allerlei bloemen en dat gave we dan als moederdag cadeau Tong uitsteken

owja veulentje spelen bij de paarden en dan met handen en knieen langs en onder de paarden door kruipen en net doen of je drinkt bijde tepels Clown

en een keer gehad met een nichtje van mij ik had toen een "vriend" en mijn nichtje was nogal gek op hem, ze toen 4 jaar, ze roept hem en trekt zo der broek naar beneden Tong uitsteken

Nog geluk gehad dat je geen rotschop hebt gehad van een merrie die dat niet zag zitten :p

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 20:42

wij reden laatst langs een televisietoren,en mijn zoon(5 jaar)
ik uitgelegd,wat dat was,etc.
komt hij gisteren met mijn telefoon naar me toe,of ik ff naar die toren wil bellen,of ze zijn lievelings tekenfilm willen opzetten Lachen

van de week kwam hij ook zijn "liKteken" laten zien Lachen

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 14:51

Zat een kind in de bus bij me gister, dat was wel grappig. Hij zat echt hele verhalen te vertellen over wat hij allemaal op school had geleerd.

Als je naar Amerika gaat dan maak je heel erg veel winst.. als je dan 500 euro geeft krijg je een hele zak vol met geld terug!

AAAAH EEN PAARD MET 2 HOOFDEN!:O
stonden 2 paarden achter elkaar, leek net of het paard ook een hoofd op zijn kont had.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 14:57

ik at vroeger alle asbakken leeg die ik te pakken kon krijgen.
en dan met een zwart bekkie als ik betrapt werd roepen hebbe niet gedaan Clown

mijn zoontje is nu 2 en echt een grappe maker.
hij kan al heel goed praten maar flapt er ook van alles uit.
in de bus zei hij gewoon tegen een vreemde man jij stinkt..
nou was het wel waar maar jah Bloos

ook zijn vaak zijn auto's stout die hij dan voor straf op de trap zet waardoor ik dus regelmatig een autoafdruk in me voet heb staan.
als ik dan auw roep zegt hij ja uitkijken he Haha!

en het leukste vind ik nog dat hij in de supermarkt natuurlijk overal af moet blijven maar hij dus ook vind dat andere nergens aan mogen komen.
dus roept hij tegen iedereen die hij iets ziet pakken in de supermarkt:
hey mag niet leg terug Ach gut

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:31

Vjestagirl schreef:
fjordowner18 schreef:

Nog geluk gehad dat je geen rotschop hebt gehad van een merrie die dat niet zag zitten :p

ja inderdaad en dat shetje met dat grote zadel hij viel je al aan als de wie in kwam, maar toen met dat zadel was hij zelf o verbaasd dat ie niks deed Tong uitsteken

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:33

maarja dat is vaak met kleine kinderen doen domme en ondoordachte dingen, moet er nu niet meer aan denken op handen en knieen tussen de paarden door, ze zullen maar op je hand gaan staan Boos!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 17:12

latnahc2 schreef:
ik at vroeger alle asbakken leeg die ik te pakken kon krijgen.
en dan met een zwart bekkie als ik betrapt werd roepen hebbe niet gedaan
Clown

mijn zoontje is nu 2 en echt een grappe maker.
hij kan al heel goed praten maar flapt er ook van alles uit.
in de bus zei hij gewoon tegen een vreemde man jij stinkt..
nou was het wel waar maar jah Bloos

ook zijn vaak zijn auto's stout die hij dan voor straf op de trap zet waardoor ik dus regelmatig een autoafdruk in me voet heb staan.
als ik dan auw roep zegt hij ja uitkijken he Haha!

en het leukste vind ik nog dat hij in de supermarkt natuurlijk overal af moet blijven maar hij dus ook vind dat andere nergens aan mogen komen.
dus roept hij tegen iedereen die hij iets ziet pakken in de supermarkt:
hey mag niet leg terug Ach gut

dat je dat na de eerste keer nog leuk vond om te doen... Clown

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 19:10

Ik heb ooit toen ik 4 was ofzo toen we op vakantie waren de hele hotelkamer met Nivea-creme ingesmeerd, muren, stoelen, spiegels alles Tong uitsteken vraag me niet waarom:P

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 19:34

Clown we stonden op een camping naast het spoor, en ik werd daar dus om een uurtje of 11/12 wakker van, dus ik mijn ouders zoeken Tong uitsteken was ik gelukkig de goede kant opgelopen in mijn pyama'tje want die camping was behoorlijk groot Koe
verdwaald raken in een winkel en dan omgeroepen worden of ik ff naar de ingang wil komen, zou graag willen, maar gaat moeilijk als je die niet kan vinden Tong uitsteken Vork
mijn broer: achter een vlinder aan en zo bij een weg terecht komt, meegenomen worden door een man en iets lekkers krijgen, en afgezet worden bij de camping bij mama en papa Tong uitsteken goddank Bloos Haha! Cool
eehm.. ik ben vroeger in mn reet gebeten door mn broer Vork
en ik ging met een vriendin altijd tussen elkaars spleet ruiken Vork Haha!
vonden we geloof ik heel vies Tong uitsteken en als mama er dan aankwam snel broeken weer ophijsen Tong uitsteken
ach vast nog wel meer ik denk nog even verder Tong uitsteken

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 14:24

getver die van hierboven!

mijn nichtje had ook een leuke, zegt tegen haar moeder in het zwembad, mama waarom is die mevrouw zo erg dik??

en tegen mannen met lang haar jij bent een meisje, man nee hoor, ja wel zegt men nichtje dan, want je hebt lang haar.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 21:03

Oh, ik heb ook nog een mooie Vork .
Kauwgom tussen mijn reet steken en dan naar mama rennen; Kijk mam, een termometer!
Ik was toen 3 ofzo Vork

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 21:15

Mijn ouders hebben mij verteld dat ik vroeger op vakantie op een steen ging staan en allemaal liedjes zingen Clown
(als we aan het uitrusten waren van een bergwandeling, Ik zat altijd bij mijn vader op zn rug in zo'n zakkie, dus was niet moe)

en onderweg naar vakantie zong ik altijd heel hard uit het raam mee met Ironic van alanis morriset(ofzo) alleen was het dan:
Oembaadiejeeeeeeeee ROFL (ipv It's like rain)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 09:40

Och jeetje, wat een ettertjes waren de meesten van jullie zeg!! Ongelooflijk. Haha!
Nou er staat me dus nog wat te wachten. Clown

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:54

idd erge ettertjes

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 18:03

Ik heb mijn zus bekogeld met mijn eigen poep.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 18:54

Ik heb toen ik nog een kleine nicky was, mijn behangpapier ingesmeerd met de pot Vicks die nog naast m'n bedje stond.
Alsook de inhoud van mijn pamper geleegd op mezelf, mijn bedje enz...

Ik ben een keer met een trapladdertje op het afdak gekropen bij mijn grootmoeder... Ik had dan een groot stuk stof bij
en dat wou ik gebruiken als parachute. Gelukkig viste oma me snel genoeg van het afdak af, vooraleer ik kon springen.

We wonen hier ook op de buiten, en ik speelde vaak in de tuin achteraan. Als ik dan naar het toilet moest hees ik daar mijn
broek maar af en deed m'n ding. Arme nietsvermoedende passagiers op de trein die net naast onze tuin passeert moeten wat
gedacht hebben.

Verder heb ik ooit de deur open gedaan in lingerie en 'surprise' gekrijst tegen de postbode, dacht dat het mijn toenmalige vriend was
(toen was ik wel al 16)

Ik zat een keer in bad (toen ik net oud genoeg was om alleen te badderen, was mss een jaar of tien)... Ik wou m'n haar wassen dus
hield de bus shampoo boven mijn hoofd.. Er kwam niets uit dus ik keek naar boven en kreeg net toen een gigantische klodder shampoo in
men oog.

Make up gebruiken van mijn mama en zo haar dure dior lippenstift vernielen.

Ook soepjes maken.. In de gaten van de houten banken die op de kleuterspeelplaats stonden. Daar deden we dan zand in en wat spuug,
vervolgens roert men met een stokje et voila, soupe a la minute Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 19:18

Ik ben tweeling, en ik kon vèèl eerder lopen dan mijn tweelingbroertje..

Dan keken we elkaar aan, gingen we naar het CD kastje, hij op z'n knieën en ik gewoon staand, en dan smeten we àlle cd's op de grond Huilen van het lachen

En mijn moeder had een stuk of 100/150 luiers en die had ze àllemaal los gelegd in een la bij de commode, wij waren lekker aan het spelen, moeder was aan het stofzuigen, moeder kwam onze kamer in, 150 Luiers, àllemaal los gevouwen op de grond Clown.

& we gingen altijd bij de buurt belletje lellen "Ik ben beter pan, kijk hoe snel ik vliegen kan" en dan het liefste met zoveel mogelijk mensen Huilen van het lachen

& toen we 6 waren oid werd er in de hele buurt de wegen opengebroken, en dan klommen we daarin, speelden we soldaatje, en dan was er een meisje en die wou mee spelen, en dan zeiden wij "We doen soldaatje. Jij moet ons zoeken" en dan renden we hèèl hard weg..

& d'r was een keer visite, ene jongen die 2 jaar jonger is, en het had gesneeuwt, sneeuw lag er nog Vork! Naja, allemaal de snowboats aan, wanten, sjaal, jas, muts en toen gingen we buiten spelen, was er een verlaten huis, met een hèèl klein vijvertje, en ik zei zo heel stoer "Ik ga schaatsen!" (had nog nooit geschaatst, wou wel weten hoe het was..) En toen ben ik d'r dus doorheen gezakt, tot aan m'n buik, brrr. De jongens die lachtten zich kapot, vond het zelf ook wel super komisch Clown

verder heb ik op school regelmatig alle stoeltjes omgegooit/tekeningen kapot gescheurt oid omdat ik het er niet mee eens was.. Ging ik leraren uitlachen als ze kwaad worden.. Bloos Heb dat wel achter me gelaten, zo goed als Huilen van het lachen.

En ik klom altijd in bomen, en daar zat ik dan, en was ik het zat sprong ik er er zo in één keer uit, man van de overkant mocht het niet van. Als ik het nog één keer zou doen zou hij de politie erbij halen? Ik was 6/7. Was het er niet mee eens, en ben in wijze van protest gelijk weer in de boom geklommen, heb nooit meer tegen 'm gesproken..

En tegenover ons huis zijn 3 flats. In 2 flats wonen van die mensen die vinden dat het 'HUN' flat is.. En we mochten bij de ene wèl nog in het bos spelen, van de ander niet. Dan kwam mijn broertje met een vriendje thuis, gingen we in dat bos rennen, belletje lellen, zingen "AKKER IS EEN DIKKE VETTE KAKKER" e.d.

En verder spelen bij een ander vriendje, waar in de buurt allemaal flat's gebouwd werden, e.d. en daar gingen we dan de huizen inrennen, maar dat mocht niet, stonden we met zijn 3'en op een rijtje, achter de deur, lamp uit, kwam er een vent binnen "IS HIER IEMAND?!" Maar we zijn nooit ontdekt gelukkig xD.

Nouja, verder heb ik nog vaak zat paardje gespeelt, rende ik met m'n zus door het bos heen (:.