Gefeliciteerd allemaal,
Waarschijnlijk ben je bevallen in het ziekenhuis van Waalwijk en zoja dan zijn ze daar wel wat gewend. Ik heb van mijn jongste nogal een verhaal gemaakt en wel: zij is op de ochtend van de 1e dag van de hengstenkeuring geboren en dat nadat ik de dag ervoor in het ziekenhuis was voor controle en aangaf dat mijn man een aantal dagen op de hengstenkeuring zou zijn en dus niet te bereiken.
Wat heeft een gynocoloog daar mee van doen zou je denken nou ja meer dan ik dacht en wel dat ik diezelfde nacht, nadat hij wat kunstgrepen had uitgevoerd, onze dochter op de wereld heb gezet tegen alle regels in binnen 2.5 uur nadat mijn water thuis brak en ook nog een volkomen stuitligging.
Mijn man stond echt verbluft te kijken en kon deze bevalling niet volgen, ja merries doen het dan echt iets anders dan dat ik het dus doe.
Ik ben nog in een bed baland met mijn handen tussen mijn benen en maar roepende dat ik mijn kind ieder moment op de wereld zou zetten en heel flink van mij ik heb het nog circa 20 minuten tegen gehouden en toen moest het maar gebeuren.
Als jullie net zo`n prachtige dochter hebben als dat ik toen op de wereld heb gezet dan zijn jullie gezegende ouders, erg veel geluk en voorspoed met jullie gezin en geniet van het feit dat het allemaal zo goed is verlopen.