Je moet ook goed zijn in meditatie. Je goed 'leeg' kunnen maken en goed dingen kunnen visualiseren.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rosmoov schreef:ik kan ze ook buigen hoor...grote en kleine lepels...dacht dat iedereen dat wel kon ??
gewoon ff wrijven en ze buigen zo...
Vorken lukt me niet trouwens alleen lepels
Rosmoov schreef:ik kan ze ook buigen hoor...grote en kleine lepels...dacht dat iedereen dat wel kon ??
Vorken lukt me niet trouwens alleen lepels
lampjerulez schreef:Rosmoov schreef:ik kan ze ook buigen hoor...grote en kleine lepels...dacht dat iedereen dat wel kon ??
Vorken lukt me niet trouwens alleen lepelswahah jij reageert wel heel droog
![]()
Mij lukt het ook niet op die manier hoor, wel met 2 handen maar ik denk dat daar toch kracht bij is komen kijken.
Samir schreef:Oké, buigen lukt!!
Hoe krijg je zo'n krul erin Lies?Dat wil ik ook.
lovelucydan schreef:is toch raar dat vele mensen dit geloven het is allemaal onzin lang genoeg oefenen en je kan het zelf. het kopen van slecht bestek kan ook gewoon een optie zijn om het te doen want na de eerste aflevering lag mijn lepel gewoon nog op de televisie, misschien bij mensen met een lcd tv dat het lukt maar dan moet je gewoon even je geluid zachter zetten zodat het niet zo trilt .
dit wilde ik even kwijt
P.S. als iemand mij het tegen deel kan bewijzen ZIE ik het wel.
lovelucydan schreef:is toch raar dat vele mensen dit geloven het is allemaal onzin lang genoeg oefenen en je kan het zelf. het kopen van slecht bestek kan ook gewoon een optie zijn om het te doen want na de eerste aflevering lag mijn lepel gewoon nog op de televisie, misschien bij mensen met een lcd tv dat het lukt maar dan moet je gewoon even je geluid zachter zetten zodat het niet zo trilt .
dit wilde ik even kwijt
P.S. als iemand mij het tegen deel kan bewijzen ZIE ik het wel.