'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Re: 'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:21

Ik ging vorige week zaterdag op vakantie, pak nog even wat van boven om dan weer naar beneden te lopen. Kletter ik van boven aan de trap 20 treden naar beneden, mocht ik met een gekneusd stuitje op vakantie Haha! om vervolgens tegen de deurpost aan te lopen, op het vliegveld te struikelen, op vakantie me te laten verbranden en wel zo erg dat ik blaren op mijn schouders heb staan.
Jepp, de vakantie was geslaagd Bloos

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:30

ROFL

Arme negerzoen Ach gut

Vandaag paard gaan longeren in een best blubberige longeercirkel. Zonder lijn natuurlijk. Ik loop naar haar toe om de touwtjes iets strakker te doen, glijd ik op mijn kont zo de blub in Huilen van het lachen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:46

Negerzoen schreef:
Ik ging vorige week zaterdag op vakantie, pak nog even wat van boven om dan weer naar beneden te lopen. Kletter ik van boven aan de trap 20 treden naar beneden, mocht ik met een gekneusd stuitje op vakantie Haha! om vervolgens tegen de deurpost aan te lopen, op het vliegveld te struikelen, op vakantie me te laten verbranden en wel zo erg dat ik blaren op mijn schouders heb staan.
Jepp, de vakantie was geslaagd Bloos

... En nog een fijne vakantie toegewenst.... AUWWW!!! Blauw oog Blauw oog

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:33

Niet echt een blunder maar het was wel ehm..vervelend..

Ik help een klant aan de kassa en zeg hallo, omdat ik een beetje in de war was (veel dingen tegelijk doen bij vorige klant) zei ik bij ontvangst van het geld weer hallo, bij terug gave ging het goed en toen meneer wegging zei ik wéér hallo. Wil niet weten wat hij dacht, en de tien mensen achter hem Clown

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:41

medeblunderaar meld zich Haha! Ik ben degene die glazen omstoot, altijd struikelt over scheefliggende stoeptegels/boomstronken/stoepranden Vork En een paar dagen geleden ging ik op een stoel zitten die onder de kauwgum zat Dromen Maar een dag zonder lunders is een dag niet geleefd Huilen van het lachen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:43

Mistralleke schreef:
medeblunderaar meld zich Haha! Ik ben degene die glazen omstoot, altijd struikelt over scheefliggende stoeptegels/boomstronken/stoepranden Vork En een paar dagen geleden ging ik op een stoel zitten die onder de kauwgum zat Dromen Maar een dag zonder lunders is een dag niet geleefd Huilen van het lachen

Ja weer een *LOL*

*sorry flauw*

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:43

LadyElmira schreef:
Niet echt een blunder maar het was wel ehm..vervelend..

Ik help een klant aan de kassa en zeg hallo, omdat ik een beetje in de war was (veel dingen tegelijk doen bij vorige klant) zei ik bij ontvangst van het geld weer hallo, bij terug gave ging het goed en toen meneer wegging zei ik wéér hallo. Wil niet weten wat hij dacht, en de tien mensen achter hem Clown

zo heb ik vaak genoeg op maandag al gezegd tegen klanten:"En een prettig weekend verder"
Dan kijken ze je ook erg vreemd aan Nors opkijken

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:44

A_lette schreef:
Mistralleke schreef:

Ja weer een *LOL*

*sorry flauw*

Ik heb vandaag nog geen blunders gemaakt dus ja Clown

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:24

Aangezien ik iedereen zijn blunders lees zal ik de mijne ook maar vertellen, een paar dan.

Een aantal jaar geleden werden mijn ogen voor de laatste x gecontroleerd door de (kinder)oogarts. Mijn broertje was voor mij en moest de letters hardop voorlezen. Het waren telkens dezelfde letters en ik onthield ze dus ook. Toen was ik aan de beurt. Vol goede moed begon ik de letters voor te lezen.. halverwege stopte ik maar omdat mijn moeder en de oogarts helemaal dubbel lagen van het lachen. Wat bleek: Ik had heel netjes de letters op de goede volgorde voorgelezen. Erg leuk en aardig alleen moest ik cijfers oplezen. En ik vond de letters er al zo raar uitzien Huilen van het lachen

En ik het geweldige talent om te verdwalen in de stad waar ik opgegroeid ben(en dan te laat thuiskomen terwijl er visite is.. ja leg dat maar eens uit Bloos ). En zo kan ik nog wel doorgaan Bloos

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:31

ja ik ook vreselijk...
ik werk bij de c1000 als vakkenvuller en heb ene oogje op mijn collega,
iedere keer als hij kijkt ofzo kan ik iets simpels niet zoals een kartonnen doos openen of ik laat weer wat vakken Bloos echt heel erg..
ook op school, of ergens waarbij ik denk van "dit moét ik goed doen, dan vinden ze me vast wel oke Haha! " en poef ligt ikw eer op de grond ofzo..
echt heel verschrikkelijk

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:40

Ja, ik ben er dus ook zo eentje..

Was op de manege, met mijn vriendin bij haar kast, midden in de gang stond een kast.. wat je dus gezien móet hebben!!
Naja, wij staan daar bij haar kast, lopen we weg, wil ik me omdraaien, wat denk je?? BAM!! kei hard tegen die kast aan.. ik liep met een vuurrode kop weg..

Op stage is er een opzich best wel een leuke jongen, hij liet ons voor en ik wist dus écht niet dat er iets stond.. wat denk je?? struikel ik erover en alles valt mee, het gaas, hout etc. hij kon zijn lach niet in houden en mijn vriendin al net zo min..

en zo kan ik wel lang door gaan.. Bloos Clown haha Tong uitsteken

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 01:18

hahaha..
ik ben meer van heel-erg-verkeerd(interpreteerbaar)-e uitspraken..
en t leukste is t dan als je ze na een jaar nog steeds moet horen Verdrietig.maargoed.. ik pak ze wel terug Duivel (was ook nog eens met een tv-camera op in me smoel, misschien juist wel daarom, maar gelukkig niet uitgezonden).
en ja lomp kan ik ook wel zijn.. stoot me nog wel eens ergens aan, gecombineerd met makkelijk blauwe plekken krijgen, zie ik regelmatig blauw Clown
dr noemt er een mij ook al een aantal maanden smurfinnetje... en als ik gestresst ben of te veel heb gedronken ga ik dingen laten vallen... maar gelukkig heb ik mezelf de laatste tijd redelijk goed in de hand .. Nagelbijten / Gniffelen

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 10:10

Vorige week weer een heerlijke blunder! Zat met mijn schoenveter vast aan de onderkant van een roltrap Clown Had ik weer hoor Verdrietig

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 10:14

marrke schreef:
Vorige week weer een heerlijke blunder! Zat met mijn schoenveter vast aan de onderkant van een roltrap Clown Had ik weer hoor Verdrietig

Hahaha dat is toch knap lûllig Knipoog

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 10:18

Hier nog een enorme blunderaar! Van de week al weer zoveel meegemaakt ( in my defence, ik ben nog aan het herstellen van mijn bevalling Knipoog ).

Eerst bij mijn jonge paard, die heb ik bij een trainingsstal gezet om in te laten rijden, vanwege mijn zwangerschap. Man had nog zelden zo'n braaf paard gehad.....de eerste de beste keer pleur ik er natuurlijk meteen af ( en waarom, is me nog steeds een raadsel, en natuurlijk terwijl de kantine stampvol zit ). Dag erna scheur ik uit mijn rijbroek tijdens het rijden ( zwangerschapskilo's bleken wat meer dan ik had gedacht ).

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 10:20

DeniseES schreef:
marrke schreef:

Hahaha dat is toch knap lûllig Knipoog

Dat was het inderdaad.. Ik kreeg het er aardig warm van, vooral toen ik die veter ook niet los kreeg. Maar gelukkig na een paar minuten peuteren heb ik hem toch los gekregen Nagelbijten / Gniffelen

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 11:59

Femkuh schreef:
Ja, ik ben er dus ook zo eentje..

Was op de manege, met mijn vriendin bij haar kast, midden in de gang stond een kast.. wat je dus gezien móet hebben!!
Naja, wij staan daar bij haar kast, lopen we weg, wil ik me omdraaien, wat denk je?? BAM!! kei hard tegen die kast aan.. ik liep met een vuurrode kop weg..

Zo ben ik is tegen een stilstaande auto aangelopen Huilen van het lachen Ik was aan het praten en had nog niet gezien dat de auto een meter naar achter gereden was.. Mijn broertje ging al aan de kant en ik loop er vol tegenaan. En ja, de bestuurder zat er nog in Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 04:18

Haahaha, wat een verhalen staan hier. Geweldig, serieus. Huilen van het lachen

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 05:04

Haha, wat een reacties zeg!
Gelukkig heb ik geen abbonement op klunzigheid.
Maar wat ik wel soms doe; Mn auto openmaken met de sleutel, sleutel op het portier laten zitten en dan eenmaal zitten in de auto al mopperend zoeken waar ik die verdomde sleutel heb gelaten. Clown

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 08:10

Ik kreeg het woensdag bij de kapper voor elkaar om 2 keer bijna mijn nek te breken over een op/af stapje van 2 centimeter. Bloos

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:45

Hooooo ik kan me ook melden. Haha!
Ik blunder regelmatig.

Gisteren op een feest, was zowel voor jeugd als voor familie.
De familie stond in de ene zaal, de jeugd in de andere.
In de familiezaal was 't keigezellig, iedereen stond te springen.
Dus ik neem een van de jeugdigen op sleeptouw, spring vrolijk naar binnen.. en glij vol onderuit.
Daarbij gooi ik m'n handen in de lucht, even vergeten dat ik een glas bier in m'n hand had.. dat ik natuurlijk vol over m'n eigen kop heen gooi.

Vervolgens schoot ik zodanig in de lach dat ik stikkende buikpijn had.. Haha!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:16

OOoh mensen dit is leuk ! ROFL

Ik was een keer in de stroomdraden gevallen, ik zat er helemaal inverstrikt. Zet die vent expres de stroom aan. Ik keihard gillen, mensen keken mij aaan. Huilen van het lachen

En ook in de sneeuw. Ik fietste door een weiland, vol sneeuw daaraan grenste een vijver maja met een laag sneeuw erboven op. Ik fiets, van het veld naar de vijver. Glij uit en krak erdoorheen. Sigaar

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:52

leuk van die vent... die stroomdraden...

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:52

Angeliek schreef:
Haha, wat een reacties zeg!
Gelukkig heb ik geen abbonement op klunzigheid.
Maar wat ik wel soms doe; Mn auto openmaken met de sleutel, sleutel op het portier laten zitten en dan eenmaal zitten in de auto al mopperend zoeken waar ik die verdomde sleutel heb gelaten. Clown

Dat presteer ik altijd met de voor- en achterdeur... en ik maar zoeken Tong uitsteken terwijl dat ding doodlullig in het sleutelgat hangt te bengelen Knipoog

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 23:16

haah ja dat heb ik ook altijd xD
heel stom met die sleutels... en maar zoeken en maar zoekn..
maargoed:)