Jepp, de vakantie was geslaagd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Negerzoen schreef:Ik ging vorige week zaterdag op vakantie, pak nog even wat van boven om dan weer naar beneden te lopen. Kletter ik van boven aan de trap 20 treden naar beneden, mocht ik met een gekneusd stuitje op vakantieom vervolgens tegen de deurpost aan te lopen, op het vliegveld te struikelen, op vakantie me te laten verbranden en wel zo erg dat ik blaren op mijn schouders heb staan.
Jepp, de vakantie was geslaagd
Mistralleke schreef:medeblunderaar meld zichIk ben degene die glazen omstoot, altijd struikelt over scheefliggende stoeptegels/boomstronken/stoepranden
En een paar dagen geleden ging ik op een stoel zitten die onder de kauwgum zat
Maar een dag zonder lunders is een dag niet geleefd
LadyElmira schreef:Niet echt een blunder maar het was wel ehm..vervelend..
Ik help een klant aan de kassa en zeg hallo, omdat ik een beetje in de war was (veel dingen tegelijk doen bij vorige klant) zei ik bij ontvangst van het geld weer hallo, bij terug gave ging het goed en toen meneer wegging zei ik wéér hallo. Wil niet weten wat hij dacht, en de tien mensen achter hem
A_lette schreef:Mistralleke schreef:medeblunderaar meld zichIk ben degene die glazen omstoot, altijd struikelt over scheefliggende stoeptegels/boomstronken/stoepranden
En een paar dagen geleden ging ik op een stoel zitten die onder de kauwgum zat
Maar een dag zonder lunders is een dag niet geleefd
Ja weer een
*sorry flauw*
marrke schreef:Vorige week weer een heerlijke blunder! Zat met mijn schoenveter vast aan de onderkant van een roltrapHad ik weer hoor
DeniseES schreef:marrke schreef:Vorige week weer een heerlijke blunder! Zat met mijn schoenveter vast aan de onderkant van een roltrapHad ik weer hoor
Hahaha dat is toch knap lûllig
Femkuh schreef:Ja, ik ben er dus ook zo eentje..
Was op de manege, met mijn vriendin bij haar kast, midden in de gang stond een kast.. wat je dus gezien móet hebben!!
Naja, wij staan daar bij haar kast, lopen we weg, wil ik me omdraaien, wat denk je?? BAM!! kei hard tegen die kast aan.. ik liep met een vuurrode kop weg..
Angeliek schreef:Haha, wat een reacties zeg!
Gelukkig heb ik geen abbonement op klunzigheid.
Maar wat ik wel soms doe; Mn auto openmaken met de sleutel, sleutel op het portier laten zitten en dan eenmaal zitten in de auto al mopperend zoeken waar ik die verdomde sleutel heb gelaten.