Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Katja schreef:maar ze is al weer weg en ik weet ook echt niet waar ze heen is .. een vriendin van mij heeft denk ik wel haar mobiele nummer.. maar verder kan ik je niet helpen het spijt me ..
ik weet wel dat ze goed voor hem zorgd en hij zag er goed uit, het rijden was niet echt je van het maar die vriendin heeft hem wel gereden en zij dat ze hem wel heel leuk en fijn vond om te rijden.
oh ik heb het topic doorgelezen en met mijn informatie kom je ook niet verder maar ik wens je veel geluk met zoeken !
ik weet trouwens wel hoe je haar zusje kan vinden en die zal wel weten waar hij nu is ..
mieske schreef:Er is idd nieuws.
Maar helaas kan ik daar nu nog even niks overzeggen.._Katja schreef:maar ze is al weer weg en ik weet ook echt niet waar ze heen is .. een vriendin van mij heeft denk ik wel haar mobiele nummer.. maar verder kan ik je niet helpen het spijt me ..
ik weet wel dat ze goed voor hem zorgd en hij zag er goed uit, het rijden was niet echt je van het maar die vriendin heeft hem wel gereden en zij dat ze hem wel heel leuk en fijn vond om te rijden.
oh ik heb het topic doorgelezen en met mijn informatie kom je ook niet verder maar ik wens je veel geluk met zoeken !
ik weet trouwens wel hoe je haar zusje kan vinden en die zal wel weten waar hij nu is ..
Jij zegt dat ze goed voor hem zorgt, maar ik heb ook anders gehoord..
Dus dat laat ik even in het midden. In ieder geval bedankt voor je reactie!
En ik denk niet dat haar zusje mij gaat vertellen waar hij is
Diablo schreef:Maar die termijn was toch allang verstreken? Volgens mij schreef je ergens half januari dat ze binnen een werkweek moesten reageren toch?
zorro schreef:Pff wat een ellende zeg, hoe dom kan je zijn om een pony gewoon achter te houden en niet terug te willen geven? Hoe oud is ze, vroeg ik me af?
Liezel1 schreef:nu moet het een keer afgelopen zijn....
met dat uitstel elke keer bereik je niets... het is wel duidelijk dat zij niet van plan is jouw pony terug te geven en hoe langer jij het laat duren ,hoe sterker zij wellicht komt te staan!
Dagvaarden, nu is het genoeg geweest, ze lapt alles aan haar laars en hoe vaker jij uitstel geeft hoe minder geloofwaardig jíj bij de rechter overkomt!
Liezel1 schreef:nu moet het een keer afgelopen zijn....
met dat uitstel elke keer bereik je niets... het is wel duidelijk dat zij niet van plan is jouw pony terug te geven en hoe langer jij het laat duren ,hoe sterker zij wellicht komt te staan!
Dagvaarden, nu is het genoeg geweest, ze lapt alles aan haar laars en hoe vaker jij uitstel geeft hoe minder geloofwaardig jíj bij de rechter overkomt!