Om moe van te worden, advocaten! Update, Brutus weer thuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwtje68

Re: Om moe van te worden die advocaten !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:59

Is er al nieuws? Ik vind het zo klo.te voor je hoor. Als ik kon helpen zou ik het doen, maar heb helaas geen familie of contacten in die buurt zitten. Hopelijk krijg je nou snel je paardje terug. Wat een rot griet is ze zeg.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:34

Pfff het blijft maar duren he! Het moet nu toch een keer op zijn einde komen!

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:19

Jeetje! Ik zou toch maar snel naar de rechtbank gaan, elke dag dat je je paardje langer kwijtbent is er 1. En zij staat steeds sterker des te langer dit duurt. En als je de stal weet, ga je hem dan stiekem ophalen ofzo? Succes!

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 17:02

Ben benieuwd wat de status hier is???? Nog nieuws??? Paardje alweer gevonden? Zo ver kan ze toch niet gaan elke keer? En zit zij misschien ook niet gewoon op bokt? Soms zou ik ook weleens de andere kant willen horen...hoe zij denkt?? Want het blijft toch een rare situatie.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:56

Ook ik ben benieuwd ..

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:03

hooi ik heb niet alles gelezen maar wel dat het een haflinger was en dat ie in utrecht verblijft .. wij hadden een korte tijd een meisje van een jaar of 18 denk ik kan iets meer of minder geweest zijn waarvan ik hoorde dat ze de hele tijd verhuisde .. het paard heette brutus en zij malou geloof ik je kan het ook anders schrijven is dit misschien de pony die je zoekt ?

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:06

maar ze is al weer weg en ik weet ook echt niet waar ze heen is .. een vriendin van mij heeft denk ik wel haar mobiele nummer.. maar verder kan ik je niet helpen het spijt me ..
ik weet wel dat ze goed voor hem zorgd en hij zag er goed uit, het rijden was niet echt je van het maar die vriendin heeft hem wel gereden en zij dat ze hem wel heel leuk en fijn vond om te rijden.
oh ik heb het topic doorgelezen en met mijn informatie kom je ook niet verder maar ik wens je veel geluk met zoeken !
ik weet trouwens wel hoe je haar zusje kan vinden en die zal wel weten waar hij nu is ..

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 17:45

Er is idd nieuws.
Maar helaas kan ik daar nu nog even niks overzeggen..

_Katja schreef:
maar ze is al weer weg en ik weet ook echt niet waar ze heen is .. een vriendin van mij heeft denk ik wel haar mobiele nummer.. maar verder kan ik je niet helpen het spijt me ..
ik weet wel dat ze goed voor hem zorgd en hij zag er goed uit, het rijden was niet echt je van het maar die vriendin heeft hem wel gereden en zij dat ze hem wel heel leuk en fijn vond om te rijden.
oh ik heb het topic doorgelezen en met mijn informatie kom je ook niet verder maar ik wens je veel geluk met zoeken !
ik weet trouwens wel hoe je haar zusje kan vinden en die zal wel weten waar hij nu is ..

Jij zegt dat ze goed voor hem zorgt, maar ik heb ook anders gehoord..
Dus dat laat ik even in het midden. In ieder geval bedankt voor je reactie!
En ik denk niet dat haar zusje mij gaat vertellen waar hij is Knipoog

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 18:21

Pff..is hij nu nog niet bovenwater? En hoe is het met het terug krijgen? Mag je hem van de advocate nu nog hebben?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 18:23

Ik hoop voor je dat het nieuws is waar jij blij van gaat worden, ik snap dat je dat nu even niet op Bokt kan pletteren. Sterkte meis!!!

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:19

mieske schreef:
Er is idd nieuws.
Maar helaas kan ik daar nu nog even niks overzeggen..

_Katja schreef:

Jij zegt dat ze goed voor hem zorgt, maar ik heb ook anders gehoord..
Dus dat laat ik even in het midden. In ieder geval bedankt voor je reactie!
En ik denk niet dat haar zusje mij gaat vertellen waar hij is Knipoog

Nee dat is waar Tong uitsteken
nouja hij zag er goed uit toen hij kwam.. veel minder toen hij weg ging Boos!...
niet dat hij er geweldig uitzag maar niet verwaarloost(toen ie kwam)

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:22

Oke...dat is een goed teken alleen denk dat al dat verplaatsen niet zo goed voor hem is. Daar lijdt ene paard vaak enorm stress van hij heeft nergens meer een echt plekje thuis?? Dat kan toch ook niet goed izjn voor je paard. Het moet toch een keer goed opgelost kunnen worden.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 12:51

Ik heb nu ook hoop dat het snel opgelost is..
De tegenpartij zit zo goed als klem, dus het zal niet lang meer duren..
De termijn van reageren is bijna verstreken, maar mochten ze toch weer iets verzinnen dan krijgen ze gelijk een dagvaardiging op de deurmat!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:25

Maar die termijn was toch allang verstreken? Volgens mij schreef je ergens half januari dat ze binnen een werkweek moesten reageren toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:49

Dat is het eerste wat ook door mijn hoofd schoot Ja

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 14:11

Diablo schreef:
Maar die termijn was toch allang verstreken? Volgens mij schreef je ergens half januari dat ze binnen een werkweek moesten reageren toch?

Uhuh dat klopt, maar omdat we het liever buiten de rechtbank willen regelen is dit de laatste kans.. (omdat het toch zo is dat het niet altijd lukt om gelijk te krijgen ookal heb je wel gelijk) Daarom toch nog 1 poging..
Ik weet inmiddels hoe het met de pony in kwestie gesteld is..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:40

Pff wat een ellende zeg, hoe dom kan je zijn om een pony gewoon achter te houden en niet terug te willen geven? Hoe oud is ze, vroeg ik me af?

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 15:01

zorro schreef:
Pff wat een ellende zeg, hoe dom kan je zijn om een pony gewoon achter te houden en niet terug te willen geven? Hoe oud is ze, vroeg ik me af?

Ze is pas 20 geworden..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:12

Echt niet te geloven.. En haar ouders, staan die achter haar verhaal?

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:15

hoop dat je je ponie snel terug krijgt. sterkte

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:20

Ik hoop het niet voor je, maar ik denk dat dat niet goed voor je af gaat lopen.

Iedere keer zeg je dat ze binnen zoveel dagen moeten reageren, wat zij vervolgens niet doen. En dan stel jij weer uit....zij weten ook wel dat jij niet serieus gaat proberen je paard terug te krijgen.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:23

ik zelf zou ook niet langer wachten. Zou nu wel stappen ondernemen ze heeft de kans gehad om het buiten de rechter te houden maar daar reageerd ze niet op. En de kosten kun je op haar verhalen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:25

nu moet het een keer afgelopen zijn....
met dat uitstel elke keer bereik je niets... het is wel duidelijk dat zij niet van plan is jouw pony terug te geven en hoe langer jij het laat duren ,hoe sterker zij wellicht komt te staan!
Dagvaarden, nu is het genoeg geweest, ze lapt alles aan haar laars en hoe vaker jij uitstel geeft hoe minder geloofwaardig jíj bij de rechter overkomt!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:34

Liezel1 schreef:
met dat uitstel elke keer bereik je niets... het is wel duidelijk dat zij niet van plan is jouw pony terug te geven en hoe langer jij het laat duren ,hoe sterker zij wellicht komt te staan!
Dagvaarden, nu is het genoeg geweest, ze lapt alles aan haar laars en hoe vaker jij uitstel geeft hoe minder geloofwaardig jíj bij de rechter overkomt!

Hier ben ik het wel mee eens ja, het duurt zo wel heel erg lang.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:43

Liezel1 schreef:

helemaal mee eens. Je komt volgens mij ook steeds zwakker te staan. Straks verhuisd ze die amre ponie weer.