Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maximee schreef:Kan je trouwens ook specifiek geesten oproepen?
Citaat:mm ik doe het dan liever op een normale rustige manier je weet maar nooit..? dadelijk is het 1 of andere slechte ofzo... haha ach naja zolang hij niet echt vervelend is
maximee schreef:Kan je trouwens ook specifiek geesten oproepen?
thummetje schreef:maar hoe werkt 't dan als je een geest ben geworden.. als je dood ben..
want iedereen heeft 't er aldoor over als je rust hebt gevonden, maar waar ben je dan of wat doe je je als geest rust gevonden hebt? ben je dan gewoon bij andere, zoals sommige zeggen bij je oma die 20 jaar eerder is overleden of ben je gewoon weg...
en als je opgeroepen word, hoe weet je dan dat jij opgeroepen word??
maximee schreef:Hoezo niet?,
Want mijn opa is een aantal weken geleden overleden en heb niet de káns gekregen om afscheid te nemen en voel me dr namelijk best wel schuldig ook over, en door dit topic is het toch een beetje gaan kriebelen om geesten een keer op te roepen
maximee schreef:@PinkyBubble: M'n besluit staat vast dat ik het niet ga doen, ik baal alleen van m'n schuld gevoel over mensen die dood zijn die ik ken en waar ik niet fatsoenlijk afscheid van heb kunnen nemen
hoe het met ze gaat enz. vandaar ook die vraag van het specifieke
jeetje, echt super erg dat 2 vriendinnen helemaal insane waren geworden =(. Sterkte ermee!! (F)
@Achmeddie_: wel een hele aparte allergie idd, en echt heel lief dat die persoon dat tegen je zei
!
yorin schreef:maximee schreef:Hoezo niet?,
Want mijn opa is een aantal weken geleden overleden en heb niet de káns gekregen om afscheid te nemen en voel me dr namelijk best wel schuldig ook over, en door dit topic is het toch een beetje gaan kriebelen om geesten een keer op te roepen
Ik wil ook ooit nog eens in contact komen met mijn overleden oma.. maar dit ga ik niet zelf doen ik wil dit laten doen door een persoon die weet wat die doet.. anders vind ik het te riskant
MiloFriendly schreef:nee ik geloof er niet in
maximee schreef:Mmm oke
thummetje schreef:ja.. een vriendin van mij had ook een geest in haar kamer.. toen ze klein was zag ze die aldoor lopen
toen had haar moeder uit het raam geschreeuwd dat hij op moest rotten en d'r dochter met rust moest laten en teon is die nooit meer terug gekome!
misschien helpt 't bij jou ook