Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FamBloem

Re: Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 10:22

_Scarlet_ schreef:
Dat wat meer is ook niet eens waar, ik heb dus ook cup D en ik kan gewoon bij de Hunkemoller BHs kopen voor 20 euro. Ik ken genoeg mensen die BHs moeten kopen van 80 euro omdat ze niks anders hebben in die maat...

Ja ik betaal ook tussen de 60 en de 110 euro voor een bh en meestal zijn dat van de oude wijfe bh's die echt niks aan zijn

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:56

FamBloem schreef:
Ja ik betaal ook tussen de 60 en de 110 euro voor een bh en meestal zijn dat van de oude wijfe bh's die echt niks aan zijn

idd Koe van die lelijke hoge en truttige modellen.
Ik wil ook wel eens een mooiere, iets lager en van mijn leeftijd, maar meestal zit je dan idd aan die prijzen..
Moet ook weer eens nieuwe aanschaffen, maar heb zo'n hekel aan dat passen Sigaar

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:00

BarbaLala schreef:
FamBloem schreef:

idd Koe van die lelijke hoge en truttige modellen.
Ik wil ook wel eens een mooiere, iets lager en van mijn leeftijd, maar meestal zit je dan idd aan die prijzen..
Moet ook weer eens nieuwe aanschaffen, maar heb zo'n hekel aan dat passen Sigaar

Daarom krijg ik een borstverkleining Haha! Ideaal dat ze dat kunnen.Hou dan nog wel een grote maat maar wel een maat waar ze leuke bh's in hebben

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:02

FamBloem schreef:
Daarom krijg ik een borstverkleining Haha! Ideaal dat ze dat kunnen.Hou dan nog wel een grote maat maar wel een maat waar ze leuke bh's in hebben

Ik ook ik ook!!! Ik ga van E naar C Ja
En waarschijnlijk duurt het niet lang meer 12 dec hoor ik wanneer ze het gaan doen!! Haha!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:04

BVK durf ik niet aan, wie weet als ik serieus 10 kg ga afvallen, dat tiet en tiet dan ook een maatje minder worden?

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:06

BarbaLala schreef:
BVK durf ik niet aan, wie weet als ik serieus 10 kg ga afvallen, dat tiet en tiet dan ook een maatje minder worden?

Een vriendin van mij heeft haar borsten laten verkleinen naar een C cup en die viel een jaar later 10 kilo af en nu heeft ze helemaal geen borsten meer Clown

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:14

Nagelbijten / Gniffelen oepsiee..

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:18

BarbaLala schreef:
Nagelbijten / Gniffelen oepsiee..

Whahah ja idd, foutje bedankt!
Had beter eerst wat af kunnen vallen bij nader inzien.... Vork

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:26

Patriciavt schreef:
FamBloem schreef:

Ik ook ik ook!!! Ik ga van E naar C Ja
En waarschijnlijk duurt het niet lang meer 12 dec hoor ik wanneer ze het gaan doen!! Haha!

Ik ga van een G naar een D ik moet ik het nieuwe jaar weer komen !! Omdat ik eerst aan het afvallen ben Bloos Hoeft niet hoor maar wilt zelf eerst wat slanker zijn.
superpluisje schreef:
Een vriendin van mij heeft haar borsten laten verkleinen naar een C cup en die viel een jaar later 10 kilo af en nu heeft ze helemaal geen borsten meer Clown

Idd om die reden doe ik het vooraf

Uhh maar met de feestdagen voor de deur wordt het eingelijk best moeilijk maar we geven de moet niet op dan maar een hapje minder

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 13:23

Ik denk, dat het een combinatie van factoren moet zijn. Als een vrouw cubmaat C of D heeft, maar verder maatje 36, 38 of zo, ik denk dat ze er dan wel veel aandacht mee zal hebben ja!!

Maar alleen met een grote boezem kom je er niet alleen denk ik.

Ik vind het af en toe wel irritant! Niet dat ik van die enorme knallers heb of zo, maar soms wordt ik niet aangekeken als ieman tegen me praat, die kijkt dan ergens anders naar... :/

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 13:31

FamBloem schreef:
Ik ga van een G naar een D ik moet ik het nieuwe jaar weer komen !! Omdat ik eerst aan het afvallen ben Bloos Hoeft niet hoor maar wilt zelf eerst wat slanker zijn.

Ik ben al vanaf vorig jaar septeber bezig en inmiddels ruim 20 kg lichter. Mijn borsten zijn dan ook wel minder geworden, maar daarbij is het vel zeg maar niet minder geworden.. Bloos ze zijn dus gaan hangen Zij zijn groot en ik is klein!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 14:10

Ik kreeg geen verwijskaart omdat ik in verhouding ben.. Scheve mond F & 1.80m..

Maar gezien mijn klachten ga ik wel voor 'n BVK, heb binnenkort een afspraak bij kliniek klein Rosendael..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 14:12

Dan weet ik niet wat zij normaal vinden Clown

Ik ben ook 1.80, en heb nu een grote C, kleine D Haha!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 14:25

Petulan schreef:
Ik kreeg geen verwijskaart omdat ik in verhouding ben.. Scheve mond F & 1.80m..

Maar gezien mijn klachten ga ik wel voor 'n BVK, heb binnenkort een afspraak bij kliniek klein Rosendael..

Slaat nergens op Ik ben 1.83 en heb E Nagelbijten / Gniffelen
En ik heb toch echt 3 weken terug een brief gekregen van de verzekering dat zij mij ook het advies geven om een BVK te laten doen en dat ze het volledig vergoeden Ja

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:34

1.90 met een flinke D cup.
Kan nog harstikke leuke BH's vinden hoor, bij Hunkermuler onder andere!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:36

Ik heb een grote C en reken maar dat ik veel aandacht krijg. Opzich wel leuk, maar ze mogen soms wel even dimmen met die 'grappige' opmerkingen. Lips are sealed O mijn god wat een lef hebben 15jarige jongetjes tegenwoordig. Nagelbijten / Gniffelen

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:51

Was het wel eens zo zat dat ik heb gezegd; Is het nietvrustrerend, dat ze niks terug zeggen?

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 00:03

Ik heb er eigenlijk niet zo last van omdat ze in verhouding met uhm de rest van mijn lichaam zijn (dik dus Tong uitsteken ).
BH's kopen lukt wel maar ik moet wel echt passen. Twee BH's van dezelfde maat en hetzelfde merk kunnen totaal anders zitten.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 01:12

Mijn "kleine" zus en ik lijken nogal op elkaar. Alleen heb ik een A-cup en zij een E-cup.

Voordelen van A: gemakkelijk sporten, bewegen en knuffelen.
Nadelen van A: er worden grapjes over gemaakt, jongens worden veel minder aangetrokken (behalve als je andere troeven hebt, natuurlijk)
Voordelen van E: je ziet er volwassener uit, jongens (en meisjes ook) geven je (vééééél) meer aandacht, worden als dominanter gezien (en daardoor soms ook meer gerespecteerd, of juist niet)
Nadelen van E: meestal zitten ze in de weg + de mensen kijken niet vaak naar de ogen...

Maar dat mensen met een grote boezem meer aandacht krijgen is voor mij een zo goed als vaststaand feit.

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:26

ik denk eigenlijk niet dat de mensen meer aandacht krijgen, maar de boezem.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 17:14

superpluisje schreef:
BarbaLala schreef:

Dan baal je wel zeg! Nagelbijten / Gniffelen

lisjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:53

Kyle schreef:
Mijn "kleine" zus en ik lijken nogal op elkaar. Alleen heb ik een A-cup en zij een E-cup.

Voordelen van A: gemakkelijk sporten, bewegen en knuffelen.
Nadelen van A: er worden grapjes over gemaakt, jongens worden veel minder aangetrokken (behalve als je andere troeven hebt, natuurlijk)
Voordelen van E: je ziet er volwassener uit, jongens (en meisjes ook) geven je (vééééél) meer aandacht, worden als dominanter gezien (en daardoor soms ook meer gerespecteerd, of juist niet)
Nadelen van E: meestal zitten ze in de weg + de mensen kijken niet vaak naar de ogen...

Maar dat mensen met een grote boezem meer aandacht krijgen is voor mij een zo goed als vaststaand feit.

Nou met een grotere boezem word er ook grapjes over gemaakt Scheve mond
Een vriendin uit mn klas heeft bijna niets maar daar krijgt ze niet zo veel over te horen
(volgens mij omdat ze wat minder sterk in der schoenen staat dan mij)
Maar bij mij krijg ik toch van die kinderachtige opmerkingen te horen.
Ik zou het liefst een B/C willen, een stuk makkelijker

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:57

OemmiejO schreef:

Ja en als je te snel afvalt, krijg je theezakjes..... ik mag van mijn man wel afvallen alleen mijn borsten niet...

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:49

Dat gequote had ik niet geschreven hoor. *LOL* Ik hoef niet echt aan de bvk. Clown

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:55

Markies Dekkers heeft echt onwijze mooie bh's voor vrouwen met een maatje meer.
Echter is het wel jammer dat je behalve een maatje meer ook een maatje meer in je portomonee moet hebben.
Heb vandaag een onwijze gaaf lingeriesetje gekocht.
Was wat kilootjes aangekomen ( 8 kilo in 1 maand oepsie) en mocht dat vandaag vieren met cup E75 ipv D70.