. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Kim_89 schreef:Zo even uit mijn hoofd heeft die duurdere 100 lux lichtsterkte meer
PollyB schreef:Kim_89 schreef:Zo even uit mijn hoofd heeft die duurdere 100 lux lichtsterkte meer
Je word daar beter door wakker ?
, na kerst dat wel
Schimmelig schreef:In dat geval gewoon je gordijnen open?

Jakary schreef:Ik heb hem vandaag gekocht, dus morgenvroeg weet ik meteen of hij werkt![]()
Alleen dat zeegeluidje lijkt me niet echt handig
Ik denk dat ik dan in mijn bed plas
Ik ben ook een ramp met opstaan, vooral in de winter. Ik word wel wakker en ik kom er wel uit, maar leuk is anders. Ik heb voorzichtig al wat hints laten vallen met het oog op kerst dus ik ben benieuwd
Ik hoef er zelf maar heel soms met donker uit dus beetje onzinnig om aan te schaffen. Verder slaap ik altijd met gordijnen open dus wordt het vanzelf licht en wordt ik wakker:) Bij mij is de wekker altijd een soort back-up Ethelate schreef:Ze zijn weer te bestellen bij Postbank!
80 euro (incl. verzenden enz.) + 7000 rentepunten voor de 400 lux versie met radio!
Eerste kerstcadeau al klaar
Echt vreemd
traan_beauty schreef:Jakary schreef:Ik heb hem vandaag gekocht, dus morgenvroeg weet ik meteen of hij werkt![]()
Alleen dat zeegeluidje lijkt me niet echt handig
Ik denk dat ik dan in mijn bed plas
En?

).
Maar dan word ik niet wakker van het licht maar gewoonvan mijn wekker
Ethelate schreef:Ze zijn weer te bestellen bij Postbank!
80 euro (incl. verzenden enz.) + 7000 rentepunten voor de 400 lux versie met radio!
Eerste kerstcadeau al klaar
? Moet je zeker postbank voor hebben?
Maar ondertussen een andere spaarrekening, want je kunt beter gewoon rente krijgen