Roken is echt heel slecht voor je!
Ik begin er niet aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Ik kan je niet helemaal volgen geloof ikvertel eens?
suze_ schreef:nog niet
maar dat komt wel en dat is toch een goede ontwikkeling
Y)
Juul schreef:En daarbij wil ik nog wel ff leven, zonder Kanker als het kan
Citaat:Dan moet je in een isolement gaan leven in een hutje op de heide,
kanker krijg je toch wel, of niet, dat is genetisch bepaald.
Chiqa schreef:[naam] schreef:En daarbij wil ik nog wel ff leven, zonder Kanker als het kan
Dan moet je in een isolement gaan leven in een hutje op de heide,
kanker krijg je toch wel, of niet, dat is genetisch bepaald.
Pikeur schreef:Ik rook af en toe voor de gezelligheid...
Vage reden, ik weet 'et.
doom schreef:Pikeur schreef:Ik rook af en toe voor de gezelligheid...
Vage reden, ik weet 'et.
gezellig joh!!!!
doom schreef:Pikeur schreef:Ik rook af en toe voor de gezelligheid...
Vage reden, ik weet 'et.
gezellig joh!!!!
Citaat:Ik snap niet dat je elke keer zo moet reageren. Laat de mensen toch een beetje in hun waarde.....
Ilzjuh schreef:Toch snap ik wel wat Pikeur bedoelt. Al kan ik het niet helemaal uitleggen.
suze_ schreef:*gooit er een uitspraak tegenaan*
De halve wereld lacht om de andere helft, en de dwaasheid regeert over allen.
Of alles is goed, of alles is verkeerd, dat hangt er van af hoe u het bekijkt. Wat de ene persoon nastreeft, vermijdt de andere. Wie alle dingen afmeet aan zijn eigen mening, is een onuitstaanbare dwaas. Volmaaktheid betekent niet het slechts één persoon naar de zin maken: er zijn net zo veel voorkeuren als gezichten en allemaal zijn ze anders. Er is geen gebrek waar niet iemand waarde aan hecht en u hoeft uw mening niet te verlagen omdat iets niet iedereen aanstaat: er zullen anderen zijn, die het waarderen en hun toejuichingen zullen, op hun beurt, veroordeeld worden. De norm van ware tevredenheid is de waardering van vermaarde mensen, die weten hoe ze dingen van elke klasse moeten beoordelen. Men leeft niet door het volgen van één mening, één gewoonte, of één eeuw.