Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Daar heb je idd gelijk in Holly
En al leggen we het 100 keer uit..veel mensen zullen het nooit begrijpen.
Of ze het niet willen of echt niet kunnen daar ben ik nog steeds niet achter....
holly schreef:Mijn doel? Ik heb het topic niet geopend.![]()
Er werd gevraag waarom iemand die ziek is wel kan bokken of paardrijden. Ik gaf daar simpelweg mijn uitleg op.
Vind ik namelijk echt niet erg hoor, zo'n vraag.
Wat ik dan wel storend vind is dat sommige hier hun halve hebben en houden op tafel leggen en je dan blijkbaar nog steeds tegen een muur zit te praten.
holly schreef:Was de vraag dan gesteld omdat er niets beters te doen was, of omdat je echt interesse hebt iets meer erover te weten?
runningkawa schreef:Klopt SW
Maar er zijn dus ook een hoop chronisch zieken die maar door buffelen..veel langer dan sommige gezonde mensen...
nickyu schreef:wat ook vaak is ..
je gaat juist extra door , je wilt het zelf niet zien of niet dat het door anderen gezien word , iig niet zielig gevonden worden
JE WILT ook graag gewoon doorgaan zoals ieder ander zou moeten kunnen maar je pakt je zelf ermee
en als je dan een keer rekening houd met je eigen lijf is het weer niet goed want je kan toch meer ..
gewoon doorgaan heeft bij mij iig veel mee ellende dan vreugde opgeleverd en denk
bij velen ..
holly schreef:Ik weet niet hoe het voor jullie is, maar mij kan het een worst zijn wat een ander denkt hoor.
Omdat ik ook gewoon doordoe, en dat lijkt dus op het zelfde doen als een gezond persoon, valt het ook niet eens op dat ik wat mankeer. Een ander niet, maar mezelf inmiddels ook niet meer.
runningkawa schreef:Mij valt het zelf helaas wel op...dagelijks
smorgens denk ik, ga dit doen, dat doen...maar kom nog niet tot de helft van mijn lijstje....
En dan heb ik het nog over goede dagen....