frankiej schreef:Mag ik vragen waar dit op slaat?misschien doet ze inmiddels mee.....
Volgens mij moeten mensen zoiets eerst zelf meemaken voordat zij zich pas realiseren hoe vervelend betreffende situatie is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
frankiej schreef:Mag ik vragen waar dit op slaat?misschien doet ze inmiddels mee.....
frankiej schreef:misschien doet ze inmiddels mee.....
jackgirl schreef:Daar was het kopje suiker al voor. De opmerking van frankiej vind ik absoluut niet gepast, en eigelijk ook niet grappig.jemig niet zo zwaar opvatten , een geintje tussendoor moet kunnen lijkt mij .
Hester schreef:jackgirl schreef:Daar was het kopje suiker al voor. De opmerking van frankiej vind ik absoluut niet gepast, en eigelijk ook niet grappig.jemig niet zo zwaar opvatten , een geintje tussendoor moet kunnen lijkt mij .
TS komt vanzelf wel vertellen hoe het verder gegaan is.
Hester schreef:jackgirl schreef:Daar was het kopje suiker al voor. De opmerking van frankiej vind ik absoluut niet gepast, en eigelijk ook niet grappig.jemig niet zo zwaar opvatten , een geintje tussendoor moet kunnen lijkt mij .
TS komt vanzelf wel vertellen hoe het verder gegaan is.
kjoetie schreef:ze hebben iig een goedkope hobby en hoeven er de deur niet voor uit
Hahaha wel lachen als iemand op je werk ofzo jouw opengeslagen agenda ziet
Is wel tragisch dat de politie er langer over doet dan de buurman om te komen
ik word echt te melig op de vroege ochtend