Storm76 schreef:ballenknijper is een strakke mannen slip (zonder pijpjes dus, ieeeeeeejjj)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm76 schreef:ballenknijper is een strakke mannen slip (zonder pijpjes dus, ieeeeeeejjj)
IkenVin schreef:even ontopic ofzo
ik maakte het uit omdat mijn ex tegenlijkertijd met zijn neefje zijn broek liet zakken en vervolgens over straat rende ( waar ik bij was) dat was echt de druppel
suusiejj schreef:IkenVin schreef:even ontopic ofzo
ik maakte het uit omdat mijn ex tegenlijkertijd met zijn neefje zijn broek liet zakken en vervolgens over straat rende ( waar ik bij was) dat was echt de druppel
WAT , oke hele goede reden
BrittKitt schreef:Alleen als ze roze met groen zijn
IkenVin schreef:ja nou er waren natuurlijk nog wel meer dingen gebeurt die niet helemaal klopte maar dat was echt de druppel
kusSsS schreef:ja sommige jongens die kunnen zo bot zijn..
had ik ook, ging ik met hem mee naar het terras zaten daar wat te drinken en dan deed hij altijd zo bot met zijn vrienden erbij..
en als ik dan wat zei of ze begonnen erg te lachen of ik krijg een botte opmerking naar me hoofd.. en als we dan samen naar huis gingen dan deed hij vet lief als we weer thuis waren dan denk ik ook laat nou maar zitten..
is er dan geen tussen weg ofso?ik wil ook helemaal niet iemand zijn die de hele tijd om haar vriendje heen hangt absoluut niet.. maar zo bot hoeft nou ook weer niet..
LindaVelings schreef:Toen ik erachter kwam dat ik hem aan het delen was met andere meiden
dessie schreef:Waarom mijn relaties zijn geeindigtHebben jullie even?
toen ik nog een jong guppie was, was ik vergeten dat we iets haddenhihi, echt zo'n vriendje uit groep 5 ofzo.
Toen nog 1, hij kon verrukelijk goed zoenen, mis ik nog steeds wel af en toe, maar hij was een junk
.
Daarna had ik gewoon een jongen nodig, maar die jongen was echt lelijk, en ik vond hem helemaal niet leuk, en was echt een kneusje, gedumpt
![]()
Toen kreeg ik van de congiërge een gratis donut (op school) als ik mijn nieuwe vriendje liet zien, maar ik had nog helemaal geen vriendje (ja toen noemde ik het nog een vriendje) dus snel een of andere gozer die mij leuk vond 'aangenomen', laten zien, donut gekregen, daarna gedumpt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar nu ben ik al 2,5 jaar gelukkig met mijn huidige vriend.
Ballenknijpers zijn idd erg vreselijk.
kusSsS schreef:pfff jongens ..
eigenlijk moet je er nooit aan beginnen
Annelies_vd schreef:Toen mijn duikfles op 12m diepte voor de "grap" werd dichtgedraaid!