Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

RobvdPK schreef:Sarah,
ik heb eerder een voorstel gedaan aan alle zogenaamde readers op Bokt.
Een heel simpel voorstel,
waarmee alle zogenaamde readers metéén kunnen bewijzen dat ze
wel degelijk op bovennatuurlijke wijze met dieren kunnen communiceren.
Ik stel vast dat er tot nog toe geen enkele reader lef genoeg heeft
om op dat voorstel in te gaan. Voor mij zegt dat meer dan genoeg.
(Tussen haakjes, waarom zou jij wel, en ik niet op een topic mogen reageren ?
Pure nieuwsgierigheid van mijn kant.)
_Scarlet_ schreef:Hij is alleen maar sceptisch? Ik vind het gewoon belangrijk dat er overtuigende bewijzen zijn dat het bestaat. Lijkt me voor de mensen in het vak ook fijn, dat er niemand meer kan zeggen dat het niet bestaat.
Citaat:Discussie prima, maar wel op een volwassen manier...
Is het meteen het verknallen van topics door er skeptisch over te zijn of is er meer aan de hand? Ik ken deze gebruiker namelijk verder niet.
Citaat:Nou zegIk geloof dat als iemand ergens heel erg in gelooft, dat dat de pijn verzacht of zelfs wegneemt. waarom je hier nu zo kwalijk over doet snap ik echt niet?

RobvdPK schreef:Citaat:Discussie prima, maar wel op een volwassen manier...
sorry Danae, maar jij vindt discussie prima, zolang iedereen hetzelfde zegt.
Komt er andere mening, dan ga je temmen.
Jij zegt dat je een reader bent,
dat je dus op bovennatuurlijke wijze met paarden,
en zelfs met foto's van paarden kunt communiceren,
maar je kunt die claim op geen enkele manier hard maken,
en je zoekt alle mogelijke uitvluchten om een simpele test te ontwijken.
Dan ben je in mijn ogen oplichter.
En kom niet bleiten dat ik je aan het beledigen ben,
want je hebt al twintig keer de kans gekregen om je gelijk te bewijzen.
Einde verhaal.
Rob

_Scarlet_ schreef:Hij dramt wat door, maar ik vind wél dat hij een punt heeft. Zolang het niet bewezen is, vind ik het erg moeilijk om iets te geloven. Zelfs als ik het zelf zieIs het meteen het verknallen van topics door er skeptisch over te zijn of is er meer aan de hand? Ik ken deze gebruiker namelijk verder niet.
Danae schreef:_Scarlet_ schreef:Hij dramt wat door, maar ik vind wél dat hij een punt heeft. Zolang het niet bewezen is, vind ik het erg moeilijk om iets te geloven. Zelfs als ik het zelf zieIs het meteen het verknallen van topics door er skeptisch over te zijn of is er meer aan de hand? Ik ken deze gebruiker namelijk verder niet.
Er is meer aan de hand, lees zijn posten maar eens goed door... Trek dan je conclusies.
Ook hier kletst hij weer uit zijn nek, er is een ander topic lopende nu daar kun je lezen hoe Rob in elkaar zit... hoe hij erover denkt en hoe hij mensen dus gewoon voor van alles uitmaakt.
Ik heb hem een netjes voorstel gedaan en daar kletst hij gezellig overheen.
Ik ga op stalbezoek zometeen, Rob mag met me mee, maar durft geloof ik niet zo... hij mag een foto meenemen van zijn eigen paard, die ik gratis voor hem read...
_Scarlet_ schreef:Maar waarom zou dat niet kunnen en geesten zien of een reading doen wel?
)AnjaKos schreef:Ik geloof absoluut dat sommige mensen deze gave hebben maar er zijn ook een hoop oplichters bij. Zo is een voormalig vriendin van me toen ik in het ziekenhuis lag met een foto van mij naar een paranormaal iemand geweest op de beurs. Deze mevrouw wist niks van me maar vertelde mijn vriendin dat ik nog wel zou kunnen lopen maar dat ik nooit meer paard zou kunnen rijden.
2 dagen later kreeg ik de diagnose MS, lopen,paardrijden en zelfs motorrijden doe ik
Ze had het wel een beetje bij het goede eind maar ik was toch wel boos dat zij een conclusie trok over iets wat dus gelukkig niet uitgekomen is
marleen_usar schreef:tja een reader mag zich niet opdringen,zo ie zo iemand die begaafd is ook niet.De mensen die hulp nodig hebben komen vanzelf op je pad.
Sorry, dit vat ik niet helemaal!