Vende schreef:Ik was degene die zich sexgoddelijk voelt na het praten over minputen, iloveyah
oeps

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vende schreef:Ik was degene die zich sexgoddelijk voelt na het praten over minputen, iloveyah
Es79 schreef:Miryamk schreef:Pure misleiding die bloemen, alsof ze die later in de relatie ooit nog eens meenemen.
Nee, jouw man niet denk ik!
Mijne wel!
En sex op de eerste date, nee, vind ik niet nodig!
iloveyah87 schreef:Vende schreef:Ik was degene die zich sexgoddelijk voelt na het praten over minputen, iloveyah
oepsdoen we het gezellg met jouw
Miryamk schreef:Ja hoor daar is ze weer....*zucht Esssss....
Citaat:Ik was degene die zich sexgoddelijk voelt na het praten over minputen, iloveyah
Vende schreef:Ja, dan is er toch helemaal geen tijd meer voor praatjes
iloveyah87 schreef:een klein mierendingetje? en daar dan niet wetend hoe ie ermee om moet gaan? en dan doet ie zlef of ie onwijs geniet?
Vende schreef:Op de eerste date li...ben ik altijd plat
Marjolein_18 schreef:iloveyah87 schreef:een klein mierendingetje? en daar dan niet wetend hoe ie ermee om moet gaan? en dan doet ie zlef of ie onwijs geniet?
Niet iedereen heeft een mierendingetje..
Marjolein_18 schreef:iloveyah87 schreef:een klein mierendingetje? en daar dan niet wetend hoe ie ermee om moet gaan? en dan doet ie zlef of ie onwijs geniet?
iloveyah87 schreef:Vende schreef:Op de eerste date li...ben ik altijd plat
hoe dik is ''hij''
gozer bedoel ik he
Death_Squad schreef:Marleen: dat praatjes moet je dan maar zien als voorspel ofzo