Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liza_vL

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:01

Echt rot dat ie dat via een briefje zo opeens doet. Hopelijk krijg je hem snel nog te spreken idd, succes met bellen.

RoyalMemory

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:18

Zijn spullen in een doos kieperen, sloten vervangen, ellende van je afschrijven, uithuilen en gaan leven.

Ik vind het een zeer egoïstische actie van hem, als ik jou was zat ik niet op zijn antwoorden te wachten. Laat hem lekker het heen en weer krijgen en steek je energie in jezelf.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 14:22

Ik wil wel graag antwoorden op mijn onopgeloste vragen, anders blijven ze maar door mijn hoofd zwefen.. Ook kan ik het dan voorgoed met hem afsluiten Verdrietig

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:26

Ja, je moet wel met hem praten hoor, dat lijkt me trouwens niet meer als normaal.Na zo'n lange tijd.
Dan weet je ook wat er in zijn hoofd rond gaat,waarom enz..dat lucht gewoon op en je kan het straks ook beter een plekje geven.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 14:27

Daarom wil ik idd ook met hem praten..

RoyalMemory

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:30

Nou ja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Het is alleen vervelend dat hij kennelijk bepaalt wanneer en of dit gaat gebeuren. Vind ik nogal respectloos

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 14:33

Er zit nu eenmaal niks anders op, hij heeft zijn lader van zijn mobiel hier laten liggen.. Kan hem alleen op zijn werk bereiken, ik wacht het eerst wel af en als hij echt niet komt probeer ik hem wel via zijn werk te bereiken..

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:40

meisje19 schreef:
Ik wil wel graag antwoorden op mijn onopgeloste vragen, anders blijven ze maar door mijn hoofd zwefen.. Ook kan ik het dan voorgoed met hem afsluiten Verdrietig

heel goed, ik spook ook nog steeds met vragen aan mijn ex door mijn hoofd, hij had mij alweer meer dan 7 jaar terug op 1e kerstdag net 1 dag thuis van een week wintersport zomaar aan de kant gezet, alleen had hij het wel in mijn gezicht durven te zeggen, maar nooit met de rede waarom, ben nu gelukkig met mijn mannetje alweer 5 1/2 jaar en we wonen ook al weer 1 1/2 jaar samen en dat gaat heel goed natuurlijk wel de normale ups en downs, maar ondanks dat moet er elke 1e kerstdag nog aan denken en daar baal ik van want dat wil ik helemaal niet.

Ik vind het heel slim om je vragen op papier te zetten als je dan dichtklapt dat je ze dan nog wel kan stellen, vraag ook aan je ex als hij niet het lef heeft om het in de gezicht te zeggen of hij het dan wel wil opschrijven zodat jij toch je antwoorden hebt en verder kunt met je leven, anders blijft het je nog een hele poos achtervolgen.

Heel veel sterkte ermee, ik vind dat je er super mee omgaat petje af voor je je hebt echt je hart op de juiste plek.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:42

meisje19 schreef:
Er zit nu eenmaal niks anders op, hij heeft zijn lader van zijn mobiel hier laten liggen.. Kan hem alleen op zijn werk bereiken, ik wacht het eerst wel af en als hij echt niet komt probeer ik hem wel via zijn werk te bereiken..

Zou ik zeker doen. Mijn ex reageerde toen heel verontwaardigd: waarom bel je me hier????

En ik heb heel droog geantwoord: Omdat ik je hier weet te vinden...

Vond hij niet leuk, maar het heeft uiteindelijk wel geleid tot het ophalen van zijn spullen en pas veel en veel later een echt gesprek. Ik had ook alles opgeschreven. Dat is wel een goede tip hoor, die gegeven werd. Daar heb ik toen echt wat aan gehad.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 14:46

Ik heb wel zoiets van, als hij zijn spullen terug wil moet hij eerst met mij praten.. Anders weet ik genoeg, dan komt er toch niks van.. Verdrietig

xxBiancaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:46

Heb je al uit kunnen vogelen waar ie slaapt enzo dan, hij kan toch niet meerdere dagen zonder douche en schone kleren?

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 14:50

Nee daar ben ik nog niks wijzer op geworden, wel heb ik een vermoeden..

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:52

sterkte!!! wat een zwakke ......

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:59

Jeetje,, kom net je topic tegen en heb m helemaal doorgelezen.. Wat een k*ttijd moet jij hebben zeg..! Al die onzekerheid!!
Ik leef met je mee en heel veel sterkte.. Je lijkt me een sterke vrouw die zich hier wel doorheen slaat! Succes..

Leetjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:04

Nog geen informatie van zijn vrienden? Die zouden hem wel kunnen bereiken, misschien kunnen die eens voor je naar zijn werk bellen en hem persoonlijk spreken? Is maar een idee natuurlijk, hij zal het niet op prijs stellen dat hij daar gestoord wordt, maar blijkbaar kan het niet anders.

Heel veel sterkte, wat een rot situatie!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 15:08

Vanavond zouden zijn vrienden hier komen, misschien dat één van hun wil bellen..

joelle1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:11

Nou ik volg dit topic ook al een paar dagen en ik vind het echt een k.tstreek van hem.
Vind het ook raar dat hij zijn vrienden niet heeft verteld waar hij is hopelijk dat vanavond zijn vrienden mischien wat meer weten.
Heel veel sterkte iig.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 15:19

Ik hoop idd ook dat ze wat meer weten.. Ik hoor het vanavond wel..

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:19

heel veel sterkte.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:35

Ik hoop inderdaad dat zijn vrienden je meer kunnen vertellen of helpen; zal nog wel even duren voor hij op de stoep staat gok ik zo als ik je verhalen lees....

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 15:44

Ja, dat denk ik ook wel.. ik hoop echt dat hij snel komt!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:00

Ik hoop inderdaad dat zijn vrienden je meer kunnen vertellen of helpen

Liselot11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:02

RoyalMemory schreef:
Zijn spullen in een doos kieperen, sloten vervangen, ellende van je afschrijven, uithuilen en gaan leven.

Ik vind het een zeer egoïstische actie van hem, als ik jou was zat ik niet op zijn antwoorden te wachten. Laat hem lekker het heen en weer krijgen en steek je energie in jezelf.

Precies wat ik je ook wil zeggen.
Kan begrijpen dat je antwoord wil op je vragen, vind het ook niet normaal hoor. Maar probeer sterk te zijn, huil uit bij vriendinnen (daar heb je ze ook voor) en denk aan al het moois wat je nog kunt krijgen!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 16:12

Als ik geen antwoord kan krijgen op mijn onbeantwoorde vragen ben ik bang dat ik het nog moeilijker achter me kan laten Verdrietig Dus dat ga ik zeker wel doen..

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:19

Jee, ik lees dit topic nu pas. Wat een verhaal. Het lijkt me ontzettend naar om in zo'n situatie te zitten. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je antwoorden op je vragen krijgt zodat je het af kan sluiten.