[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNatas

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:27

Faelivrin schreef:
Ik heb laatst een heel lief knuffeltje gezien bij de Expo. 'From me to you' ofzo heten die dingen. Zijn èrg lief en knuffelbaar. Lovers Misschien een tip voor jou, xNatas?

Ikzelf zou het wel erg leuk vinden om te krijgen, maar ik denk dat mijn vriend daar anders overdenkt Bloos.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 22:05

Pytje schreef:
Mijn vriend is binnenkort jarig en ga hem een foto geven die is afgedrukt op doek.

Misschien kan iemand er wat mee! Hij komt via deze site: http://www.personalgifts.nl en er staan ook leuke andere cadeau ideeen op.

Heb hem vandaag ontvangen, en kan het aanraden! Hij is echt super mooi geworden! De foto zit ook op een lijst gespannen ,dus het is geen losse flodder die je geeft.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:12

xNatas schreef:
Faelivrin schreef:
Ik heb laatst een heel lief knuffeltje gezien bij de Expo. 'From me to you' ofzo heten die dingen. Zijn èrg lief en knuffelbaar. Lovers Misschien een tip voor jou, xNatas?

Ikzelf zou het wel erg leuk vinden om te krijgen, maar ik denk dat mijn vriend daar anders overdenkt Bloos.

Iemand nog andere ideeén?

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:30

Wat mijn vriendje mij geeft omdat we een jaar hebben (ja, hij heeft het per ongeluk verteld Bloos ):
Een puzzel met onze foto erop gedrukt. Laten doen bij de Hema, maar kan ook bij andere winkels. Dan geeft hij bij elk puzzelstukje een opdracht. Die moet je dan uitvoeren, of het is een vraag ofzo. Totdat je uiteindelijk de hele puzzel hebt. Knipoog Je leert elkaar daardoor nog beter kennen. Ja
Echt een leuk idee, mijn cadeau is veel minder leuk.
Een doosje met 100 redenen waarom ik van hem houd. Lachen En een persoonlijke brief en ik ga nog een kussensloop laten maken met onze foto erop. Lachen

Hopelijk heb je er wat aan. Knipoog

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:24

Dan heb ik ook (weer) een klein vraagje. Mijn vriendin en ik zijn in oktober anderhalf jaar samen en ik ben echt inspiratieloos. Ze heeft al een kettinkje gehad en een armbandje en een dogtag en een gedicht in een lijstje en een foto in een lijstje en kaarsjes in de vorm van een hartje en een nachtje in een hotel en en en.. Pff, ik weet het écht niet meer. Ik wil ook weer niet teveel uitgeven, aangezien dat weekendje weg een paar weken geleden was (voor haar verjaardag) en dit me behoorlijk arm heeft gemaakt.. Iemand?

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:19

Vriend is de 13de jarig, ik de 25ste en de 27ste hebben we een jaar verkering.
Cadeau voor z'n verjaardag is al binnen, maar hij wil mij (denk ik) een reisje geven.
[Ik heb een beetje afgetast bij 'm wat ie wilde graag (ik bel al twee maanden geleden opzoek gegaan voor een cadeautje voor ons 1 jarig samenzijn;)) wilde hebben. Ik wist 't echt niet.
Toen zei die dat ik maar zelf moest mee betalen aan het cadeautje dat hij aan mij deed, omdat het onwijs duur was. Vind ik prima, reisjes boeken wil ik graag aan mee betalen Knipoog.
Maar, ik wil toch nog graag iets kleins voor erbij.
Helaas hebben we maar heel weinig foto's van ons samen, dus iets met foto collage is niet mogelijk..
Iemand nog een leuk ideetje voor ons 1 jarig samenzijn?

Liefs Marije

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:20

Saskiaatje schreef:
Dan heb ik ook (weer) een klein vraagje. Mijn vriendin en ik zijn in oktober anderhalf jaar samen en ik ben echt inspiratieloos. Ze heeft al een kettinkje gehad en een armbandje en een dogtag en een gedicht in een lijstje en een foto in een lijstje en kaarsjes in de vorm van een hartje en een nachtje in een hotel en en en.. Pff, ik weet het écht niet meer. Ik wil ook weer niet teveel uitgeven, aangezien dat weekendje weg een paar weken geleden was (voor haar verjaardag) en dit me behoorlijk arm heeft gemaakt.. Iemand?

Ik zou haar denk niks geven?
Ze heeft al zo ontzettend veel gehad!
Wil je toch nog iets (goedkoops) doen; laat
een taart maken met een tekst erop!
Heeft een vriendin ook van mij gedaan! Viel erg in de smaak!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 22:44

Marije112 schreef:
Saskiaatje schreef:

Denk niet dat ze dat op prijs stelt. Clown
Ze houdt niet zo van taart. Knipoog

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 10:47

Ik ga dit weekend naar Liverpool voor een bruiloft receptie van mijn nicht. Iemand nog ideeen voor cadeaus?

Ze wonen als samen, maar ze waren wel voor een koop appartement aan het kijken.

Zat te denken aan mooie champagne glazen, maar dat is zo moeilijk te vervoeren...
Of iets van een Boedha, maar heb geen idee of ze dat al hebben.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:39

Saskiaatje schreef:
Marije112 schreef:

Denk niet dat ze dat op prijs stelt. Clown
Ze houdt niet zo van taart. Knipoog

Ohw Tong uitsteken
Gewoon lekker met d'r uit eten gaan dan?

Toen m'n vriend en ik half jaar verkering hadden nam hij me mee naar een ijshal, dat je
gletsjer kon klimmen. Ik heb een schurfthekel aan kou, maar dat vond ik echt leuk!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 08:34

Over 5 dagen zijn we al 1 jaar bij elkaar, en ik weet nog steeds niks Scheve mond..

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:25

mijn vriendin in net 16 geworden en ik weet ook absoluut niet wat ik er moet geven in haar verjaardag:P
weten jullie nog iets speciaals wat niet meer als 15 euro kost!
alvast bedankt!

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:07

Pandora bedeltje.
Foto van jullie samen, ingelijst.
Lekker geurtje, met showergel\bodylotion van Puma. Flying high is erg lekker!
Kaarsen standaar in verschillende maten\kleuren.
Mooi bloemenvaasje, met bloem erin?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:10

beauty_fan schreef:
mijn vriendin in net 16 geworden en ik weet ook absoluut niet wat ik er moet geven in haar verjaardag:P
weten jullie nog iets speciaals wat niet meer als 15 euro kost!
alvast bedankt!

Mexx ice touch geurtje, is nu voor 10 euro bij de etos Lachen Geurtje is altijd persoonlijk en dan met een leuk klein iets erbij Lachen (leuke, lieve kaart erbij schrijven doet het altijd erg goed! Kreeg ik ook op mijn 16de van een vriendin).

BabsieJanaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:39

Weten jullie nog iets voor mijn broers verjaardag.
Hij wordt maandag 17 en ik weet dus echt niet wat ik moet kopen. Luchtje wil ik niet geven.. want dat koop ik bijna altijd al Tong uitsteken

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:09

Zo'n Bjorn Borg boxer schijnt helemaal in te zijn? Mijn broertje (15) is er in ieder geval helemaal gek van. Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:10

xNatas schreef:
Over 5 dagen zijn we al 1 jaar bij elkaar, en ik weet nog steeds niks Scheve mond..

Ik zie dat je nu vandaag 1 jaar bij elkaar bent? Gefeliciteerd.
Enne, wat heb je hem nou gegeven?

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:20

Faelivrin schreef:
xNatas schreef:

Ik zie dat je nu vandaag 1 jaar bij elkaar bent? Gefeliciteerd.
Enne, wat heb je hem nou gegeven?

Dankjewel! Haha!

Ik heb hém een massageolie gegeven, en natuurlijk even op hem uitgetest daar was ik dus 2 uur mee bezig, hij vond het geweldig *LOL*!. En ik ben die dag met hem nog naar de stad geweest om iets uit te kiezen, en dat werd een arbandje met z'n naam erin gegraveerd Haha!.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:56

Leuk Haha!
Gefeliciteerd idd

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:36

Dat is inderdaad ook wel heel leuk om te doen, keuze ook aan hem laten! Lachen
Klinkt wel geslaagd hoor! Haha!

Over iets meer dan een week zijn wij ook 1 jaar samen, heb nog geen idee wat.
En ben zelf, door operatie nu niet zo mobiel dat ik naar de stad ga en uitgebreidt kan gaan kijken Clown

Zelf wouden we wel een ring doen.. Maar weet dat nu inet meer zo zeker. Nagelbijten / Gniffelen
Heb 't altijd wel geroepen, haha. Maar als pietje bij paaltje komt krabbel ik wat terug denk ik Sigaar.

Judie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 11:42

Ik ga een paardenvriendin van mij een heel mooi fotolijstje geven met haar paard erin en snoep Haha! Tong uitsteken

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:08

Judie schreef:
Ik ga een paardenvriendin van mij een heel mooi fotolijstje geven met haar paard erin en snoep Haha! Tong uitsteken

ja haha ook wat voor mijn vriendin,
alleen waar koop je nou egt een heel mooi foto lijstje,, (veel lijstjes zijn erg standaard...)
en snoep is ze altijd voor in dus dat doe k ook wle hahah:P
weet er verder iemand nog iets?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:14

@Geaa, k heb ook n ring samen met mn vriend en als je m ff omhebt n weekje ofzo dan lijkt t alsof je nooit anders hebt gehad haha. Echt als k nu bijv als k ga zwemmen oid (bijna nooit maargoed) m af heb, dan ga k onbewust heel vaak met mn duim langs de binnekant van mn ringvinger waar normaal gesproken mn ring zit Tong uitsteken

Je kan bij dat fotolijstje ook paardensnoep doen Knipoog Heeft zij een leuke foto van dr paard en dr paard ook iets!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 22:14

Saskiaatje schreef:

Een roos met een kaartje eraan waarop iets moois staat geschreven? Of vind je dat te kwijlerig? (ik vind zoiets namelijk mooier dan bijvoorbeeld een ketting of iets in die richting)

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:08

beauty_fan schreef:
Judie schreef:

ja haha ook wat voor mijn vriendin,
alleen waar koop je nou egt een heel mooi foto lijstje,, (veel lijstjes zijn erg standaard...)
en snoep is ze altijd voor in dus dat doe k ook wle hahah:P
weet er verder iemand nog iets?

Fotolijstjes zijn goedkoop en leuk bij de xenos *LOL*. Ken je die?