Hier thuis niet zoveel schade.. gelukkig!
Mijn vader heeft grote schade op zijn werk!! Hij werkt in utrecht op de universiteit.. Kijk maar op www.nu.nl wat er is gebeurd

Gelukkig op het nippertje niet op zijn gebouw/afdeling!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:zelfs niet als er een miljoen aan de overkant van de straat ligt. Ik blijf zitten waar ik zit
Ilsemarie schreef:Ik ga het huis écht niet meer uit... zelfs niet als er een miljoen aan de overkant van de straat ligt. Ik blijf zitten waar ik zit
_pauline_ schreef:Wij moesten van de school na het vierde naar huis. Omdat het gewoon echt zo hard ging hier. Maar rij ik naar een stoplicht toe en mn handremmen helemaal ingeknepen word ik er gewoon voorbij geblazen samen met een vriendin. We konden niet eens stoppen! We moesten lopen over dat kruispunt want je kon er echt niet fietsen. Verder is er hier thuis niet echt veel schade behalve dat de container is gaan lopen
marleenn schreef:me moeder en mn zusje willen eind van de middag na Vierhouten. ( 45 minuten van ons vandaan)Normaal ga ik mee, maar heb gezegt dat ik niet mee ga. Nou hun begrijpen er niks van en vinden dat ik me aanstel. Me vader had al gebeld en gezegt dat we niet weg met de auto mochten. Zegt me moeder ' nou dan gaan we binnendoor in plaats van de snelweg'. Nou ik heb hun succes gewenst.
vindt dit weer echt verschrikkelijk.
MarrieLeen schreef:Ilsemarie schreef:Ik ga het huis écht niet meer uit... zelfs niet als er een miljoen aan de overkant van de straat ligt. Ik blijf zitten waar ik zit
Zeker weten?!
kaliefje schreef:Mijn vader heeft grote schade op zijn werk!! Hij werkt in utrecht op de universiteit.. Kijk maar op www.nu.nl wat er is gebeurd
Ilsemarie schreef:kaliefje schreef:Mijn vader heeft grote schade op zijn werk!! Hij werkt in utrecht op de universiteit.. Kijk maar op www.nu.nl wat er is gebeurd
Aah jeetje wat eng! Pff... wat zal jij blij zijn als hij vanavond heelhuids thuis zit. Vreselijk joh!
_Suus_ schreef:Bij ons is de boot gezonken
En ik ben toen ik trug kwam van sgol tegen een auto aan gevallen !!..
Nie fijn dusz