Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:OKee.. Iemand nog een mening over mijn kamer?
Pikeur schreef:Flying_Angel schreef:OKee.. Iemand nog een mening over mijn kamer?
Nja, er is niet echt een duidelijk overzicht van het totaal.
Maar het ziet er wel leuk uit
Farouche schreef:pikeur; mooie kleurencombo, dat blauw met ''rood''

) op de grond!! met planken er om heen zo dat je niet de zijkant kan zien,, dat het dus wel een bed lijkt,, met een klamboe er om heen uiteraard!! 
geen idee

ReBaTi schreef:misschien is het al een keer gezegt hier,maar wat leuk is om te doen is een wand een gedeelte met magneet verf te doen.
Zodat je dan heel veel fotos op kan hangen met magneetjes.
Erg leuk,zag het bij een vriendin!

me bed op de grond mag niet
en dan op een zwarte muur wil ik een roos laten verven
) dus wat zijn echt leuke accesoires om het wat op te vrolijken? Heb al 4 veel te geile posters die ik ga ophangen
Het lijkt wel leuk om zo'n kader te maken met karton ofzo, en dan daar leuke plaatjes in te steken ofzo, En ik wil ook graag iets doen met zo leuke reclameblaadjes en leuke plaatjes uit tijdschriften scheuren, maar weet niet echt hoe ik dat moet doen?
daar kan ik mss van die dingen insteken
) Mijn kamer helemaal over nieuw doen. Na ruim 5 jaar alles, maar dan ook echt alles paars te hebben gehad word het nu superdonkerbruin en roomwit.

), en mijn kasten/planken/verwarming/deur etc allemaal crème geverfd. Ook crème vitrage met Chinese tekens. En beukenhouten laminaat en beuken bureau.
ik mag ook een nieuwe kamer gaan maken van mijn ouders :d
nu wel..

)de "banen" die mijn vader geverfd heeft, daarom is het ene stukje op eens donkerder dan het andere stukje
Nouja, niks aan te doen!