Mexx schreef:Moniek schreef:Ik snap wel wat ze bedoelt denk ik.
tuurlijk ga je in de eerste instantie je lekkerder voelen maar je word er niet beter van.
Je voelt je maar een bepaalde tijd lekker maar dat gevoel verdwijnt ook.
op een gegeven moment heb je vaak meer nodig om dat gevoel te bereiken en dan word het wel gevaarlijker.
Ik heb het hier niet over de zogenaamde weekendgebruikers maar over mensen die het vaker gebruiken.
Ja, maar dat is precies hetzelfde met drank! Dat slaat dus niet specifiek op blowen. Als je iedere dag drinkt, heb je ook een probleem. Er is trouwens bewezen dat drank schadelijker is dan een joint, dus waar maakt iedereen zich hier eigenlijk zo druk om...
ik had het hier over het blowen drank heb ik de balle verstand niet van ik drink nooit en weet ook niet wat het met je kan doen,dus kan daar niks over zeggen.
Waar ik me druk over kan maken is dat iedereen begint als een weekendgebruiker en dat het vaak(niet altijd) doorslaat als een gelegenheidszoeker.
Dit is met elke verslaving zo drank drugs gokken etc.
Een joint kan het begin zijn van een hoop elende want onder invloed ben je altijd meer geneigd om wat anders te nemen.
tuurlijk zijn er mensen die al jaren afentoe een blowtje nemen waarbij ze nooit iets anders doen.
Maar de andere groep mensen zijn toch wat groter.