Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lers schreef:Laat maar.... verspilde moeite.
Daaag dames
Monday schreef:Volgens mij meen je daar helemaal niets van...
ShamalArabs schreef:Als ik dat zo lees, dan lijkt het wel of ik mezelf enne.. iemand anders, hoor praten... Dat gaat ook de hele tijd zo
Ik hoop ooit nog eens een man tegen het lijf te lopen waarmee ik net zo lekker kan klieren en die net als ik het af en toe lekker vind om even de losgeslagen puber uit te hangen (ff voor de duidelijkheid, de puberleeftijd ben ik al ff voorbij)
kjoetie schreef:Lars is al een oud slachtoffer, dus tenzij hij opeens heul spannende dingen gaat doen wordt hij geen onderwerp..
Of misschien wel, past in mijn bakkabouterstuk
@ griebels: zeg, jij als vrouwmensch moet wel aan mijn zijde staan he.. zo wordt het natuurlijk niks met de emancipatie
kjoetie schreef:ShamalArabs schreef:Als ik dat zo lees, dan lijkt het wel of ik mezelf enne.. iemand anders, hoor praten... Dat gaat ook de hele tijd zo
Ik hoop ooit nog eens een man tegen het lijf te lopen waarmee ik net zo lekker kan klieren en die net als ik het af en toe lekker vind om even de losgeslagen puber uit te hangen (ff voor de duidelijkheid, de puberleeftijd ben ik al ff voorbij)
Wij ook hoor, ik ben 23 en lars.. dies bijna antiek
kjoetie schreef:ja maar das ook leuk.. jij bent een dankbaar pestobject
griebels schreef:Ik ben ook 23
En ik moet toch ff opkomen voor Lars hoor, 27 is nog lang niet antiek![]()
![]()
griebels schreef:kjoetie schreef:ja maar das ook leuk.. jij bent een dankbaar pestobject
En hij wil na al dat pesten nog steeds sex met mij![]()
Lers schreef:Moniek heeft er een hobby van gemaakt om mij zo vaak mogelijk te sarren