RUBYWHITE schreef:@ Lielle je moet toch toegeven dat dergelijke topics om bepaalde reactie`s vragen
Dat heet off topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RUBYWHITE schreef:@ Lielle je moet toch toegeven dat dergelijke topics om bepaalde reactie`s vragen
opala schreef:Wat een reacties ertussen, heeft alles te maken met onverdraagzaamheid, het licht in de ogen van een ander niet gunnen.
Ik vind het knap dat iemand - met welk inkomen ook - rond komt.
Citaat:Op zo'n jonge leeftijd lijkt het mij meer dan normaal dat je gewoon een woning huurt. Hmmja, ieder zijn mening en zijn ding
Citaat:Volgens mij is dit gewoon ook een SA ... dat bestaat tegenwoordig toch haast niet meer dat je van zo'n salarisje rond kunt komen?? Tja.. of ze laat anderen alles voor haar betalen...dan kan het natuurlijk wel
LiNdA1986 schreef:Ja er komt nog zoveel bij inderdaad, voor 60 euro bekap je geen 3 paarden
Citaat:Wij kregen een hypotheek van 100.000,- en
hebben een lening van 56.000,- bij mijn schoonouders. Hier betalen we helemaal
niet aan af!
Citaat:(er wordt van Bart zijn bruto
loon eerst 250,00 van af getrokken).
Citaat:Daarnaast komt er ook nog geld binnen van mijn lesgeven.
Citaat:De NUON betalen wij niet
Citaat:k let alleen op de koopjes en haal gratis fruit bij de groenteboer.
Citaat:Ik werk inderdaad daarnaast nog als Vrijwilliger voor de Dieranambulance!
Citaat:Snappen jullie dat het soms best moeilijk is
dat mensen je al gauw voor lui verslijten, omdat je een handicap hebt?
Citaat:Ik heb paardenhouderij gestudeerd maar
heb een handicap waardoor werken voor mij niet meer mogelijk is. Ik maak me
dus niet afhankelijk van een man, ik BEN afhankelijk van anderen. Juist DAAROM
ben ik zo trots op hoe we rondkomen
Citaat:Ik ben trots dat ik niet werk, een lekker leven leid en 3 paarden heb staan voor dat geld!
Citaat:Onze totale schuld is slechts 2000,00 dus dat valt denk ik wel mee?
Mistic schreef:Al zou het netto zijn, ik geloof namelijk niet dat het maar 250 euro is voor de auto wat eraf gaat. Zo als zij het het hier neer zet is dat de eigen bijdrage voor een lease auto. Maar je moet ook nog belasting betalen over de lease auto (22% van de catalogus waarde)
Lielle schreef:Eerlijk gezegd vind ik de opmerkingen over de handicap en het vrijwilligerswerk niet erg relevant. TS kiest er zelf voor om geen betaald werk te doen, dat lijkt me haar volste recht.