Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:19

Mijn moeder een keer...

Ze moest even naar de Action, oke dat deed ze.. Mijn moeders fietzadel is gescheurd en als er dan wat regenwater op komt, dan.. je kent het wel is je kont iets nat.. me moeder voelde het toen ze wegreed.. 'komt vast door de regen' (midden zomer, in geen 3 weken geregend :+ ) Ze loopt de action dikke rijen ze was bekant een uur weg...

Ze kwam binnen lopen thuis en ze ging uit haar plaat joh!
Dat ze dus doorlekte op het moment dat ze op de fiets stapte en dood leuk door de action had heen gelopen en er pas achter kwam toen een oud mannetje haar aansprak of ze misschien een miskraam had :') ....

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:21

Citaat:
1e keer was op de manege, ik had nog geen eigen paard en reed dus op manege paarden. Moest die keer op een schimmel rijden die een drukplek op zijn schoft had en dus zonder zadel moest rijden. Ik niet nadenken natuurlijk en lekker een uur gereden, voelde wel wat plakkerigs, maar dacht dat het het zweet van het paard was, tot ik afstapte... Er zat echt een MEGA PLEK op ze rug... Wat heb ik me geschaamd, helemaal omdat hij daarna natuurlijk gewassen moest worden.

:oo

Neej

Re: Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 00:42

Dit topic is van 2006, erg oud dus, en daarom een slotje :)