Goed zoenen = goed in bed?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

enidan23

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 16:03

t hangt idd af van de smaak denk ik..de een vindt dit een goede kus en de andere vindt dat weer een goede kus..denk dat je een goede matchmaking nodig hebt.. voor de uyitstekende kus.
trouwens als ik ontzettend geil ben wordt mn kus ook wat beroerder zegt mn vriend.. Haha! wordt t wat wilder denk ik..
althans..ik wordt wilder.. Haha!

ik heb trouwens weleens met een gozer gekust en die wilde me echt opvreten...hij beet steeds in mn tong Verward
ik schrok me te pletter joh....verder dan die belachelijke kus is t ook echt niet gekomen..bah! wat een afknapper.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:29

van die "eters"... vreselijk...
mn mond zit ónder mn neus!!!!!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 14:30

Mijn eerste kus was ook met té veel kwijl. Jakkie. Brrr. Ik moet er niet aan denken.

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 15:32

haha!! teveel kwijl heb ik nooit gehad...maar lijkt me idd erg ranzig

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:32

Teveel kwijl heb ik ook gehad, en natuurlijk het wasmachine effect, ook niet zo succesvol. Zullen die mensen nou zelf wel genieten van het zoenen?

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:14

dat vraag ik me idd ook af..

Alien_Power

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:00

geen ervaaring... duss geen commentaar Haha! Bloos Clown

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:05

Corona86 schreef:
Teveel kwijl heb ik ook gehad, en natuurlijk het wasmachine effect, ook niet zo succesvol. Zullen die mensen nou zelf wel genieten van het zoenen?

Ik heb ze zelfs met propelors gehad...... Verschrikkelijk....
Maar Zoenen hangt ook af van wat je voor iemand voelt..... Als je echt super verliefd bent, en misschien wel verder wilt gaan zoen je al anders dan waneer je je vriendje zoent als je m op school tegen komt ofzo...

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:48

Saffier schreef:
Ik heb ze zelfs met propelors gehad...... Verschrikkelijk....
Maar Zoenen hangt ook af van wat je voor iemand voelt..... Als je echt super verliefd bent, en misschien wel verder wilt gaan zoen je al anders dan waneer je je vriendje zoent als je m op school tegen komt ofzo...

De slechtse zoener ooit, althans waarmee ik heb gezoend, zo daar was ik wel heel gek op! Het was alleen heel snel over Clown
Die jongen was echt perfect, tot dat ene moment dus. Mooie kop, geweldig lijf, student geneeskunde, lief, sportief, etc. Maar nadat ik hem had gezoend, begreep ik meteen de term 'wasmachine' Koe.

Pablo_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:56

Dat iemand goed kan zoenen is absoluut geen garantie voor het feit dat hij goed in bed is. Okay hij is goed met zijn tong maar of dat invloed heeft op de overige onderdelen van zijn lichaam Clown

Wat dan weer wel zo is, is dat iemand die goed kan zoenen wel meer kans heeft op het verkrijgen van een plekje in je bed omdat je bepaalde verwachtingen hebt. Terwijl iemand die absoluut niet kan zoenen zo weer aan de kant staat (en ja ik spreek uit ervaring Schijnheilig , de laatste had een tong waar een slang jaloers op zou zijn). Mijn ex-vriendje was niet heel brilliant in het zoenen, raakte snel zijn aandacht kwijt, maar was in bed dan weer wel heel brilliant Afgod .

En teveel speekselgebruik................... Doei! , een douche kan ik ook wel zonder hem nemen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:15

Zat vandeweek met een jongen te zoenen en mwah... was geen straf Clown

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:16

nou, ik had deze week weer een misser.. pffff... waardeloos zeg!!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:18

Jammer is dat ja! Wat hierboven ook al gezegd is, zal hij wrs een minder grote kans hebben gehad om in je bed te belanden Haha!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:21

Pablo_9 schreef:
En teveel speekselgebruik................... Doei! , een douche kan ik ook wel zonder hem nemen

Hahaha

* gaat weer op stoel zitten*

Moest echt lachen toen ik dat las.. Tong uitsteken

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:18

de ergste kerels zijn echt die zoene als een wasmachine,heel veel speeksel hebben of amper hun tong bewegen,bij al die dingen denk ik jo jou wil ik niet eens proberen in bed

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 00:26

Ach ja, de centrifuge kan ook een paar standen lager worden gezet.......

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 08:24

Quellian schreef:
Jammer is dat ja! Wat hierboven ook al gezegd is, zal hij wrs een minder grote kans hebben gehad om in je bed te belanden Haha!

een kans van 0,0, na 3 seconden had ik al zoiets van: "No way!!! waaaaaaar is de voordeur??"

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 08:33

Mijn ex had nog nooit met iemand gezoend Bloos! , dat heb ik hem dus 'geleerd'. Hoe hij in bed is weet ik ook niet Haha!...

Pablo_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:15

Liezel1 schreef:
een kans van 0,0, na 3 seconden had ik al zoiets van: "No way!!! waaaaaaar is de voordeur??"

En weet je wat dan het leukste is als je omdraait en wegloopt: het teleurgestelde gezicht van die jongen die nog niet weet wat hij fout doet Nagelbijten / Gniffelen . Althans volgens de mensen die eromheen stonden was dat onbetaalbaar!

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:35

Ik zou een jongen niet aan de kant zetten omdat hij niet kan zoenen. Dat is waarschijnlijk alleen maar omdat hij nog geen ervaring heeft. Ik heb het ook moeten leren Bloos .

Hij vroeg of hij me mocht kussen. Dat deed hij en na een tijdje kon hij zijn lach echt niet meer houden, hij stond me gelukkig nog net niet vierkant uit te lachen.... Ik dacht echt: wtf! Nors opkijken
En hij vertelde me waarom. Ik schaamde me dood! Hij was zo lief om het me te leren. Na een aantal keer heb ik zelfs complimenten van 'm gekregen. Eigenlijk te hilarisch nu ik eraan terug denk....

Hahaha, alsof jullie meteen zoenden alsof jullie al jaren ervaring hadden. Iedereen moet dat toch leren?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:54

Malabarista schreef:
Ik zou een jongen niet aan de kant zetten omdat hij niet kan zoenen. Dat is waarschijnlijk alleen maar omdat hij nog geen ervaring heeft. Ik heb het ook moeten leren Bloos .

Hij vroeg of hij me mocht kussen. Dat deed hij en na een tijdje kon hij zijn lach echt niet meer houden, hij stond me gelukkig nog net niet vierkant uit te lachen.... Ik dacht echt: wtf! Nors opkijken
En hij vertelde me waarom. Ik schaamde me dood! Hij was zo lief om het me te leren. Na een aantal keer heb ik zelfs complimenten van 'm gekregen. Eigenlijk te hilarisch nu ik eraan terug denk....

Hahaha, alsof jullie meteen zoenden alsof jullie al jaren ervaring hadden. Iedereen moet dat toch leren?

Ach gut Je zou daar maar staan... doodzenuwachtig, met knikkende knietjes "zou die mij wel goed vinden zoenen" en gewoon bijna uitgelachen worden... damn... ik zou echt een gaatje willen graven op dat moment denk ik! Wel weer tof dat die je "zoenles" ging geven...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:16

Tja, als je jong bent, dan moet je het leren en kun je het ook elkaar of samen leren.

Maar op mijn leeftijd (voelt zich stokoud) voel ik me écht niet geroepen om iemand iets te leren. Vind het wel altijd fijn om in bed te belanden met een jongen die langere relaties heeft gehad, want die heeft z'n ex ook langere tijd weten te voorzien Clown

En als de sex niets is, dan vind ik het zó'n afknapper dat ik hem niet eens beter hoef te leren kennen. Ik vind sex iets heel belangrijks, zeker binnen een relatie.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:27

Ieuw...Doet me denken aan een jongen uit mijn klas die mij tijdens het uitgaan zó plots zoende dat ik meedeed.
Nou...Wál-ge-lijk! Misselijk
Te vergelijken met een vissenkom;
mond van de jongen wagenwijd los en draaien maar met die dikke,natte tong vol speeksel...Bah!

Maar om op de topicvraag terug te komen:
toen ik voor het eerst met mijn vriend zoende heb ik niks anders gedaan dan me afvragen hoe hij dan in bed wel niet zou zijn Tong uitsteken
Voor mij is hij in beide goed Haha!

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:59

en wat doen jullie dan als ie super goed zoent je beland bij hem in bed maar hij pakt der niks van,wegrennen of meespelen;)

fotogril

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:51

Thja dan zou je maar zoenen en die jongen is een misloop Clown .
En dan kwijlt hij, hij doet stoer en zegt dat die het kan.
UUUUUUUU, nee wasmachine is kapot. oftwel word duizelig van hem. Tong uitsteken