Denim schreef:Ik denk dat je bij die mensen van de manege nu júist roddels krijgt, want je wekt al een aardige indruk zo
Hoezo niemand weet wat ik ging zeggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denim schreef:Ik denk dat je bij die mensen van de manege nu júist roddels krijgt, want je wekt al een aardige indruk zo
Denim schreef:Ik hoop dat jullie misschien tips voor me hebben, zal het even uitleggen. Ik heb een vreselijk groot litteken op mijn linkerbovenbeen, wat er al bijna een jaar zit. Dus een jaar niet zwemmen, geen rokjes aan etc. Nu heb ik toch de beslissing genomen dat ik echt heel graag een keer wil gaan zwemmen, maar hebben jullie misschien tips om het litteken iets minder te laten opvallen?
Denim schreef:Zal ik het toch maar even zeggen, het is een naam als litteken, als je snapt wat ik bedoel. Moeilijk dus om daar een smoes voor te verzinnen...
Denim schreef:Zal ik het toch maar even zeggen, het is een naam als litteken, als je snapt wat ik bedoel. Moeilijk dus om daar een smoes voor te verzinnen...
haffie_gek schreef:Denim schreef:Zal ik het toch maar even zeggen, het is een naam als litteken, als je snapt wat ik bedoel. Moeilijk dus om daar een smoes voor te verzinnen...
misschien stomme vraag hoor. maar hoezo heb je dat gedaan? want neem aan dat het dan pijn doet. als ik mezelf snij dan heb ik zoveel opgekropte emoties die naar buiten moeten dat ik niks voel op dat moment. maar als je heel bewust een naam kan krassen moet dat toch pijn doen. snap je wat ik bedoel. ik snij omdat ik zo even aan alles kan ontsnappen en ruust heb. het gaat niet om de littekens maar om het snijden zecht maar. maakt ook niet uit waar en hoe enz. maar ben wel benieuwd waarom jij dat hebt gedaan eigelijk.
Denim schreef:Ik weet het niet. Het klinkt misschien heel stom, maar ik kan me ook niet meer herinneren hoe en waarom ik dat gedaan heb. Het enige wat ik nog voor me zie als ik eraan denk, is een flits met ontzettend veel bloed en een heel wee gevoel.. Ik was toen helemaal in trance denk ik, ik weet het niet meer.
haffie_gek schreef:Denim schreef:Zal ik het toch maar even zeggen, het is een naam als litteken, als je snapt wat ik bedoel. Moeilijk dus om daar een smoes voor te verzinnen...
Interrupted schreef:Denim schreef:Ik weet het niet. Het klinkt misschien heel stom, maar ik kan me ook niet meer herinneren hoe en waarom ik dat gedaan heb. Het enige wat ik nog voor me zie als ik eraan denk, is een flits met ontzettend veel bloed en een heel wee gevoel.. Ik was toen helemaal in trance denk ik, ik weet het niet meer.
Heftig! Maar hopelijk is het wel bij één keer gebleven...?
Citaat:hoezo? niemand weet wat ik ging zeggen