Denim schreef:Ik hoop dat jullie misschien tips voor me hebben, zal het even uitleggen. Ik heb een vreselijk groot litteken op mijn linkerbovenbeen, wat er al bijna een jaar zit. Dus een jaar niet zwemmen, geen rokjes aan etc. Nu heb ik toch de beslissing genomen dat ik echt heel graag een keer wil gaan zwemmen, maar hebben jullie misschien tips om het litteken iets minder te laten opvallen?
Ik heb een heel groot litteken op mijn bovenarm, vanwege een pen die er in heeft gezeten.... Ik ga gewoon zwemmen en zo en slechts zelden krijg ik vragen over dat litteken, en het valt echt wel op...
Ik zou zeggen, verzin een aannemelijke gebeurtenis waardoor dat litteken daar gekomen is en ga gewoon genieten. Krijg je vragen...dan vertel je de verzonnen gebeurtenis...wedden dat niemand er bij stil staat dat het wel eens niet kan kloppen...
Een litteken kan namelijk overal door komen. Als ik iemand met een litteken zie, denk ik niet aan automutilatie...ik denk dat die iets is overkomen, of dat die persoon is geopereerd of zo...
Waarschijnlijk maak jij je er veel drukker over dan anderen.