Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mickey1989 schreef:fantastisch dat iedereen wil helpen!Maar als we hun huis willen opknappen.. zit daar alleen wel óntzéttend veel werk in, en ik denk dat de mensen van hart in actie wel iets meer ervaring daarmee hebben en het ook wat sneller kunnen. Maar als we geen reactie krijgen kunnen wij natuurlijk ook wel aan de gang gaan Maar ik blijf hopen op reactie van wendy..!misschien kan zij dan ook wel een autootje regelen!
John_1983 schreef:mickey1989 schreef:fantastisch dat iedereen wil helpen!Maar als we hun huis willen opknappen.. zit daar alleen wel óntzéttend veel werk in, en ik denk dat de mensen van hart in actie wel iets meer ervaring daarmee hebben en het ook wat sneller kunnen. Maar als we geen reactie krijgen kunnen wij natuurlijk ook wel aan de gang gaan Maar ik blijf hopen op reactie van wendy..!misschien kan zij dan ook wel een autootje regelen!
Mocht dat nou niet gebeuren, kunnen we het nog altijd zelf proberen. Ik denk ook niet dat het echt een nieuwe auto hoeft te zijn, maar als ze er maar veilig meer de weg op kunnen. Bovendien snelheid in het maken van iets is niet goed. Je moet er tijd voor nemen om echt zeker te zijn dat het goed is. Realiseer je wel dat dat soort programma's momentopnames zijn.
mickey1989 schreef:
ja, je hebt gelijk.. maar ze zeggen altijd dat ze binnen 3 dagen of zo iets voor elkaar moeten krijgen in dat programma. Zou dat echt zo zijn of doen ze er langer over?
mickey1989 schreef:
ja, je hebt gelijk.. maar ze zeggen altijd dat ze binnen 3 dagen of zo iets voor elkaar moeten krijgen in dat programma. Zou dat echt zo zijn of doen ze er langer over?