Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 09:24

Ik hoop ook op een reactie..
Ze zitten in zo'n moeilijke situatie... Dus ze kunnen wel wat hulp gebruiken!!

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 09:29

jazeker

John_1983

Re: Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 09:44

mickey1989 schreef:
fantastisch dat iedereen wil helpen!Maar als we hun huis willen opknappen.. zit daar alleen wel óntzéttend veel werk in, en ik denk dat de mensen van hart in actie wel iets meer ervaring daarmee hebben en het ook wat sneller kunnen. Maar als we geen reactie krijgen kunnen wij natuurlijk ook wel aan de gang gaan Maar ik blijf hopen op reactie van wendy..!misschien kan zij dan ook wel een autootje regelen!

Mocht dat nou niet gebeuren, kunnen we het nog altijd zelf proberen. Ik denk ook niet dat het echt een nieuwe auto hoeft te zijn, maar als ze er maar veilig meer de weg op kunnen. Bovendien snelheid in het maken van iets is niet goed. Je moet er tijd voor nemen om echt zeker te zijn dat het goed is. Realiseer je wel dat dat soort programma's momentopnames zijn.

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 09:45

John_1983 schreef:
mickey1989 schreef:
fantastisch dat iedereen wil helpen!Maar als we hun huis willen opknappen.. zit daar alleen wel óntzéttend veel werk in, en ik denk dat de mensen van hart in actie wel iets meer ervaring daarmee hebben en het ook wat sneller kunnen. Maar als we geen reactie krijgen kunnen wij natuurlijk ook wel aan de gang gaan Maar ik blijf hopen op reactie van wendy..!misschien kan zij dan ook wel een autootje regelen!

Mocht dat nou niet gebeuren, kunnen we het nog altijd zelf proberen. Ik denk ook niet dat het echt een nieuwe auto hoeft te zijn, maar als ze er maar veilig meer de weg op kunnen. Bovendien snelheid in het maken van iets is niet goed. Je moet er tijd voor nemen om echt zeker te zijn dat het goed is. Realiseer je wel dat dat soort programma's momentopnames zijn.

ja, je hebt gelijk.. maar ze zeggen altijd dat ze binnen 3 dagen of zo iets voor elkaar moeten krijgen in dat programma. Zou dat echt zo zijn of doen ze er langer over?

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 09:52

ik stuur ook een mailtje... ben zelf ook bereid om iets te doen als er hulp nodig is.

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 10:00

mickey1989 schreef:

ja, je hebt gelijk.. maar ze zeggen altijd dat ze binnen 3 dagen of zo iets voor elkaar moeten krijgen in dat programma. Zou dat echt zo zijn of doen ze er langer over?

Het kan wel, maar kijk dan niet naar de afwerking.

Net zo'n programma is DGB. Ik kom vrij veel op automeetings en zie dan die subaru staan (is trouwens te koop vanaf 15000 euro . Van ver is het best een leuke auto, maar al je gaat kijken naar de afwerking springen de tranen je in de ogen. Spuitnevel, sideskirts met een dikke laag kit erop geplakt, van onder tot boven bestikkerd, noem maar op. Nee dan kunnen we het nog altijd zelf beter. En daarbij zijn ze met een behoorlijk aantal mensen.

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 10:17

ja dat is waar Maargoed..
heeft er al iemand bericht terug gehad?

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 10:18

Mijn email is ook onderweg,dit is het minste wat ik kon doen.

annekeg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 10:19

Nee, nog geen reactie gekregen van hart in aktie behalve bevestiging

Anneke van het eerste mailtje.

jepsica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 10:35

ik heb ook een mailtje gestuurd.
hoeveel mailtjes zijn er nu naar wendy gestuurd?

annekeg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 10:55

Het is moeilijk te tellen want ik had voor dat ik dit topic begon al ongeveer 100 mailtjes gestuurd naar bokkers en daarop hebben wel 17 mensen mij persoonlijk bericht gegeven dat ze het zouden doen. Ik schat tot nu toe toch zeker 140 of zo.

nena_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 11:04

het is echt zielig dat er zo iets moet gebeurten, bij zo jong meisje,
ik heb ook een mail gestuurd, en zo te zien zal er echt wel wat mee worden gedaan, naar die hoeveelheid mailtjes.
Iedereen heel veel sterkte,

Groetjes nena

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 13:42

wow al zoveel mailtjes
super zeg
dan gaan ze er vast wel wat aan doena
anders doen we het gewoon nog een keer:P

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 13:43

echt een goede aktie

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 14:21

hebben jullie ook de linken dor gegeven van deze site? de linken ect. Dan kunnen ze ook zien en zelf lezen van hoe het speelt/leeft onder ons

leonie_1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 14:22

ik heb de link doorgegeven ja

Djesseka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 14:25

Superaktie, ik heb gemaild

Ik vind het heel erg tof om te zien hoe lief alle Bokker zich voor elkaar inzetten!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 14:50

Lieve Wendy.

Bij het lezen van dit mailtje dus je wel denken: jeetje alweer iemand van Bokt, hebben die mensen niks beters te doen?
Op dit moment hebben we inderdaad niks beters te doen dan massaal mailtjes sturen naar jou.
Waarschijnlijk hoef ik het verhaal niet meer uit te leggen, maar nogmaals verwoord ik het een beetje.
Jamie is een meisje van 2 jaar met het meningococcensepsis virus.
Ze ligt nu al een aantal weken in het ziekenhuis, en de fam hebben net te horen gekregen dat ze haar teentjes moeten amputeren, haar handjes niet meer kan bewegen en dat misschien haar linkerbeentje tot de knie ook nog geamputeerd moet worden.
Ze heeft nog zo´n lange weg te gaan om alles weer op de been te krijgen, en niet alleen de kleine Jamie maar ook paps en mams.
Nu zijn Jamie haar ouders laatst verhuisd, maar er moet nog zoveel gedaan worden ik zet hier even een stukje neer wat Esmee zelf getypt heeft op het forum.

Met het huis gaat het al wat sneller.
Mn schoonvader is een schuur aan het bouwen en die is zaterdag of zondag af.
En Raimond en mn opa gaan vanavond de kastenwand tussen 2 slaapkamers uitslaan zodat we de meiden een grotere kamer kunnen geven.
Er komt wel een nieuwe muur terug maar op deze manier kunnen we ruimte winnen.
We weten niet wanneer Jamie thuis komt,het zal nog wel lang duren maar 1 ding is zeker: Jamie komt thuis.
Dus de kamer moet dan af zijn.
Daarna is de badkamer aan de beurt want er moet een bad komen en omdat dat niet in de huidige badkamer past gaan we een slaapkamer tot badkamer ombouwen.
En daarna is de zolder aan de beurt want ook Rai en ik hebben een slaapkamer nodig.
Kortom,we hebben voorlopig genoeg te doen.
Voor ons niet lekker lui op de bank hangen.

Ook is er via via te horen gekregen dat haar auto het niet zo best meer doet en toch ook wel de enige opknapbeurten kan gebruiken.

Ik hoop na het lezen van alle andere mailtjes van www.bokt.nl deze ook word toegevoegd, en we duimen allemaal dat jij deze super familie kan helpen.

Als alleen het huis word opgeknapt zijn ze al 1 zorg minder kwijt en dan kunnen ze zich voledig richten op het herstel van deze zware ziekte van hun kleine vechtersbaas!

Heel veel liefs Grietje Bekkema
xXGRIETJEXx op www.bokt.nl

Deze wilde ik graag sturen, maar weet eigenlijk niet of ie goed verwoord is, willen jullie ff je mning geven?

bonney4evver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:08

ik vind hem super! sturen

nena_pony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:22

Het is supor

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:25

Ik heb je niet doorgegeven dat ik gemaild heb dus bij deze!

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:26

Ik heb alle updates van meetje22 in een document gezet... zal ik die, die kant op sturen?

geluksvogel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:52

is een goed idee sweetheart! ik heb geen bevestiging onvangen ?!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 16:01

mickey1989 schreef:

Nee alles wordt echt in die dagen geregeld, en dan worden er ook sponsers gezocht enzo. Ik dacht ook altijd dat het een beetje doorgestoken kaart was, want ze krijgen altijd zó veel spullen, ik dacht dat de producers gewoon voor een deel betaalden. Totdat ik op wintersport toevallig in een snowboardgroep zat met de regisseur (inmiddels niet meer) van Hart in actie, die me toen even helemaal op de hoogte heeft gebracht. Echt een goede show.

xXGRIETJEXx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 16:02

Hij is verzonden