Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jantine05 schreef:Nou, ik vind het goed. Ik zal de vragen nog even opzoeken... 'k Vond het wel handig als ik ze genummerd op een rijtje had
Jantine05 schreef:Ik wil voor je écht wel de teksten opzoeken, hoor. Geen probleem. Ik snap alleen niet waar ik de moeite dan voor doe. Je kraakt het toch alleen maar af. Dan kan ik beter m'n mond houden, toch?
Jantine05 schreef:Euhm... nee, ken ze allemaal niet! Hoewel ik moet zeggen dat ik weinig lees... Neem er zelden de tijd voor :S
Jess_Garr schreef:god is eerlijk hij wil geen oorlog ziektes aids ruzie armoede etc. Maar je moet hem wel gehoorzamen dat zijn de 10 geboden eigenlijk maar 6) Niet doden, Niet stelen, Niet liegen, Niet echtscheiden, Niet jaloers zijn en zondag niet werken.
Wat betreft aids er zou niets aan dehand zijn wanneer we normaal met seks omgingen en niet zoals de homo's dat in nederland doen.
Jess_Garr schreef:Dat begrijp ik. Maar mij ontgaat het verband met aids even.En wat vind je dan van dat gebod...? (niet op zondag werken?)
Vraagje: de zon is de kleinste ster in ons heelal (200 miljard sterren) past de zon tussen de aarde en de maan?
@ madelen: Niets tegen homo's maar ze kunnen zich niet voortplanten dus is het onnatuurlijk...
Jess_Garr schreef:Iedereen wil god begrijpen waarom Hij bepaalde dingen doet. Als je god begrijpt dan ben je god zelf. Stel dat god deze wereld het heelal en jou en mij heeft gemaakt. Hoe kan je dan commentaar op god hebben! Dat zou het zelfde zijn als de pottenbakker en de klei. Wanneer de klei opmerkingen tegen de pottenbakker zou maken: ''waarom maak jij mij zo?'' god is eerlijk hij wil geen oorlog ziektes aids ruzie armoede etc. Maar je moet hem wel gehoorzamen dat zijn de 10 geboden eigenlijk maar 6) Niet doden, Niet stelen, Niet liegen, Niet echtscheiden, Niet jaloers zijn en zondag niet werken.
Eigenlijk heel gemakkelijk maar doen we 1 ding niet hebben wij al geen recht meer om god te oordelen want we overtreden daarmee zijn wet.
Wat betreft aids er zou niets aan dehand zijn wanneer we normaal met seks omgingen en niet zoals de homo's dat in nederland doen.
Ik hoop dat het je nu heel wat duidelijker is...