bedenk me net dat ik nog een film in de kast heb liggen die mijn ouders al een paar jaar kwijt zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sokje87 schreef:Tis zoiets als likkebaardend naar de etalage van de snoepjeswinkel kijken, wetend dat je thuis de lekkerste lolly hebt.
Bealy schreef:Geen problemen mee.
*edit: behalve wanneer ik een ik-ben-lelijk-stom-zielig-en-iedereen-is-leuker-dan-ik-ben bui heb, dan ga ik erover zeuren.
orri schreef:Als mijn kerel behoefte had aan dat soort zaken had ik hem allang de deur gewezen. Ik vind het totaal vrouw onterend en iemand die dat soort 'gedrag/idee/beleving' in stand houdt of op loopt te geilen *ewww* wordt bij mij snel de deur gewezen.
Sylvia schreef:Channie23, ik geloof niet dat je dat soort films kijkt omdat ze boeiend zijn
manzano schreef:sokje87 schreef:Tis zoiets als likkebaardend naar de etalage van de snoepjeswinkel kijken, wetend dat je thuis de lekkerste lolly hebt.
Nou ga ik weer vieze dingen denken![]()
sokje87 schreef:Tis zoiets als likkebaardend naar de etalage van de snoepjeswinkel kijken, wetend dat je thuis de lekkerste lolly hebt.
patasja schreef:aan de ene kant hij moet het zelf weten maar aan de andere kant ga je je denk ik af zitten vragen van heeft hij niet genoeg aan mij????
Daphnezz schreef:Laat die mannen toch, wees blij dat ze het niet ergens anders gaan halen.
patasja schreef:aan de andere kant ga je je denk ik af zitten vragen van heeft hij niet genoeg aan mij????
Bealy schreef:* Dingdong Newsflash*
Een man wordt echt niet alleen geil van zijn eigen vriendin.
Bealy schreef:* Dingdong Newsflash*
Een man wordt echt niet alleen geil van zijn eigen vriendin.