ellenlouise schreef:Zijn die ettenbakken dus weer allerlei rottige testen met katten en vogels aan het uithalen.

Nee het is natuurlijk veel diervriendelijker om maar alle beesten zonder pardon binnen op te sluiten (ook de katten die het niet gewend zijn van constant binnen te zitten, wat echt NIET te vergelijken is met katten die nog nooit buiten geweest zijn), zelfs wanneer ze misschien geen gevaar zouden lopen als ze WEL buiten zouden lopen (dus zonder reden)
Nu weten ze tenminste wel dat het gevaar bestaat.
ellenlouise schreef:En verder, tja, er is weinig veranderd t.a.v. gesleep met dieren over de hele wereld, overvolle stallen en ga zo maar door. MKZ, varkenspest en gewone vogelgriep hebben kennelijk nog niet genoeg indruk op ons mensen gemaakt. En nu slaat de natuur terug: met een virus dat dodelijk is voor mensen. Gaan we het eindelijk begrijpen????
nu pas? HIV bestaat al tientallen jaren, ook vrij dodelijk dacht ik zo...
ellenlouise schreef:Mandyy er ìs nog niet eens vogelgriep hier! De mondkapjes schijnen trouwens ook al overal uitverkocht te zijn....
Bespaart een hoop mensen weer de paniekaankoopkosten, die dingen helpen toch niet 
(enkel bepaalde professionele modellen)
Desiree ook weer lekker kort door de bocht zie ik...
(ja ik weet het, jij vindt dieren ten allen tijde belangrijker dan mensen, maar de manier waarop je spreekt over iemand die de omgekeerde mening toegedaan is... )
Oh ellenlouise ook al 
Pas wanneer iemand de gewone griep heeft, EN daarbovenop besmet raakt met H5N1 EN deze twee virussen gaan recombineren, DAN PAS wordt het overdraagbaar van mens op mens.
Paniek? die wordt onder andere door sommige mensen in topics zoals dit mee gezaaid hoor