Angeliek schreef:Jij denkt er ook lekker luguber over..
Luguber niet, ik word alleen een beetje moe van alle stresskippen. Er is hier nog geen vogelgriep en als het hier komt is het nog niet zeker dat je het krijgt en als je het krijgt is het niet zeker dat je dood gaat. Pffff, misschien loop je morgen ook wel onder een bus.... Ik snap niet dat mensen altijd zo vreselijk overdreven doen met deze dingen. Geniet van elke dag die je nog wel hebt, daar wordt je in beide gevallen beter van. Als je dood gaat heb je tenminste nog een leuke tijd gehad en als je blijft leven hoef je jezelf niet voor je kop te slaan dat je je druk gemaakt hebt om niets.
En uiteindelijk verzieken we onze eigen wereld, dus logisch eigenlijk dat de natuur een keer op zo'n manier ingrijpt tegen de overbevolking. Als er vroeger iemand ziek werd, werd diegene vanzelf weer beter of ging dood. Als er tegenwoordig iemand ziek wordt, komen er medicijnen en operaties aan te pas en zo verlengen we, tegen de natuur in, levens. Ben ik heel blij mee hoor en ik vind het ook goed!!!! Maar ik sta er niet van te kijken dat moeder natuur op deze manier terugvecht tegen onze wetenschap.
Onze laatste krielkip is inmiddels ook gevangen trouwens, hij is uiteindelijk in de val gelopen, dus bij ons is alles opgehokt. Mijn ouders hebben de oude kleine ren trouwens vandaag overdekt, zodat onze kipjes toch nog de buitenlucht in kunnen.