Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShannaY schreef:Oei, mannen kunnen aan mij echte een verkeerde hebben als ze mij niet naar mijn zin behandelen!
Zo was daar mijn ex, half Argentijns, en zat dus nog weleens in Argentinie. We hadden vaak ruzie, en hij wist dat op 1 of andere manier ook vol te houden als hij 10000 kilometers verderop zat. Ik was zo boos, en hij maakte het voor de 100ste keer weer eens uit (per email, want wat een held het was!). Toen was ik het spuugzat.
Heb mijn allermooiste lingeriesetje aan gedaan (waar hij ontzettend wild van was!) en foto's van mezelf gemaakt (en ja dat is heel makkelijk), uiteraard zonder hoofd, want stel je voor wat er met die foto's gebeurd! Afijn, hele mooie foto's zijn het geworden. Pittig, sexy en mooi, en precies de details in beeld gebracht waar hij erg weg van was
Hup op de email, met de volgende tekst "Jammer schat, dat dit voor heel de wereld openstaat, behalve voor jou" En daarna gewoon helemaal NIKS meer laten horen.
Daar trapte ik hem echt mee op zijn hart.. en terecht.. later vertelde hij me dat ik hem niks meer ergers kon aandoen dan dat. Ik vond het achteraf gezien ook een erg goede actie van mezelf, en was nu nog mild gebleven.![]()
MarJoo_ schreef:IK heb alleen een keer een Tena Lady proefpakket naar zijn huisgestuurd, voor mannen met licht urine verlies op zijn naam.
Maar dit zijn toch wel acties die je eigenlijk moet onthouden
Tal schreef:MarJoo_ schreef:IK heb alleen een keer een Tena Lady proefpakket naar zijn huisgestuurd, voor mannen met licht urine verlies op zijn naam.
Maar dit zijn toch wel acties die je eigenlijk moet onthouden
Je kan dat ook aanvragen voor zeer erg urine verlies of continue 'leegloop'.
![]()
Arm bedrijf om op zo'n manier gebruikt te worden, maar ik vond het ook leuk om op te laten sturen naar iemand!
Dark_Bloom schreef:heb dat programma ook gezien
een vrouw had een lasagne van hondenstront gemaakt,
en der ex had het opgegeten, daarna heeft ze het verteld
Tinkelbel schreef:Er was toen eens een vrouw wiens man was vreemd gegaan.
Toen had ze zijn pielemoos afgeknipt en uit het raam gegooid
Tinkelbel schreef:Er was toen eens een vrouw wiens man was vreemd gegaan.
MarJoo_ schreef:IK heb alleen een keer een Tena Lady proefpakket naar zijn huisgestuurd, voor mannen met licht urine verlies op zijn naam.
unamie schreef:Tinkelbel schreef:Er was toen eens een vrouw wiens man was vreemd gegaan.
en zeker ook nog van 10 hoog naar beneden gevallen
horselover21 schreef:Ik ben ook gedumpt vlak voor kerst..
het enige wat ik gedaan heb is heel veel huilen..
pfff..ik moet echt wat stoerder worden zoals ik hier zie!!
Maenca schreef:![]()
Die ga ik onthouden
Maenca schreef:Ik heb 2 hufterige exen...dus 2x per jaar plezier
...helaas kan ik hun reacties dan niet zien
Tal schreef:Maenca schreef:![]()
Die ga ik onthouden
Helaas kan je het tegenwoordig maar 1 keer per jaar (ofzo) aanvragen per adres. Dus niet iedere week opnieuw op laten sturen naar iemand.