Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TabeR schreef:ik ga mee met meningen uit dit topic..
ik denk ook dat ik liever heb dat ze mij helemaal verot slaan dan dat ik voor mijn ogen moet zien hoe mijn paard afgeranseld word..
Zowel voor de hond als de vrouw.

)

sunshine schreef:Ik heb gehoort dat ze maar 2 maanden krijgen. Nouja was op de radio!
Was nog niet zeker natuurlijk maar de straf zou niet hoog zijn!
ZO dat is een straf om U tegen te zeggen *ahum ahum*
runningkawa schreef:ziek ben jij
omdat je alleen maar mensen belangrijk vind
er bestaat meer op de wereld dan de mens
De mens, die al deze ellende aanricht....
als je dit voor een dier erg vind, betekend het vrijwel automatich dat je zoiets ook niet bij een mens goed vind.
Maar er is wetenschappelijk bewezen, dat mensen die zoiets bij een dier doen, later vaak overgaan naar mensen martelen en doden
En dat zie je nu direct, hond dood, vrouw leeft nog.
Maar als ze zo makkelijk een hond doden, hoe zal het volgende slachtoffer er vanaf komen?
Menno, super aktie
Volgens mij heb jij echt een hart van goud

Rijnmond.nl schreef:Tientallen tips over mishandeling
uitgegeven: 17:11 17-11-2005 gewijzigd: 17:11 17-11-2005
De politie heeft enkele tientallen tips gekregen naar aanleiding van de mishandeling van de 49-jarige invalide vrouw in Spijkenisse. De gouden tip zit er niet bij.
De vrouw werd maandag op de Papendijk in Spijkenisse overvallen door twee jongens. De daders gooiden haar uit haar scootmobiel en mishandelden haar. Het hondje van het slachtoffer werd door de jongens opgehangen.
De vrouw lag 2,5 uur in een greppel voor ze werd gevonden. De politie kreeg niet alleen tips, maar ook tientallen steunbetuigingen. Zo heeft Tweede Kamerlid Geert Wilders 10.000 euro uitgeloofd voor de tip die leidt tot aanhouding van de jongens.

Die arme vrouw... Voor mij mogen zulke schoften voor altijd opgeborgen worden en nooit het daglicht meer zien