Oh my g..... vrouwelijke bodybuilders op net 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kayla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:05

Laura schreef:
Kayla, wat spinninglady bedoelt is dat ze zelf ervaring heeft met annorexia, en het tegenovergestelde van BB ervaart. Dus juist dat ze beide werelden kent en dat het een heel ander verhaal is.

Ik snap wat ze bedoelt en omdat ik me er niet in verdiept heb zal ik niet beweren dat die link bestaat, maar het zou me niet verbazen (en nee, dan bedoel ik niet dat alle BB een eetstoornis hebben (gehad), maar dat een significante link bestaat). Wat wat ik bedoelde te zeggen is dat als je er wel een onderzoek naar zou doen, spinninglady er al 1 is met een eetstoornis-achtergrond en dat ze met zo'n opmerking dus het tegenovergestelde bereikt (aannemende dat zij wilde zeggen dat die 2 dingen volledig los van elkaar staan).

Eliane

Re: Oh my g..... vrouwelijke bodybuilders op net 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:27

Wappie schreef:
Ik ken genoeg meiden zoals jullie die zeggen dat ze het allemaal zo lelijk vinden en dat wij halve manwijven zijn, maar toch willen jullie allemaal maar al te graag een strak buikie en die putten uit je kont hebben. Maar helaas vergeten jullie hoeveel werk daar daadwerkelijk bij komt kijken en dan haak je maar af.

Ik vind het gewoon onzin om alle BBsters over 1 kam te scheren. Ok, ik ben gespierder dan menig vrouw (en menig man ook nog wel) en de één vindt het mooi de ander niet. Maar hier worden meteen reacties gegeven als MANWIJF! en WIE DIT MOOI VINDT IS NIET HELEMAAL GOED! Toen ik 2 jaar geleden nog een gewoon slank meisjes was kreeg ik bij lange na niet zoveel reacties op mijn fysiek als ik nu doe. Dus reken maar dat er heel veel mensen zijn die dit WEL mooi vinden!

Hoe kom je daar bij? Ten eerste vraag ik me al sterk af hoe jij kan zien hoe de rest die hier reageert er zelf uitziet, laat staan hoe die er uit zouden willen zien! Als je het dan over over één kam scheren hebt! Een slanke taille heb ik van mezelf al; daar hoef ik helemaal niet voor te trainen maar blokjes wil ik écht niet Dus als je dat bedoelt met een 'strak buikie' denk ik ook echt dat je danig verkeerd inschat wat alle vrouwen willen... Het is ook wel héél makkelijk om het direct op jaloezie te gooien terwijl daar hier in het topic volgens mij geen enkele basis voor is.

Ik heb heus wel respect voor de discipline die bodybuilders in hun sport steken, maar alleen omdat iemand hard werkt voor een resultaat betekent nog niet dat alle andere mensen met datzelfde resultaat per sé ook blij zijn.

En dat er mensen zijn die het wél mooi vinden geloof ik direct. Ik geef alleen *mijn* mening, net als een hoop andere mensen. Waarom is dat direct ''heel triest''? Het woord manwijf heb ik zelf niet gebruikt, maar ik kan het me wel voorstellen dat menen dat denken, ja. Ik vind het er nl. écht niet vrouwelijk uitzien en erg lelijk. Waarom zou ik dat niet mogen zeggen?

Verder ga ik met Kayla mee

hansteeuwen

Re: Oh my g..... vrouwelijke bodybuilders op net 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:10

-
Citaat:
Anabolen zijn niet hetzelfde als testosteron. Er zijn ook een stuk minder (tot zo goed als niet) vermannelijkende anabolen.
er zijn dus wel anabolen met testosteron, heb het nu dus over degene die testosteron bevatten om het op die vrouw te houden ( waar ik het dus al heel de tijd over heb)

Je reageerde op spinninglady die het had over het vooroordeel van baardgroei en van vrouwelijke bodybuilders (niet die ene vrouw dus waar jij het de hele tijd alleen maar over zegt te hebben).
Die vroeg om onderbouwing en dan kom je met dit, wat om de reden die ik aangaf nogal kort door de bocht is. Aangezien zelfs de bodybuildende vrouwen die anabolen gebruiken, testosteron zullen mijden als de plaag.
Kortom je onderbouwing zuigt.

-
Citaat:
- Je uitspraak dat BB-ers waarschijnlijk te dom zijn om af te trainen
dat is wat jij uit mijn opmerking haalt , maar niet wat ik heb geschreven . dat zegt meer over jou dan over mij

Ja dat ligt inderdaad helemaal aan mij en je wekt totaal niet die suggestie door dingen te zeggen als:

Citaat:
weet je wat het grappigst van alles nog is , als ze dalijk niet meer in staat zijn om te trainen knalt heel die spiermassal in elkaar en dat is lelijk joh ... jammer dat er geen foto's zijn van een leven na mijn bobybuild carriere ....

LPtjuh schreef:
runningkawa schreef:
Ik neem toch aan dat de meeste top sporters toch wel zo verstandig zijn om af te bouwen

ik hoop het ook voor ze

-
Citaat:
alle bb ers op poeder en water ??? ik heb het steeds gehad over de vrouwen van de eerste foto's... dus zoiezo niet over ALLE bbers

Alleen vergeet je dat er wel steeds bij te zetten.

-
Citaat:
heb jij weleens een bber gezien die moest stoppen en niet heeft afgebouwd???? mooier wordt je er niet op en die spieren blijven niet strak en mooi , die worden slap en lelijk ja

Zucht: Spieren ploffen niet in elkaar. Anders zou je geen bewegingen uit kunnen voeren rond gewrichten.
Wat er wel kan gebeuren is dat sporters die plotseling van een hoog activiteitsniveau overgaan op een laag activiteitsniveau blijven eten alsof ze nog heel actief zijn en dan gebeurt er wat er gebeurt met iedereen die teveel eet: ze worden dik. Dat geldt niet alleen voor bodybuilders.

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:31

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:49

Ik vind het echt totaal niet mooi, veel te mannelijk. Ik vind er niets vrouwelijks meer aan! En ik ben niet de enige, want alle mannen in mijn omgeving, zijn het zeker weten met me eens. Dan liever wat meer vet, dan zoveel spieren. De meeste mannen vinden al die spieren helemaal niets.

Wappie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:20

Tulandro schreef:
Ik vind het echt totaal niet mooi, veel te mannelijk. Ik vind er niets vrouwelijks meer aan! En ik ben niet de enige, want alle mannen in mijn omgeving, zijn het zeker weten met me eens. Dan liever wat meer vet, dan zoveel spieren. De meeste mannen vinden al die spieren helemaal niets.

Spreek jij lekker voor alle mannen! Gelukkig kom ik nooit in Ridderkerk.

Ik lach me rot om al die opmerkingen die hier voorbij komen zoals als ze stoppen ploffen die spieren in mekaar?? Hoe zie jij dit in godsnaam voor je? Feit blijft dat het hier stikt van de vooroordelen en mensen die niet in het wereldje zitten en daarom maar van alles beweren.

Maakt niet uit of je het mooi vindt of niet, dat is nou eenmaal smaak. Maar een beetje respect mag ook wel.