- Citaat:
Anabolen zijn niet hetzelfde als testosteron. Er zijn ook een stuk minder (tot zo goed als niet) vermannelijkende anabolen.
er zijn dus wel anabolen met testosteron, heb het nu dus over degene die testosteron bevatten om het op die vrouw te houden ( waar ik het dus al heel de tijd over heb)
Je reageerde op spinninglady die het had over het vooroordeel van baardgroei en van vrouwelijke bodybuilders (niet die ene vrouw dus waar jij het de hele tijd alleen maar over zegt te hebben).
Die vroeg om onderbouwing en dan kom je met dit, wat om de reden die ik aangaf nogal kort door de bocht is. Aangezien zelfs de bodybuildende vrouwen die anabolen gebruiken, testosteron zullen mijden als de plaag.
Kortom je onderbouwing zuigt.
- Citaat:
- Je uitspraak dat BB-ers waarschijnlijk te dom zijn om af te trainen
dat is wat jij uit mijn opmerking haalt , maar niet wat ik heb geschreven . dat zegt meer over jou dan over mij
Ja dat ligt inderdaad helemaal aan mij en je wekt totaal niet die suggestie door dingen te zeggen als:
Citaat:
weet je wat het grappigst van alles nog is , als ze dalijk niet meer in staat zijn om te trainen knalt heel die spiermassal in elkaar en dat is lelijk joh ... jammer dat er geen foto's zijn van een leven na mijn bobybuild carriere ....
LPtjuh schreef:runningkawa schreef:Ik neem toch aan dat de meeste top sporters toch wel zo verstandig zijn om af te bouwen

ik hoop het ook voor ze

- Citaat:
alle bb ers op poeder en water ??? ik heb het steeds gehad over de vrouwen van de eerste foto's... dus zoiezo niet over ALLE bbers
Alleen vergeet je dat er wel steeds bij te zetten.
- Citaat:
heb jij weleens een bber gezien die moest stoppen en niet heeft afgebouwd???? mooier wordt je er niet op en die spieren blijven niet strak en mooi , die worden slap en lelijk ja
Zucht: Spieren ploffen niet in elkaar. Anders zou je geen bewegingen uit kunnen voeren rond gewrichten.
Wat er wel kan gebeuren is dat sporters die plotseling van een hoog activiteitsniveau overgaan op een laag activiteitsniveau blijven eten alsof ze nog heel actief zijn en dan gebeurt er wat er gebeurt met iedereen die teveel eet: ze worden dik. Dat geldt niet alleen voor bodybuilders.