uitslag MRI: Hernia

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: uitslag MRI: Hernia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 16:32

ik weet het is per persoon verschillend, maar ik hoor al veel te vaak dat mensen of de verkeerde therapie krijgen of de rug is erdoor al verknald, zoals bij mij dus. en zien ze je 1x op je paard zitten dan schijn je al 30 kilo te kunnen tillen. "paardrijden kan ze wel, maar werken niet!" ze moesten eens voelen wat ik voel.......

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 17:58

Citaat:
"paardrijden kan ze wel, maar werken niet!" ze moesten eens voelen wat ik voel.......

Hoe herkenbaar is dat zeg.

Ik reed geen eens. Maar toen mijn baas hoorde dat ik s'avonds even een uurtje paardjes ging KIJKEN en VOEREN wou die gelijk een spoed bezoek van het UWV.

Ze snapte niet dat ik dat wel kon en niet kon werken(bloemenkwekerij).
Ze is zelfs langs stal gereden om te kijken of ik er was..en ja ze had toen mijn auto zien staan maar had niet het lef om op stal zelf te komen }> .

Dat laatste was voor mij duidelijk: Ze Blufte van hier tot tokio, maar heeft mij een enorme knauw gegeven destijds en ben ik gewoon 3 dagen de deur niet uitgeweest....bang dat ze op de loer lagen om me te "pakken".
Want ja..ik mankeerde toch niks in hun ogen.

En als ik al me gezicht liet zien op mijn werk kreeg ik aardig wat scheldwoorden naar me toe en zaten mijn collega's een beetje onder de tafel te jennen, je weet wel zachtjes banketstaaf maar wel hard genoeg tot ze het hoort.

Mijn baas vond ook dat ik maar steeds naar haar moest komen want ze wou niet naar mij komen omdat ik nog thuiswoonde.
Vast een beetje bang voor mijn ouders...echte weerwolven zijn dat

pfff kan me er nu nog kwaad om maken als ik het zo eens terug kijk.

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:45

phannie schreef:
"paardrijden kan ze wel, maar werken niet!" ze moesten eens voelen wat ik voel.......
Ja, je moest eigenlijk eens kunnen ruilen van lichaam, zodat ze eens konden voelen wat jij voelt. Ik voel me er zelf niet prettig bij. Toen ik "ziek" was moest ik wel wandelen e.d. van mijn fysio. Tuurlijk kwam ik dan net overal collega's tegen. Balen vond ik dat. Ik ben nu nog steeds niet helemaal beter, maar wel weer aan het werk. Ik ben blij dat ik nu wat vrijer kan bewegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:09

konden ze het maar eens voelen ja, dan piepen ze wel anders, jammer. ik herken dat zo goed, ze kan wel naar dr paard (paar plakjes hooi en 1 kilo box in de voerbak doen) en niet werken! maar ik zat 40 uur per week of in de kassastoel met een uitstraling van hier tot....of ik moets zware dozen tillen waar de heren het ook moeilijk mee hadden. ik ben zelfs een keer in het magazijn met een doos door mijn benen gezakt, achterover in de mandarijnen, ze hebben me niet naar huis gestuurd, nee ik moest weer kassa draaien, het was druk!!!! zijn ze nou helemaal van de pot gerukt! heb zitten janken van de pijn in die k*tstoel en toen mocht ik pas naar huis als ik hier aan terug denk dan verkaar ik mezelf nog het meest voor gek, want toen mijn eerste operatie eraan kwam (tuusenwervelschijf eruit en vastzetten met schroeven en platen) toen hadden ze ineens wel begrip voor me......TE LAAT!

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:31

phannie schreef:
toen hadden ze ineens wel begrip voor me......TE LAAT!
De enige die kan voelen hoe veel pijn iets doet ben je zelf, dus je bent ook de enige die kan bepalen of iets kan of niet. Zelf heb ik ook wel eens moeite, doe ik te veel (of wil ik te veel) en van "collega,s" maar zo weinig mogelijk aantrekken. Maar het is natuurlijk ontzettend, balen. Zoals dat verhaal van jou dat je echt achterover kiept tussen die mandarijnen, achteraf denk je:"waar was ik mee bezig." Terwijl op dat moment word je vaak gewoon overdondert. (dat nou niet één collega dat dan inziet)

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:51

ik heb ook n hernia gehad, is wel overgegaan, maar er is n zenuw beschadigd en nu heb k geen kracht meer in mijn rechter voet en minder kracht in mijn rechter been.
loop nog steeds bij de fysio, dat helpt wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:53

[/quote]Zoals dat verhaal van jou dat je echt achterover kiept tussen die mandarijnen, achteraf denk je:"waar was ik mee bezig." Terwijl op dat moment word je vaak gewoon overdondert. (dat nou niet één collega dat dan inziet)[quote]
mijn (ex) collegas waren allemaal hielenlikkers van de baas, dan zien ze dat niet in (stakkers)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:55

hihihi ik begrijp bokt nog steeds niet helemaal, hoe doen jullie dat toch om in je venster een stukje van een ander in t wit

snappen jullie wat ik bedoel? zoals zoefie hier 3 berichten terug heeft gedaan

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:09

en ik heb ook in n kwekerij gewerkt, en kreeg geen vast contract omdat ze bang waren dat k in n rolstoel zou komen tsss

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:24

phannie schreef:
snappen jullie wat ik bedoel? zoals zoefie hier 3 berichten terug heeft gedaan

Je drukt op post reply, vervolgens ga je met de muis naar het stukje dat je wilde quoten. Dat selecteerd je en je drukt vervolgens op quote
(rechtsboven elk berichtje), komt helemaal goed dan
(hei en dat voor een computer-analfabeet

Ariebombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:05

dames, ik ben vandaag ontniet feels good

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:08

MissArianne schreef:
dames, ik ben vandaag ontniet feels good

je bedoeld toch de nietjes eruit?

Ariebombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:22

ja
viel ook enorm mee gelukkig

Ariebombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:26

nou meisjes, ik ben kapot en kruip mn bedje in! trusten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:28

MissArianne schreef:
ja
viel ook enorm mee gelukkig

ik heb nooit nietjes gehad, alleen gewoon hechtdraad, nou die deden wel zeer met verwijderen hoor, poeh

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:01

MissArianne schreef:
nou meisjes, ik ben kapot en kruip mn bedje in! trusten

Hei, geniet van je nietloos nachtje
Morgen word ik helemaal onder handen genomen. (vermoed ik) van 09:00 tot 14:00 word ik in ieder geval helemaal door de mangel gehaald, enne daarna nog accupunctuur. Nou ik ben eens benieuwd doei

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:08

Truste MissArianne! Hoop dat je lekker nietjesloos kunt slapen

Zoefie: Succes en sterkte morgen! We horen het morgen wel he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:21

van mij zullen jullie ook morgen de uitslag horen van 2 botscans en mn heeeerlijke gipsperiode...zucht....(ben bang dat t weer opereren wordt, nr. 10 , maar ja als t moet dan moet t he. trusten!!

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:30

Phannie ik ga voor je duimen dat je niet weer een operatie hoeft...
Vind het echt zo vervelend voor je! Ontzettend veel succes toegewenst morgen

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:38

phannie schreef:
van mij zullen jullie ook morgen de uitslag horen van 2 botscans en mn heeeerlijke gipsperiode...zucht....(ben bang dat t weer opereren wordt, nr. 10 , maar ja als t moet dan moet t he. trusten!!
ah, ik zal voor je duimen morgen.

Ariebombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 10:59

ik duim voor iedereen vandaag die het nodig heeft!!
en ik heb overheerlijk geslapen

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 13:20

Dat is fijn om te horen MissArianne
Nu nog wachten op het nieuws van Phannie en Zoefie Hoop dat dat ook een beetje mee zit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:36

ladys, ik heb 4 dagen geen internet omdat ik een nieuwe modem krijg, vrijdag ben ik er weer en vertel ik alles, ik ga zo naar het ziekenhuis, als ik de kans krijg (bij buurvrouw ) ofzo om eerder te komen horen jullie het meteen, doeiiii

Ariebombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:57

succes phannie!!!!!

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:40

Zo, ik ben terug. Nou vanmorgen ben ik helemaal doorgelicht, echt van 9 tot 14 zijn "ze" bezig geweest. En ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij. Ze hebben gekeken in hoe verre mijn rug belastbaar is op het moment. (door middel van allemaal apparaten die de spanning meten) bleek dat mijn rug momenteel erg zwak is, bijna niet belastbaar en dat mijn spieren erg verkrampt MAAR we gaan eraan werken. Verder heb ik ook gesprekken gehad over mijn werksituatie e.d. omdat stress natuurlijk ook heel negatief is, en ze me daar ook in willen begeleiden. Nou super dus, ik ben erg enthousiast. In principe moet ik nu drie maal per week 2 en een half uur per keer gaan. Mits alles door mijn ziektekostenverzekering goedgekeurd wordt. Hoop hoop want ik zie het echt helemaal zitten, en ben vol vertrouwen dat het goed gaat komen.
Verder heb ik vandaag ook accupunctuur gehad. Dat was echt niet fijn moet ik zeggen. De naaldjes voelden op sommige punten al niet zo fijn aan. Maar toen er ook nog stroomstootjes doorheen kwamen was ik helemaal niet meer zo enthousiast. De man kon wel precies aanwijzen waar de uitstraling zat. Op zich was ik er dus ook wel blij mee. Maar ik wil geen 2 trajecten die door elkaar heen lopen. Ik had deze afspraak al lang geleden gemaakt en kon hem dus ook niet meer afzeggen. En in principe kan ik op die andere plek ook accupunctuur krijgen....maar helaas ik kreeg het niet zo goed uitgelegd (de man praatte te weinig nederlands, en ik te weinig chinees )
Ik heb in ieder geval goede hoop, ik hoop dat ik snel bericht krijg of ik mag starten met de behandeling (wauw, heel verhaal dus)
Hopelijk is het voor phannie ook een beetje meegevallen.