Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:"paardrijden kan ze wel, maar werken niet!" ze moesten eens voelen wat ik voel.......
phannie schreef:Ja, je moest eigenlijk eens kunnen ruilen van lichaam, zodat ze eens konden voelen wat jij voelt. Ik voel me er zelf niet prettig bij. Toen ik "ziek" was moest ik wel wandelen e.d. van mijn fysio. Tuurlijk kwam ik dan net overal collega's tegen. Balen vond ik dat. Ik ben nu nog steeds niet helemaal beter, maar wel weer aan het werk. Ik ben blij dat ik nu wat vrijer kan bewegen"paardrijden kan ze wel, maar werken niet!" ze moesten eens voelen wat ik voel.......
phannie schreef:De enige die kan voelen hoe veel pijn iets doet ben je zelf, dus je bent ook de enige die kan bepalen of iets kan of niet. Zelf heb ik ook wel eens moeite, doe ik te veel (of wil ik te veel) en van "collega,s" maar zo weinig mogelijk aantrekken. Maar het is natuurlijk ontzettend, balen. Zoals dat verhaal van jou dat je echt achterover kiept tussen die mandarijnen, achteraf denk je:"waar was ik mee bezig." Terwijl op dat moment word je vaak gewoon overdondert. (dat nou niet één collega dat dan inziet)toen hadden ze ineens wel begrip voor me......TE LAAT!
phannie schreef:snappen jullie wat ik bedoel? zoals zoefie hier 3 berichten terug heeft gedaan
MissArianne schreef:dames, ik ben vandaag ontnietfeels good
MissArianne schreef:ja
viel ook enorm mee gelukkig
MissArianne schreef:nou meisjes, ik ben kapot en kruip mn bedje in! trusten
phannie schreef:ah, ik zal voor je duimen morgen.van mij zullen jullie ook morgen de uitslag horen van 2 botscans en mn heeeerlijke gipsperiode...zucht....(ben bang dat t weer opereren wordt, nr. 10 , maar ja als t moet dan moet t he. trusten!!