Hoi, ikwilde evenzeggen datik het erg leuk vond datik hem zaterdag in levende lijve heb mogen beschouwen!!!!!!! Wat een snoepie is het, wees maar erg trots op hem....
Zou bijna jaloers worden....
Liefs Susanne
Bets
wat is het toch een poepie loesje en walter, gaat het nu ook beter met de voeding is ie al weer wat aangekomen. Hij ziet er gezond uit echt een lekker manneke. Bel je nog wel even, wil van de week wel weer even komen kijken hoor. Je ziet er op een van de foto's wel moe uit, is wel een hele nieuwe belevenis zo'n ukkie en die voedingen gaan dag en nacht door, hopelijk slaapt hij ook snel door in de nacht is wel erg lekker als je gewoon weer nachtrust hebt. liefs Irma. En Diane had dezelfde gedachten als jij over de foto's hihi.
worden jullie me al zat? weeeeeer nieuwe foto's lekker wandelen: ik vind dit shirt echt stoer Hij begint echt al pret-geluidjes te maken en lekkere bekkies te trekken in de blote piep!
He loes, heb ff je zoon bewonderd hij is echt al veranderd zeg. Wat gaat dat toch snel he. Hij lijkt echt wel erg op jou dat is leuk om te zien. Ik bel je gauw om nog een keer te kijken. Groetjes daan
nee hoor Loesje we zijn jullie leuke kiekjes nog lang niet zat, het is zo'n schatje, heb een woensdag nog eventjes in levende lijve mogen bewonderen, hij was heel tevreden in zijn mooie bedje, lag de hele tijd te "snurken", deed hij dat maar s"nachts dacht Marloes nog, maar weet uit eigen ervaring, dat als je iets denk ook al is het niet hard op dan "horen" ze het en doen ze juist het tegenovergestelde, boefjes hoor kleine babytjes, ze lijken zo onschuldig:). Walter is echt een trotse pappa dat zie je gelijk zo achter de kinderwagen. Ben benieuwd naar jullie prof fotosessie, maar die krijgen we vast ook wel te zien. ****
gezellig Diana! ik heb nog wel zo naar je geluisterd..ik heb hem optijd "geleverd"en dan nog heb je hem niet gezien nee hoor grapje!
net iets te laat opgeleverd smsje om 9 uur en we moesten om 11 uur op het vliegveld zijn Dirk wil ook graag mee daarom moeten we 2 agenda's en die van jullie naast elkaar leggen. Ik denk elke dag aan jullie hoor!kan niet wachten om hem vast te houden heerlijk aan die kleine voetjes friemelen