Er schoot me ook nog dat briljante balspel te binnen... "stand in de bal?" gooi je de bal, iedereen rennen, zodra degene de bal heeft moet iedereen stil staan en dan die stappen, en uiteindelijk ga je dood

Geweldig vond ik dat!
Laatst heb ik met mijn klasgenoten alles dvd's van de snorkels gekeken. Aantal afleveringen zijn opnieuw uitgebracht. Wisten jullie dat iedere aflevering maar 10 minuten duurde!!!!
Voor mijn gevoel duurde een aflevering een uur! Zaten wij daar bedrogen na de eerste aflevering "nu al afgelopen?"
Moet zeggen dat je je herinneringen aan iets beter een herinnering kunt laten blijven.... blijf lekker in die waan... Vroeger speelde ik altijd een spel op school "thuis in het milieu" dat vond ik zo fantastisch! Mannetje laten douche, ramen dicht, verwarming uit, krant weggooien... geweldig! Heel internet afgezocht naar het spel en na maanden zoeken eindelijk iemand gevonden. Het hele spel werd gewoon gemaild
zo groot was het dus. Toen ik het speelde...... damn, wat erg.... "dat ik dit leuk heb gevonden"

, en er zijn spelletjes op haar nivo.
. Dat is nou evolutie! 
ding doet het nog steeds.. uit 82/83 
.
.