Info Wedstrijd regio noord!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:02

radijs schreef:
Hier is daar zeker animo voor...
beetje reklame kunnen we we gebruiken hea

Maar hou me dan wel een beetje op de hoogte, misschien is het ook handig om een topic te starten voor de co-ordinatoren zodat die daar kunnen overleggen, zodat alle regio's een beetje op een lijn zitten.
Ik ben op het moment hard aan de studie want ik heb over twee weken tentamens.... dus ik heb niet veel tijd om de topics in de gaten te houden. Op het moment dat er iets moet gebeuren kan je me altijd mailen via de site info@paardensport.NU

OK dan!

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:05

Wietske87 schreef:
Heeej Radijs, jij zei in het andere topic dat jij nog rozetten had liggen, toch? Bloos Stel jij die nog steeds ter beschikking? Bloos
En er was ook iemand die had een sponsor gevonden voor bekers, maar ik weet zo even niet meer wie dat was... Bloos Misschien dat we die dan ook nog weer even moeten vragen?
En ik zag dat joeylover in het andere topic (geloof ik) 2 dinerbonnen t.wv. €50,00 ter beschikking had gesteld? Bloos Geldt dat ook nog steeds? Bloos

Verward Weet je wat ik zo raar vind? Het is een benefiet wedstrijd, dan hoeven de deelnemers toch geen prijzen. Mijn mening is dat het geld dat daarvoor beschikbaar wordt gesteldt of uitgegeven beter naar 555 kan........
Sorry maar dat moest ik even kwijt.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:19

Faniek schreef:
Niet nog meer klasses gewoon:
B zonder startkaart (mensen die eigenlijk gewoon voor plezier rijden, maar wel keer mee willen doen voor lol)
B met startkaart (B mensen met startkaart of die daar helemaal voor aan het trainen zijn)

Dan zelf te bedenken welke klasse ze moeten... ik weet niet hoor, maar ken mensen zonder startkaart die al L kunnen starten..

OK! Ik snap em. Dus zeg maar een B voor de fun. En als je graag Z wilt starten terwijl je niet startgerechtigd bent mag dat ook.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:20

Heureka schreef:
:? Weet je wat ik zo raar vind? Het is een benefiet wedstrijd, dan hoeven de deelnemers toch geen prijzen. Mijn mening is dat het geld dat daarvoor beschikbaar wordt gesteldt of uitgegeven beter naar 555 kan........

Die rozetten zijn er toch, en er is iemand die bekers wil sponsoren.. denk niet dat ze in Azië om rozetten zitten te springen. En het blijft een wedstrijd, dus een rozetje is altijd leuk toch?

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:49

Ik kan niet meedoen, maar ik wil wel graag komen (om misschien te helpen?)! Ik weet niet wat ik zou kunnen doen, misschien vinden jullie me te jong? Ik vind het nl wel een hele goeie actie! OK dan!
Als ik wel mee kan helpen, wat mag ik dan van jullie doen? Ik ben overal voor in!

Ik ben 't zusje van Rosalie123, dus misschien kan ik ook meerijden met TequilaRos? (Je zei dat er nog wel plaats voor 2 was toch)
Ik weet het nog niet zeker hoor, eerst maar es kijken of m'n zus me wel mee wil hebben. Knipoog:P

Groetjes Mariëtte, ik hoop dat ik er ook kan zijn! (om misschien te helpen, en anders om wat meer bokkers te zien en gewoon gezellig heen te gaan!)

Wietske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:59

Jettie schreef:
Ik kan niet meedoen, maar ik wil wel graag komen (om misschien te helpen?)! Ik weet niet wat ik zou kunnen doen, misschien vinden jullie me te jong? Ik vind het nl wel een hele goeie actie! OK dan!
Als ik wel mee kan helpen, wat mag ik dan van jullie doen? Ik ben overal voor in!

Ik ben 't zusje van Rosalie123, dus misschien kan ik ook meerijden met TequilaRos? (Je zei dat er nog wel plaats voor 2 was toch)
Ik weet het nog niet zeker hoor, eerst maar es kijken of m'n zus me wel mee wil hebben. Knipoog:P

Groetjes Mariëtte, ik hoop dat ik er ook kan zijn! (om misschien te helpen, en anders om wat meer bokkers te zien en gewoon gezellig heen te gaan!)

Leuk dat je wilt helpen! (Als je mag Knipoog )
Er zijn nog schrijvers nodig, ik denk dat je dat wel kan doen, toch? Lachen

LadyVal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:09

een rozetje is altijd leuk natuurlijk... maar alles wat gesponsort word door bedrijven hoeven we natuurlijk niet als prijzen weg te geven, maar kunnen we ook veilen lijkt mij!
Ik zal hier in de buurt ook kijken of er bedrijven willen sponsoren..
komt er misschien een speciaal bord waar alle sponsors op komen te staan?
Geeft de bedrijven wel meer reden om te sponsoren als er een beetje reclame word gemaakt.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:16

ik heb ook nog een schrijver gevonden die wou wel schrijven
even de andere paginas doorlezen hoor..

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:20

Gjilke schreef:
Zou er niet iemand nog achter een Z jury aan?

ik was er ook al mee bezig had al iemadn een pb gestuurd onder ''oog'' van marije Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:20

Ik heb me opgegeven.. Vork

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:21

r00z schreef:
Ik heb me opgegeven.. Vork

Yeaahh Hyper! Haha!

Ik wacht nog even met aanmelden.. Lachen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:22

oke ik heb dus ook geen startkaart maar paard is op L2 niveau dus doe gewoon mee in de L1
ik snap dat eigenlijks niet zo wat het uit maakt B met startkaart of zonder maargoed kan aan mij liggen Knipoog

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:23

Heureka schreef:
:? Weet je wat ik zo raar vind? Het is een benefiet wedstrijd, dan hoeven de deelnemers toch geen prijzen. Mijn mening is dat het geld dat daarvoor beschikbaar wordt gesteldt of uitgegeven beter naar 555 kan........

nou kijk.. we gaan er ook geen geld in steken proberen ook zoveel mogelijk gratis te doen Knipoog een een rozzetje is altijd leuk ja Knipoog

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:24

Wietske87 schreef:
Leuk dat je wilt helpen! (Als je mag)
Er zijn nog schrijvers nodig, ik denk dat je dat wel kan doen, toch?

Ik denk 't ook wel, ik heb het nog nooit gedaan, maar kan ik ook wat ervaring opdoen hea? Knipoog

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:24

Sorry had 'm per ongeluk 2 keer gepost, maar kon hem niet meer verwijderen omdat er al op gereageerd was. Daarom maar even een wijzigingetje. Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Jettie op 04-01-05 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:26

oooh ik wil ook meedoen.. maar ik denk niet dat dat goedkomt.. mijn pony is totaal niet ervaren en ik heb ook geen vervoer Scheve mond

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:31

vandaag tot nu toe al weer 8 aanmeldingen erbij!! gaat de goede kant op zo maar mensen blijf opgeven Knipoog

Wietske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:38

Jettie schreef:
Ik denk 't ook wel, ik heb het nog nooit gedaan, maar kan ik ook wat ervaring opdoen hea? Knipoog

Zo moeilijk zal het niet zijn, toch? Knipoog

Wietske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:40

magic_lover schreef:
vandaag tot nu toe al weer 8 aanmeldingen erbij!! gaat de goede kant op zo maar mensen blijf opgeven Knipoog

Hoeveel aanmeldingen heb je tot nu toe? Lachen

(En heb je de mijne al? Bloos )

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:41

Ik heb ondertussen een pagina gemaakt, waar de info op kan komen te staan......
er staat nog niets op, behalve dat sponsors, jury's en mensen die een clinic of show willen geven kunnen reageren.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:43

ja wietske87 heb de jouwe ook Knipoog euhmm ik heb nu ongeveer zon 10 aanmeldingen.. verdeeld over de klasses Knipoog

Wietske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:46

magic_lover schreef:
ja wietske87 heb de jouwe ook Knipoog euhmm ik heb nu ongeveer zon 10 aanmeldingen.. verdeeld over de klasses Knipoog

Bedoel je nu 10 per klasse of in totaal gewoon 10 aanmeldingen? Bloos!
Gokt op het laatste Clown
*blond*

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:46

@ Tequilaros
is het nu vast dat het 30 januari plaats vindt ? Haha!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:47

Wietske87 schreef:
Bedoel je nu 10 per klasse of in totaal gewoon 10 aanmeldingen? Bloos!
Gokt op het laatste Clown
*blond*

idd het laaste.. Tong uitsteken

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:50

hier klein overzichtje:

B: 7
L: 2
M: 0
Z: 1

Tong uitsteken