En waarom mogen we geen ideeën spuiten? Daar is het topic toch voor lijkt me...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:als er springen gehouden gaat worden, zou ik dat beperken tot de 90 cm, zodat mensen die zichzelf overschatten, geen problemen gaan opleveren, 90 cm is voor de gemiddelde ervaren ruiter nog makkelijk te doen
en zowiezo zou ik voor springen maar enkele rubrieken vrij houden, en dan allemaal verkleed, zodat het niet over het springen gaat, maar vooral over de kledij,
degene die foutloos is binnen de tijd, met de hoogste steil en kledij punten, die wint
is dat niet fair?
Ronja schreef:Of je doet gewoon voor punten springen, dat er verschillende hindernissen staan op verschillende hoogtes, voor elke hindernis die je springt (binnen een afgesproken tijd) krijg je een bepaald aantal punten (voor de hoge meer dan voor de lage) en degene met de meeste punten wint, en dan doe je een bonushindernis erbij (bijvoorbeeld eentje die er eng uitziet). Dan hoef je ze niet zo hoog te maken, want dan gaat het erom zoveel mogelijk hindernissen met de meeste punten te springen.
pubelia schreef:maar als je ze te hoog maakt kan er niet iedereen over heen...
Ethelate schreef:Ik denk dat er eerst een locatie en datum moet zijn
Bij het springen is ook leuk, met zijn 2e beginnen in een vak, leggen met balken. De eerste begint te springen, de ander moet in het vak blijven. Wanneer de eerste een fout maakt, moet hij terug naar het vak en de 2e verder gaan waar de eerste de fout maakte
Altijd lachwekkend
Annelou schreef:annelou mischien samen een trailer huren (2 paards) kunnen we allebei mee doen... is dat een idee?(voor je zus natuurlijk kan ook voor jou)Nu jullie het ook over springen hebben bedenk ik me ineens dat ik best aan mijn moeder kan vragen of ze wil EHBO'en.
Ze doet dat namelijk vaker bij wedstrijden van springen en dressuur, en vele andere evenementen.
Lijkt me toch ook erg noodzakelijk.
pubelia schreef:annelou mischien samen een trailer huren (2 paards) kunnen we allebei mee doen... is dat een idee?(voor je zus natuurlijk kan ook voor jou)
Ronja schreef:Je zou natuurlijk allerlei spelletjes kunnen bedenken, waarvoor iedereen (die zich ingeschreven heeft voor de wedstrijd) zich dan op die dag zelf voor kan inschrijven - tegen betaling uiteraard.
Bijvoorbeeld ringsteken op een dik - en liefst sloom - Belgisch trekpaarderg leuk. Paard moet je dan wel ergens lenen natuurlijk.
En ook voor mensen die alleen komen kijken; misschien een quiz al dan niet over paarden (met prijzen), een loterij zoals gezegd, gewicht raden (van het trekpaard) voor mijn part een stokpaardenrace
En voor alles DOKKEN natuurlijk. Als je genoeg ruimte hebt kun je vanalles organiseren, en dan wordt het denk ik voor meer mensen aantrekkelijk dan wanneer het echt enkel een dressuurwedstrijd is...
maar goed eerst een locatie