Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:39

oke miep, ik hoop voor jou dat je heel snel hulp gaat krijgen, dit gat echt te ver......
verder weet ik niet zo goed hoe ik hier op reageren moet alleen dat je het vertrouwen van veel bokkers (en misschien wel mensen irl) noi t zo zou moeten misbruiken Scheve mond

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:41

Boktregels schreef:
Keiharde regels

1. Het is absoluut verboden andere personen - zowel Bokkers als niet-Bokkers - opzettelijk te kwetsen en/of uit te schelden.
2. Op Bokt.nl is het niet toegestaan materiaal te publiceren dat opzettelijk foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, racistisch, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is.

Heike, mods, kunnen jullie ajb 1 goede reden geven waarom
jullie geen sanctie uitdelen?

En kom me nou niet met 'meisje heeft hulp nodig', want dat is
vooralsnog een aanname die uitsluitend gebaseerd is (toch? Verward )
op het verhaal van Miep zelf en wat daar van waar is, daarvan is
- gezien de hele historie waar het in dit topic om draait - het
waarheidsgehalte op z'n minst dubieus.
Ofwel: jullie blijven erin trappen. >;)

Overigens vraag ik me af wie van de 'boktmama's' zoals Miep zelf
de meelevende en bezorgde bokkies betitelt, die nu nog steeds
hun warme medeleven en oneindige tolerantie betuigen, Miep wel
een weekje in huis zouden willen nemen? Verward

Haha![/b]
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 27-06-04 16:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:41

Maar dan heb ik nog een vraag. Hoe is het mogelijk dat ze zich tot 5 X (heb ik dit goed geteld) toe opnieuw kan aanmelden met een andere naam.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:45

Jeetje het wordt steeds mooier !
Als de beheerders toch weten dat zo iemand al een ban heeft gehad en een aantal schaduw accounts heeft aangemaakt begrijp ik niet dat er nog zo begripvol tegen over zo'n iemand wordt gedaan ! Ik vind dit ronduit belachelijk !

Voelen de beheerders zich dan niet in de maling genomen ???

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:46

Wat ik van Heike haar posts begreep is dat Miep nu (nog) niet geband is omdat ze dan zichzelf nog kon verdedigen mocht ze daar behoefte aan hebben. (Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen...)
Ik kan me niet voorstellen dat er helemaal geen sancties volgen...

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:46

hmm sorry kan het niet laten het even voor de mods en beheerders op te nemen, ik denk dat het wel zo aardig is dat miep iig dit topic kan volgen, het gaat tenslotte over haar.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:49

tarmine schreef:
Maar dan heb ik nog een vraag. Hoe is het mogelijk dat ze zich tot 5 X (heb ik dit goed geteld) toe opnieuw kan aanmelden met een andere naam.

5x??????? Verward Verward Scheve mond Scheve mond Is dat niet te herkennen aan het ip adres??Kan dat zomaar dan ?? Heike?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:51

tarmine schreef:

Misschien heeft ze een ban voor 90 dagen (zo lang zijn ze meestal toch?) en zich daarna dus weer aangemeld, of een naamban ofzo gehad?

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:51

susan schreef:
hmm sorry kan het niet laten het even voor de mods en beheerders op te nemen, ik denk dat het wel zo aardig is dat miep iig dit topic kan volgen, het gaat tenslotte over haar.

Waarom aardig doen tegen iemand die alles en iedereen belazerd heeft ?

Ga eens kijken in die topics hoeveel mensen er hebben gereageerd, hoeveel mensen zich zorgen hebben gemaakt !

Ik kan me haast niet voorstellen dat Miep zelf zal reageren !
Laatst bijgewerkt door kojack op 27-06-04 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:52

obelix schreef:
5x??????? Verward Verward Scheve mond Scheve mond Is dat niet te herkennen aan het ip adres??Kan dat zomaar dan ?? Heike?

Natuurlijk kan dat, stel dat je een pc hebt thuis, en jehebt een gezin met 5 kindjes, en die kindjes willen allemaal boken...

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:54

Als ik het goed begrepen heb van Bart, was ze gebanned als Malle Babbe, daarna heeft ze zich nog 2 (of 3 Verward ) keer aangemeld onder een andere naam, maar werd ze ook gebanned. Daarna heeft ze beterschap beloofd en mocht ze terugkomen als 'Miep'. Tijdelijke bans bestonden toen nog niet en hetgene wat ze had gedaan was niet zwaar genoeg voor een permanente ban. Als tijdelijke bans toen bestonden, had ze die gekregen.
Volgens mij heeft Bart dit op deze manier omschreven in een pb.

hobbelheks

kojack, ik weet hoeveel mensen geregaard en meegeleefd hebben,ik ook...
maar ik denk dat het voor dit meisje belangrijk is om te zien wat je anderen er mee bezorgd door dit soort leugens te verspreiden, idd denk ik ook niket dat ze zal reageren maar lezen (zeker) wel Lachen

Sterre_Nova

Misschien zit ze nu wel onder een andere naam mee te doen!!?? Zou toch kunnen na zoveel aanmeldingen.

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:58

natalie1977 schreef:
Misschien zit ze nu wel onder een andere naam mee te doen!!?? Zou toch kunnen na zoveel aanmeldingen.

Dat denk ik niet... IP adres.. En denk ook niet nadat ze dit allemaal heeft gelezen dat nog zal doen..

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:01

jeetje zeg...
ik weet gewoon niet goed wat ik nou moet zeggen..
hoe verzin je al die medische termen enzo Verward

pfff
Carmen ik hoop echt voor je zelf dat je er iets mee doet...
want dit is echt niet gezond...

Heel veel bokkers hebben zich onwijs druk om je gemaakt.. en dat alles voor niets...
Scheve mond

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:02

Bokkers die in dit topic gereageerd hebben hebben een te groot aantal berichten en zijn over het algemeen te bekend om een schaduwaccount te zijn, denk ik.. Lachen Verward

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:03

Ja ik heb hier niet 1 gezien, met nog maar een stuk of 5 berichtjes

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:05

ik snap het nog steeds niet waarom en hoop toch edcht wel een kleien reactie van haar zelf te zien hier op bokt

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:07

Nee, ik wil de waarom ook wel weten, maar denk niet dat die ooit boven water zal komen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:09

Sofionna schreef:
Dat denk ik niet... IP adres.. En denk ook niet nadat ze dit allemaal heeft gelezen dat nog zal doen..

IP adres zegt niet zoveel. Als ik even mijn modem reset heb ik al een nieuw IP adres
Bovendien zijn er nog andere manieren om onder een ander IP adres te internetten.

Green

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:09

Waterkippie schreef:
jeetje zeg...
ik weet gewoon niet goed wat ik nou moet zeggen..
hoe verzin je al die medische termen enzo Verward

precies, dat zat ik me dus ook af te vragen Verward
ze wist gewoon precies alles ervan af, wat ze had en waardoor het kwam enz enz.
Scheve mond dat iemand zoveel dingen bij elkaar kan verzinne... echt niet normaal

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 17:14

Natuurlijk is het niet zo dat we wat Carmen gedaan heeft vergeten en vergeven. Zeker als je ziet wat BV heeft geplaatst. Ze krijgt gewoon nog een kans om eventueel zelf te komen uitleggen wat er gebeurt is.

Ik wil ook nog even vermelden dat we/ik normaal de dingen niet zo gaan uitzoeken. Maar in dit geval, waarbij Miep met de gevoelens van veel bokkers speelde vond ik het terecht. Zeker als je de meeting in het achterhoofd houdt en het eventuele cadeau.

En ja, daarom had ik ook gebeld. En ook nog wat andere telefoontjes. Het is helaas wel de waarheid die _ik_ spreek.

Het verhaal van Malle Babe was natuurlijk bekend. Maar normaal krijg je alleen een ban van drie maanden en dan dus een nieuwe kans. We kijken ook heel goed naar schaduw accounts. Verder is er via IP ook veel te achterhalen. Waardoor onze twijfel alleen groter werd.
Laatst bijgewerkt door Heike op 27-06-04 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:14

ThePast03 schreef:
IP adres zegt niet zoveel. Als ik even mijn modem reset heb ik al een nieuw IP adres
Bovendien zijn er nog andere manieren om onder een ander IP adres te internetten.

Sst Tong uitsteken Zo breng je anderen op slechte ideeen.. Knipoog
Maar toen ik alles zo terug las.. Dacht ik ook wel.. Hoe komt ze aan al die woorden..
Laatst bijgewerkt door Sofionna op 27-06-04 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:15

Beauty_A schreef:
precies, dat zat ik me dus ook af te vragen Verward
ze wist gewoon precies alles ervan af, wat ze had en waardoor het kwam enz enz.
Scheve mond dat iemand zoveel dingen bij elkaar kan verzinne... echt niet normaal

Nou zo 'gestoord' is ze dus. Als je jezelf er zo in verdiept.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:16

ja en gaat er een heel groot licht branden Scheve mond
Een tijd teruh had ze een topic over manege ruimzicht, omdat ze daar van de zomer bij de ponykampen wilde helpen.
Omdat mijn zus daar werkt ben ik in contact met haar gekomen, omdat ze niet wist hoe ze er moest komen...
Dus ik de weg gewezen Knipoog
En ik zei een tijdje terug tegen mij zus of ze nog kwam omdat ze nu zo in het ziekenhuis lag, en m'n zus zei dat ze nog geweest was.. Dus dan dacht ik he Verward
Maar toen was net die update dat ze weer ff naar school ofzo was geweest dus ik dacht dat het een misverstand zou zijn...

Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Ing__ op 27-06-04 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt