Ten tweede hoewel ik best wat mensen met kinderen ken hoor ik toch ook veel die het er in meer of mindere mate zwaar mee hebben. ( en toch wel een taboe om het er over te hebben) Zorgen die ook op hoge leeftijd blijven. Als je leest over best jonge criminele kinderen. Die ouders zouden misschien denk ik best willen dat hun kind nooit geboren wasOuders van kinderen met een ernstige aangeboren ziekte die weten dat hun kindje jong zal overlijden. De garantie op een gezond kind dat zonder sjit volwassen wordt heb je niet.
Ik haat geen kinderen. Wel zou ik willen dat ze soms een wat betere opvoeding krijgen en krijsen, gillen rennen zonder reden op ongepaste plekken wordt tegengegaan dan wel gestopt. En nee een kind met een snotneus die alles vastpakt vind ik niet vertederend.
en een pasgeboren baby ook niet, daar gaat niets van kriebelen of zo. Ook nooit gedaan
. Tenminste, mij kan het niet schelen of iemand wel voor kinderen kiest of niet, niet mijn pakkie aan, niet mijn leven, doelen, etc. Ik was vroeger ook absoluut geen fan van kinderen, maar hé dan zocht ik ze gewoon niet op en iedereen blij 
Een taboe wat wat mij betreft weg mag. Maar ook 

) maar bij hem stelden ze amper vragen