Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnehoed schreef:Vandaag lekker door het bos en over het strand gewandeld met de hondjes (en manlief mocht ook mee). Wat een heerlijk weer met het zonnetje erbij! We zagen nog een zeehond liggen relaxen. (Ja, honden aan de lijn en afstand gehouden.) Gegeten bij een strandtent en nu lig ik lekker op de bank met twee hondjes tegen me aan. Dit zijn mijn geluksmomentjes.
Miesemuisje schreef:Zonnehoed schreef:Vandaag lekker door het bos en over het strand gewandeld met de hondjes (en manlief mocht ook mee). Wat een heerlijk weer met het zonnetje erbij! We zagen nog een zeehond liggen relaxen. (Ja, honden aan de lijn en afstand gehouden.) Gegeten bij een strandtent en nu lig ik lekker op de bank met twee hondjes tegen me aan. Dit zijn mijn geluksmomentjes.
Ohh wat heerlijk! Het is dat we hier inmiddels ook ons leven en alles hebben, maar anders zou ik ooo aan t strand willen wonen

Polarize schreef:Ik vond foto's van toen we Daisy net hadden, in September 2022
Dit was de dag dat we haar hadden opgehaald, 7 maanden oud en we konden haar amper uitlaten omdat ze bij haar vorige eigenaren nooit de tuin uit was geweest.
En ik was meteen geclaimed als "haar" persoon, want mijn ouders hadden haar opgehaald, dus die waren slecht![]()
[ Afbeelding ]
Een week of wat later, maar nog steeds zo'n schatje
[ Afbeelding ]
Ondertussen heeft ze al een grijze snuit