Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:31

T is niet dat we hele bijzondere dingen doen met pasen, maar toch altijd wel een lekker paasontbijtje.
Eieren zoeken hoort er ook altijd wel bij, wellicht nog even langs familie maar dat is ook maar net of dat uitkomt of niet. T is vooral een lekkere vrije dag :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:02

Neonlight schreef:
Ik heb nog paaseitjes van vorig jaar liggen. :') In de kast bij de rest van de chocolade die blijft liggen. :')

Hoe dan.... ik ben echt jaloers op mensen die het kunnen laten staan haha :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:30

Het is niet dat we geen chocolade lusten, maar we hebben er gewoon geen behoefte aan en zijn geen snoepers/snackers. Voor Pasen en in december krijgen we een berg chocolade wat gewoon in de kast belandt. :=

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:35

Hier wel chocoladeliefhebbers. Het redt de kast wel maar komt wel redelijk snel op.

Pasen is voor mij vooral een soort start van de lente. Lekker ontbijten en eieren zoeken, liefst buiten. En een extra vrije dag. Ik heb verder niets met het bijbelse gedeelte.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:29

Wat ik nog bijna vergat, Pasen is meestal ook het eerste moment dat we weer kennis maken met asperges. :9 Hoewel we die in de winter ook af en toe eten (op het einde van het seizoen haal ik een paar kilo voor in de diepvries) is het altijd wel weer erg lekker om verse te hebben.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:10

Leuk al die wisselende verhalen.

Asperges laat ik aan mij voorbij gaan, vind dat niet lekker. :=

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:43

Mijn hele post was ineens verdwenen :?

Stal fiore dit is toch wel een van mijn favoriete dog dance filmpjes

https://youtu.be/Fu_rLIq7-5o?si=_vs3ejJCV0eSDLY4

Ik vind de dog dance een hele leuke aanvulling samen met de hond. Je kan het zo simpel of moeilijk maken hoe je hetzelf wilt. Ik merk dat de honden het erg leuk vinden.

Pasen heeft voor mij weinig waarde. Ik haal zelfs bijna nooit paaseitjes in huis. Vroeger wel toen was het in Australië een heel leuk feest. Mijn moeder maakte zelf gemaakte kroketten en rundvlees salade ant dat kende ze daar niet. We moesten in de tuin paaseieren gaan zoeken en er lagen kados verstopt. Het was ook een heel gezellig familie bijeenkomst. Nu gaan we met onze Hondenschool een paas evenement organiseren. Met een grote speurtocht naar gouden eieren en een van mijn collega’s gaat met een paashaas pak in het bos staan dus wordt wel weer grappig denk ik.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:17

candalisa schreef:
Stal fiore dit is toch wel een van mijn favoriete dog dance filmpjes

https://youtu.be/Fu_rLIq7-5o?si=_vs3ejJCV0eSDLY4

Ik vind de dog dance een hele leuke aanvulling samen met de hond. Je kan het zo simpel of moeilijk maken hoe je hetzelf wilt. Ik merk dat de honden het erg leuk vinden.

Oh maar dit is echt geweldig. Vind dit heel erg knap.

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:43

Weekvraag: dat Jezus is opgestaan.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:55

Neonlight schreef:
Wat ik nog bijna vergat, Pasen is meestal ook het eerste moment dat we weer kennis maken met asperges. :9 Hoewel we die in de winter ook af en toe eten (op het einde van het seizoen haal ik een paar kilo voor in de diepvries) is het altijd wel weer erg lekker om verse te hebben.

Vanuit m’n vakgebied kan ik je vertellen dat dat voor heel veel mensen zo is :D

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:03

Pasen betekend voor mij gezellig samenzijn, paasontbijtje en (sinds we kinderen hebben) paaseieren zoeken.
En, aangezien mn zoontje dol is op versieringen, wordt er hier ook versiert.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:22

Citaat:
Weekvraag week 3
Welke betekenis heeft Pasen voor jou?

Eerlijk gezegd niet heel veel meer dan een extra dagje vrij van mn werk :o Y;(

Eieren eten, doe ik het hele jaar door eigenlijk (elke dag 2 zachtgekookte eieren bij mn ontbijt,.... kan echt niet zonder)... chocola eet ik ook het hele jaar door... :D

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:29

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 3
Welke betekenis heeft Pasen voor jou?

Als ik vanuit heel vroeger denk, dan vond ik Pasen altijd een van de mooiere dagen vanuit de kerk. We moesten vroeger vaak naar de kerk , en dan had je op 2e paasdag ‘s middags een mooie kinderdienst en kreeg je een boek en snoepfruitzakje daarna :o

En me helemaal de schompes vreten in eieren, mam kookte altijd wel 100 eieren en dan deden we een wedstrijdje :+ eieren zoeken, schilderen, ja het was altijd een van de ‘betere’ feestdagen :j

Nu tegenwoordig vier ik Pasen zelf niet zo, ben niet gelovig, maar we gaan vaak wel met Pasen langs mijn moeder voor het gezellig samenkomen.
Verder werk ik in de zorg en is ook dat een gewone werkdag :o

Maar ik hou van eieren, of het nu gekookt, gebakken, of chocolade eitjes zijn, Jammie <3

In de games die ik speel is er vaak ook een easter bunny iets verwerkt, waarmee je speciale dingen kunt krijgen, dan speel ik dat ook wel fanatiek :j

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:08

Hallo iedereen, ik heb net een berichtje naar marleen gestuurd, in de hoop dat de 30 nog niet gehaald is.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:42

Wij zitten niet in het aspergegebied maar hier in het dorp hebben we wel een boer die ze teelt en verkoopt, dan haal ik ze wel een paar keer.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:46

Ik ben van oorsprong Limburgse en zou dit toch moeten lusten vanuit mijn culturele erfgoed maar bahhh wat vind ik asperges goor. :')