Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Hoera het is weer bijna het einde van het jaar en dan moet iedereen zijn Spotifylijstje delen! Ik zit er het hele jaar op te wachten om te weten wat andere mensen nou precies luisteren!
Gelukkig wilde mijn vriend wel even naar het buurdorp scheuren om ze te halen.
_Nancy schreef:Ik ben moe..
De hele dag aan het rennen geweest.
Huis proberen verkoopklaar te krijgen voor morgen wanneer ze foto’s komen maken, dus poetsen, opruimen, stofzuigen, dweilen, boodschappen doen in 4 verschillende winkels (niet alleen eten), kinderen van school halen, horren uit raam halen voor ramenwasser, horren terugplaatsen, kinderen ook wat aandacht geven, schoenen voor ze kopen, spelletje met ze spelen, eten koken, sport voor kinderen voorbereiden, kattenbak schoonmaken, was aanzetten, ophangen, vouwen. Straks nog kinderen helpen met douchen en klaarmaken voor bed.
En ik ben dan nog niet klaar, want als de kinderen straks hebben gedoucht en in bed liggen moet de badkamer nog gepoetst worden, maar dat laat ik wel aan manlief over! De zolder is nog niet klaar voor foto’s morgen, maar ook dat laat ik aan mijn man over.
Moest nog wat werk doen in de ochtend, had ik gister beloofd.
Onrust/Stress omdat het huis maar niet verkoopt, daarom ook nieuwe makelaar en nieuwe foto’s en de overdracht van nieuw huis dichterbij komt..
Kan nog niet echt genieten van ons aanstaande nieuwe woning..
De pijp is een heel eind leeg nu, ik ben niet blij
) achterlaten...F_T schreef:Dit is een voorbeeld van een glasvrachtwagen.
Er zijn verschillende typen met verschillende systemen.
Maar eigenlijk allemaal met compartimenten op kleur
[ Afbeelding ]