Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jiskaa schreef:Natuurlijk, zijn er mensen die hem niet aan hebben dan?
Jiskaa schreef:Ja het was een beetje een banketstaaf opmerking nu ik alle reacties zo doorlees. Zo was het niet bedoeld maar ik heb het ook altijd koud dus ik kon me dat op dat moment niet voorstellen :’)
Heftig om te lezen hoeveel mensen noodgedwongen in de kou zitten ;
Selina schreef:Doen jullie eigenlijk de verwarming aan op de slaapkamer?
Ik deed het eigenlijk wel altijd. Ik heb het niet snel te warm, eerder te koud. Maar nu de verwarming het niet doet op de slaapkamer, red ik het eigenlijk ook wel met een elektrisch dekentje en een pyjama aan.
Selina schreef:Doen jullie eigenlijk de verwarming aan op de slaapkamer?
Ik deed het eigenlijk wel altijd. Ik heb het niet snel te warm, eerder te koud. Maar nu de verwarming het niet doet op de slaapkamer, red ik het eigenlijk ook wel met een elektrisch dekentje en een pyjama aan.

Hannanas schreef:Kwa schimmel dat krijg je niet snel als je ventileert. Dus een onverwarmde kamer en/of jaar rond met raam op de kiepetand, dan krijg je toch geen schimmel?
DuoPenotti schreef:Hannanas schreef:Kwa schimmel dat krijg je niet snel als je ventileert. Dus een onverwarmde kamer en/of jaar rond met raam op de kiepetand, dan krijg je toch geen schimmel?
Wij wonen hier 21 jaar.
We hebben 2 winters gehad met in de nacht rond de - 20 en overdag - 8.
Ja toen was het raam dicht en de verwarming iets aan. Want de buis bevroor en dan deed die in de huiskamer het ook niet meer.
Maar alle andere jaren nooit gestookt. Wel idd raam open.
En geen schimmel te vinden.
Douche is wel beneden.
Dus geen vocht van douchen dat zich verspreid.
Dat kan wel meespelen.